ברוכים הבאים esta-america.com (esta-america.com). תנאים והתניות אלה חלים בכל פעם שאתה ניגש לאתר, ללא קשר לאופן או למקום שבו אתה ניגש לאתר.

הגישה לאתרי האינטרנט esta-america.com ורכישת שירות/ים כלשהם מ-esta-america.com מותנית בכך שתקרא ותקבל את כל התנאים וההגבלות בתנאי השימוש, בתנאי השירות ובמדיניות הפרטיות ומקושרים אליהם, כפי שהם קיימים באותה עת. תנאים והתניות אלה כפופים לשינוי על פי שיקול דעתה הבלעדי של esta-america.com.

תנאי שימוש

תנאים מוגדרים
"לקוח" או "אתה" או "שלך" או "שלהם" או "שלו / שלה" פירושו האדם המבקר באתר זה
"esta-america.com" או "esta-america.com" או "אנחנו" או "שלנו" פירושם esta-america.com או כל אחת מחברות הבת שלנו.
"פרופיל" פירושו המידע שנמסר על ידי הלקוח אודות הלקוח, ואם רלוונטי, אודות משפחת הלקוח.
"שירות" פירושו השירותים הניתנים על ידי esta-america.com. תיאור מפורט של מה כלול בשירות שלך ניתן למצוא בכתובת esta-america.com.
"תנאים" פירושם תנאים והתניות אלה.
"יום עבודה" פירושו יום שבו הבנקים פתוחים לעסקים במלבורן, בריטניה.
"אתר אינטרנט" פירושו esta-america.com

פרטיות

אנא עיין במדיניות הפרטיות שלנו – https://esta-america.com/privacy, המסדירה גם את ביקורך esta-america.com, כדי להבין את הנהלים שלנו.

רישיון וגישה לאתר

esta-america.com מעניק לך רישיון מוגבל לגשת לאתר זה ולעשות בו שימוש אישי ולא להוריד (למעט אחסון דפים במטמון) או לשנות אותו, או כל חלק ממנו, אלא בהסכמה מפורשת בכתב של esta-america.com. רישיון זה אינו כולל כל מכירה חוזרת או שימוש מסחרי באתר זה או בתכניו; כל איסוף ושימוש ברישומי מוצרים, תיאורים או מחירים; כל שימוש נגזר באתר זה או בתכניו; כל הורדה או העתקה של פרטי חשבון לטובת סוחר אחר; או כל שימוש בכריית נתונים, רובוטים או כלים דומים לאיסוף וחילוץ נתונים. אין לשכפל, לשכפל, להעתיק, למכור, למכור מחדש, לבקר או לנצל בכל דרך אחרת אתר זה לכל מטרה מסחרית ללא הסכמה מפורשת בכתב של esta-america.com. אינך רשאי למסגר או להשתמש בטכניקות מסגור כדי לצרף כל סימן מסחרי, לוגו או מידע קנייני אחר (כולל תמונות, טקסט, פריסת עמוד או צורה) של esta-america.com ללא הסכמה מפורשת בכתב. אינך רשאי להשתמש בתגיות מטא או בכל "טקסט מוסתר" אחר המשתמש בשמנו או בסימנים המסחריים שלנו ללא הסכמתנו המפורשת בכתב. כל שימוש בלתי מורשה מבטל את ההרשאה או הרישיון שהוענקו על ידי esta-america.com. מוענקת לך זכות מוגבלת, ניתנת לביטול ולא בלעדית ליצור היפר-קישור לדף הבית של אתר האינטרנט שלנו כל עוד הקישור אינו מציג esta-america.com, החברות המסונפות אליה או מוצריהן או שירותיהן בעניין שקרי, מטעה, משפיל או פוגעני אחר. אינך רשאי להשתמש בלוגו esta-america.com או בגרפיקה או סימן מסחרי קנייני אחר כחלק מהקישור ללא אישור מפורש בכתב.

זכויות יוצרים

כל התוכן הכלול באתר אינטרנט זה, כגון טקסט, גרפיקה, סמלי לוגו, סמלי כפתורים, תמונות, קטעי שמע, הורדות דיגיטליות, אוספי נתונים ותוכנות, הוא רכושה של esta-america.com או ספקי התוכן שלה, והוא מוגן על ידי חוקי זכויות יוצרים וסימנים מסחריים בבריטניה ובעולם. איסוף כל התוכן באתר זה הוא רכושה הבלעדי של esta-america.com ומוגן על ידי החוקים החלים במדינות בהן אנו פועלים וחוקי זכויות יוצרים בינלאומיים. כל התוכנות המשמשות באתר זה הן רכושה של esta-america.com או ספקי התוכנה שלה, ומוגנות על ידי חוקי זכויות יוצרים מקומיים ובינלאומיים.
התנערות מאחריות והגבלת אחריות
אתר זה מסופק על ידי esta-america.com על בסיס "כמות שהוא" ו"לפי זמינות". esta-america.com אינה מציגה כל מצג או אחריות מכל סוג שהוא, מפורשת או משתמעת, בנוגע להפעלת אתר זה. אתה מסכים במפורש כי השימוש שלך באתר זה הוא על אחריותך הבלעדית.

במידה המלאה המותרת על פי החוק החל, esta-america.com מתנערת מכל אחריות. esta-america.com אינה מתחייבת כי אתר אינטרנט זה, שרתיו או הדואר האלקטרוני הנשלח esta-america.com נקיים משגיאות, וירוסים או רכיבים מזיקים אחרים. esta-america.com לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא הנובע מהשימוש באתר זה, לרבות, אך לא רק, נזקים ישירים, עקיפים, מקריים, עונשיים ותוצאתיים.

ככל שלא ניתן להחריג אחריות, אחריותם של esta-america.com, מנהליה, נושאי המשרה, עובדיה ויועציה מוגבלת לעלות השירות esta-america.com מספקת ללקוח.
על הלקוח לשפות ולפטור מחבות esta-america.com, נושאי המשרה, עובדיו, סוכניו והחברות הקשורות אליו (אנשים משופים) כנגד כל החבויות (לרבות עלויות משפטיות על בסיס שיפוי מלא) שייגרמו לאדם המשופה בקשר למתן השירות על ידי esta-america.com, למעט החבות הנובעת מרשלנות או מחדל של מי מהאנשים המשופים.

תקשורת

כאשר הלקוח מבקר esta-america.com, שולח לנו הודעות דואר אלקטרוני, הלקוח מסכים לתקשר איתנו באופן אלקטרוני ומסכים שכל תקשורת כזו (כולל הסכמים, הודעות, גילוי וכו ') עומדת בכל הדרישות החוקיות להיות בכתב.

אנו נתקשר עם הלקוח באמצעות דואר אלקטרוני. אם הלקוח אינו מגיב לכל תקשורת הקשורה למתן השירות בתוך שני (2) ימי עבודה, אנו נכין את השירות על סמך המידע שסופק בעבר על ידי הלקוח.

esta-america.com שומרת לעצמה את הזכות שלא להגיב לכל שאלה. esta-america.com לא תהיה אחראית לכל אובדן נתונים או ייעוץ הגירה הנובע מכך שהלקוח בחר לבטל את פרטיו.

הערכת זכאות לוויזה

הערכת הזכאות לוויזה היא שאלון חינם אשר ממולא באתר האינטרנט שלנו. הוא תוכנן במיוחד כדי לספק ללקוח הערכה ראשונית של יכולתו / שלה לעמוד בקריטריוני הוויזה עבור סוג הוויזה / היתר שנבחר על ידי הלקוח.

מידע שנמסר על ידי הלקוח

esta-america.com ישתמש ויסתמך על מידע שנמסר על ידי הלקוח במתן השירות. esta-america.com לא נוודא או תישא באחריות עצמאית לדיוק או לשלמות של מידע כזה. בהתאם לכך, המידע שנמסר על ידי הלקוח חייב להיות נכון, לרבות תאריך לידה, כישורים והיסטוריה תעסוקתית, פרטי התקשרות וכו'. אם המידע שסופק על ידי הלקוח אינו נכון, ייתכן שהשירות אינו מדויק.

אין להשתמש בכל ייעוץ הניתן ללקוח על ידי צד שלישי כלשהו מכיוון שכל מקרה משתנה בהתאם לנסיבות המיוחדות של המבקש ומשפחתו של המבקש. פעולה כזו תגרום להפרה מיידית של תנאי זכויות היוצרים שלנו כמפורט לעיל.

מתן שירות

עם התשלום, אנו נשתדל לספק את השירות ללקוח במסגרת הזמן המפורטת בתיאור השירות. עם זאת, במקרים מסוימים זה עשוי להימשך זמן רב יותר, בהתאם למורכבות פרופיל הלקוח וללוחות הזמנים הבלתי נשלטים של הממשלה או השגרירות הרלוונטיות.

השירות לוקח בחשבון גם חקיקה ומדיניות הגירה עדכניות וזמינות לציבור. esta-america.com אינה יכולה להיות אחראית לכל אי דיוק הנובע משינויים בחקיקה ובמדיניות כאמור שאינם זמינים לציבור בעת מתן השירות או שעשויים להתרחש לאחר אספקת השירות ללקוח.
אנו מעודדים את הלקוח לבקש הדרכה נוספת מאחד מעורכי הדין להגירה בארה"ב ו / או לבצע בירורים עצמאיים לפני הסתמכות על המידע שסופק כחלק מהשירות.

esta-america.com לא יכולים להציע מיסוי, עסקים, חינוך או ייעוץ השקעות. כל מידע המסופק על ידי עובדינו בנושאים שאינם קשורים להגירה צריך להתפרש רק כמידע כללי ועל הלקוח לקבל ייעוץ מקצועי בנושאים אלה.

סוגי שירותים

esta-america.com מציעה מבחר שירותים המשתנים בהתאם למדינה שעבורה הלקוח מבקש לקבל ויזה. השירותים בדרך כלל יכולים לכלול מתן ייעוץ, ייעוץ, הגשת בקשות ויזה, בדיקת בקשות ויזה, מתן תזמון שגרירות וסיוע בראיון. על ידי הסכמה לתנאים אלה, הלקוח מתיר esta-america.com לסייע בבקשת הוויזה של הלקוח. הלקוח גם מסכים לא להטיל esta-america.com אחריות לכל עיכוב בטיפול בבקשת הוויזה של הלקוח ולא להטיל esta-america.com אחריות לכל דמי תזמון מחדש, דמי ביטול או קנסות או עמלות אחרים מלינה, תחבורה, פנאי או סידורים אחרים, הקשורים או תלויים בתוכניות הנסיעה של הלקוח.

ייעוץ פנים אל פנים וטלפוני

על הלקוח להזמין את התאריך והשעה של הייעוץ על ידי יצירת קשר עם אחד ממשרדינו ושיחה עם יועץ שירות לקוחות.
כל תשלום ששולם מראש יאבד אם הלקוח לא ייצור קשר עם משרדנו בזמן הייעוץ שהוזמן ולא יספק לפחות עשרים וארבע (24) שעות הודעה על ביטול. אם הלקוח צריך לבטל או לקבוע מחדש את הייעוץ, הלקוח יכול לספק הודעה טלפונית בתוך פרק הזמן של 24 שעות שצוין.

הואיל והייעוץ הטלפוני של הלקוח הינו התקשרות בלעדית חד פעמית, לא יינתן ייעוץ נוסף בסיומו. כל התייעצות נוספת, בטלפון או בדואר אלקטרוני, עם עורך דין הגירה לארה"ב אינה מכוסה על ידי שכר הייעוץ הטלפוני של הלקוח. במידה ורצוי ו/או נדרש ייעוץ נוסף, הלקוח רשאי לבחור לרכוש ייעוץ טלפוני נוסף או שירות אחר.

חלק מהשירותים esta-america.com כוללים ייעוץ חינם.

כל הלקוחות נדרשים להתקשר למשרדנו במועד שנקבע.
אם הלקוח כבר שילם עבור הייעוץ הטלפוני ולאחר מכן בחר להפסיק את ההתקשרות מכל סיבה שהיא, ללא מתן הודעה כאמור לעיל, לא תהיה זכאות להחזר.

ערבות לוויזה או פטור מוויזה

אנחנו לא חלק משום ממשלה. אנו חברה פרטית ואין לנו סמכות להעניק ללקוח ויזה או פטור מוויזה מכל סוג שהוא. אנו יכולים לסייע ולייעץ רק לאנשים שרוצים להגר או לנסוע למדינה הנבחרת שלהם. אנא שימו לב כי ההחלטה הסופית בכל בקשות הוויזה או הפטור מוויזה נתונה בידי המחלקה הממשלתית הרלוונטית בכל מדינה בהתאמה. בהסכמתו לתנאים אלה, הלקוח מאשר כי תשלום עבור השירותים שלנו אינו ערובה לקבלת ויזה או פטור מוויזה.

אגרות לתשלום

כל העמלות המשולמות esta-america.com הן עבור אספקת השירות/ים המפורטים באתר האינטרנט שלנו. אלא אם צוין אחרת, כל העמלות מצוטטות בליש"ט (GBP) או בדולר ארה"ב (USD). הלקוח אחראי לתשלום כל העמלות והמסים החלים הקשורים לשירותים שלנו באמצעות אחת משיטות התשלום המקובלות שלנו.

העמלות שלנו אינן כוללות עלויות אחרות שהן חלק מתהליך ההגירה או בקשת הוויזה כגון אגרות הגשת בקשת ויזה, דמי לינה ממשלתיים, בדיקות רפואיות ומשטרתיות, תרגום מסמכים וכו '. במסגרת השירות/ים אשר מסופק/ים ללקוח, תיקבע ללקוח אינדיקציה משוערת של שכר הטרחה המהווה חלק מהתהליך, בצירוף הבהרה באשר למועד תשלום עלויות אלה.

הלקוח מסכים כי כל דמי השירותים נחשבים כדמי שנצברו לאחר ששולמו ובכפוף לתנאי סיום השירות ומדיניות ההחזרים המפורטים בהסכם זה;

מדיניות החזרים כספיים

מיד עם קבלת התשלום, הלקוח נחשב כמי שהתקשר עם שירותי esta-america.com. השירות שלנו הוא הייעוץ והמומחיות המקצועית שלנו. לאחר מתן השירות ללקוח, לא ניתן להחזירו, בין אם הלקוח שינה את דעתו ובין אם אינו מעוניין עוד להשתמש בשירותים.

כל ההחזרים יישארו אך ורק על פי שיקול דעתה של ההנהלה ויהיו בניכוי עמלת בנקאות וניהול בסך 29 דולר ארה"ב או 15% מהתשלום הראשוני של הלקוח (הגבוה מביניהם).

במקרה של החזר תשלום באמצעות כרטיס אשראי, יוחזרו הכספים לכרטיס האשראי ששימש לתשלום הלקוח. אם כרטיס זה אינו תקף עוד, הלקוח יהיה אחראי לבצע הסדרים עם הבנק או ספק האשראי שלו להעברת הכספים.

הפסקת שירות

esta-america.com שומרת לעצמה את הזכות לסיים הסכם זה בכל עת. סיום ההסכם כולל ביטול רישום הלקוח עם או יכולת לקבל גישה מלאה או חלקית לאתר זה ו/או לכל שירות אחר הניתן ללקוח על ידינו.

esta-america.com שומרת לעצמה את הזכות לסיים הסכם זה מכל סיבה שהיא, לרבות כל שימוש בלתי הולם באתר אינטרנט זה; מסירת מידע כוזב או מטעה; או אי עמידת הלקוח בתנאים והתניות אלה.

נוהל תלונות פנימיות

esta-america.com מחויבת לספק ללקוחותיה את רמת השירות הגבוהה ביותר. תהליך הטיפול בתלונות שלנו נועד להבטיח שחששות הלקוחות יטופלו ברצינות ויטופלו במהירות ובהגינות. במקרים רבים, מצאנו כי היועץ של הלקוח יוכל לעזור לפתור את חששות הלקוח.

יש להגיש את כל התלונות בכתב באמצעות טופס משוב הלקוח אליו ניתן לגשת בכתובת https://esta-america.com/contact. כל תלונה כאמור בכתב תאושר בכתב. עם קבלת התלונה, נציג ייצור קשר עם הלקוח במהלך 3 ימי העסקים הקרובים כדי לאשר את קבלתו. תיערך בדיקה מפורטת ותשובה תינתן ללקוח תוך 10-15 יום. כל הלקוחות יקבלו הודעה בכתב על כל חקירה שנעשתה ועל הפתרון שהושג.
המחויבות שלנו ללקוחות שלנו היא אמיתית.

החוק החל

תנאי ההסכם יהיו כפופים לחוקי אנגליה. לבתי המשפט באנגליה תהיה סמכות שיפוט בלעדית ליישב כל מחלוקת (לרבות תביעות קיזוז ותביעות שכנגד) בקשר להסכם זה.

כללי

אף אדם לא הוסמך לתת מצגים כלשהם בשם esta-america.com בנוגע לנושא או לתנאים של תנאים אלה.

הכותרות בתנאים אלה נועדו לנוחות בלבד ואינן משפיעות על פרשנות תנאים אלה.

esta-america.com רשאית לשנות כל אחד מתנאים אלה וכל מידע אחר הקשור לשירות בכל עת, והשימוש של הלקוח באתר לאחר מכן יהיה כפוף לתנאים השונים.

במקרה שהוראה כלשהי מהוראות תנאים אלה תהפוך או תהפוך לבלתי חוקית, בלתי חוקית או בלתי ניתנת לאכיפה, השאר יישארו ללא שינוי.
קישורים

אתר זה מכיל קישורים לאתרים אחרים. לידיעתך, אנו, esta-america.com, איננו אחראים לדיוק או לנוהלי הפרטיות של אתרים אחרים מסוג זה. אנו מעודדים את לקוחותינו להיות מודעים לכך שכאשר הם עוזבים את האתר שלנו, עליהם לקרוא את הצהרות הפרטיות של כל אתר ואתר שאוסף מידע אישי הניתן לזיהוי. הצהרת פרטיות זו חלה אך ורק על מידע שנאסף באתר זה.