שאלות נפוצות אודות ESTA

ESTA מול ויזה

האם ESTA זהה לוויזה?

לא, ESTA אינה ויזה. ESTA שונה מוויזה בהיבטים שונים. מערכת אלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA), למשל, מאפשרת לאנשים לנסוע לארצות הברית מבלי לבקש בהכרח את ויזת המבקרים המסורתית שאינה מהגרת. עם זאת, אנשים הנוסעים עם אשרות תקפות אינם צריכים להגיש בקשה ל- ESTA מכיוון שאשרה תשרת את המטרה שלשמה הונפקה. משמעות הדבר היא כי ESTA אינו מספיק מבחינה משפטית כדי לשמש ויזה בארצות הברית. נוסעים יזדקקו לויזה היכן שהחוק בארה"ב דורש זאת.

מתי עלי לקבל ויזה לנסיעה לארצות הברית?

תידרש לקבל ויזה כדי לנסוע לארצות הברית;

  • אם אתם נוסעים לכל מטרה אחרת מלבד ביקורים עסקיים וקצרי טווח.
  • אם הביקור שלך מיועד לעלות על 90 יום.
  • אם בכוונתך לנסוע לארצות הברית באמצעות חברת תעופה שאינה חתומה. הכוונה היא למוביל אווירי המשתמש בשדה תעופה שהוא אינו חתום עליו.
  • אם ידוע לך כי עילות הפסילה כפי שנקבעו בסעיף 212 (א) לחוק ההגירה והלאום חלות על המקרה שלך. במקרה זה, יהיה עליך להגיש בקשה לוויזה שאינה למטרת הגירה עבור נסיעתך לארה"ב.

באילו נסיבות עלי להגיש בקשה לוויזה במקום ESTA?

  • אם כניסתך לארה"ב היא דרך חברת תעופה שאינה חתומה על פולקסווגן
  • אם אתם מתכננים להאריך את שהותכם מעבר ל-90 יום
  • עליך להגיש בקשה לוויזה שלא למטרת הגירה לפני הנסיעה לארה"ב אם אתה סבור שחלה עליך עילה כלשהי לאי קבילות של חוק ההגירה והאזרחות § 212(a)
  • אם מטרת הביקור שלך בארה"ב אינה לעסקים או לתיירות לטווח קצר.

מי נדרש להגיש בקשה ל- ESTA?

ESTA משמש לקביעת זכאותם של נוסעים לארה"ב במסגרת תוכנית הפטור מוויזה (VWP). משמעות הדבר היא כי אנשים הנוסעים לארצות הברית דרך הים או האוויר ואין להם ויזה חייבים להיות מאושרים לכניסה לארה"ב באמצעות אפליקציית ESTA . זה כולל תינוקות וילדים ללא כרטיסים. כל נוסע זכאי לבקשה נפרדת ל-ESTA ולתשלום נפרד. כמו כן, צדדים שלישיים מורשים למלא בקשת ESTA בשם נוסע פולקסווגן.


תוכנית פטור מוויזה

מהי תוכנית הפטור מוויזות (VWP)?

VWP, יוזמה המנוהלת על ידי המחלקה לביטחון פנים, היא תוכנית המאפשרת לאנשים ממדינות מסוימות לנסוע לארצות הברית ללא קבלת ויזה. נוסעים תחת VWP רשאים להיכנס לארה"ב להנאה, עסקים או כל סדר יום שאינו עבודה לתקופה של, לכל היותר, 90 יום.

מהם החסרונות בהרשמה לתוכנית הפטור מוויזה?

בעוד VWP מגיע עם יתרונות שונים למשתתפיו, חיוני לשקול תנאים המסדירים את התוכנית כדי לשקול את האפשרויות שלך. חלק מתנאים אלה כוללים;

  • אם אתה רשאי לנסוע לארה"ב באמצעות VWP, ייתכן שלא תהיה בעמדה להאריך או לשנות את מעמדך שאינו מהגר.
  • הפרה של תנאי הקבילות שלך שוללת ממך את הזכות לערער או לעיין בכל פעולת הסרה שנמשכה מבקשת ESTA שלך. תנאי זה הוא חריג רק אם בקשתך היא למקלט.
  • הודאה שנדחתה בארה"ב שוללת את הזכות לערער על קביעה הנוגעת לקבילותך.

מהן המדינות המשתתפות בתוכנית הפטור מוויזה?

רק אנשים מ-41 המדינות המשתתפות זכאים להגיש בקשה ל-ESTA באמצעות תוכנית הפטור מוויזה. המדינות המשתתפות כוללות את המדינות הבאות;

אנדורה, אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, ברוניי, צ'ילה, קרואטיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, אירלנד, ישראל, איטליה, יפן, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מונקו, הולנד, ניו זילנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, הרפובליקה של מלטה, סן מרינו, סינגפור, סלובקיה, סלובניה, דרום קוריאה, ספרד, שוודיה, שוויץ, טייוואן, בריטניה.

האם עלי להגיש בקשה ל- ESTA בעת נסיעה לארצות הברית תחת VWP?

כדי לשפר את האבטחה בתוכנית הפטור מוויזה, המחלקה לביטחון המולדת (DHS) קיבלה מנדט ליישם ESTA. זאת בעקבות תיקון סעיף 217 לחוק ההגירה והאזרחות (INA) על ידי יישום המלצות חוק 9/11 משנת 2007. בעיקרון, ESTA הוא אמצעי אבטחה מתקדם המאפשר ל-DHS לאמת את זכאותם של אנשים הנוסעים לארה"ב במסגרת VWP. עם ESTA, המחלקה לביטחון המולדת יכולה לחסל כל איום אפשרי על אכיפת החוק או על ביטחון הנסיעות שמציבה התוכנית.


שימוש ב-ESTA

לכמה זמן תקף ESTA ?

ESTA תקף לשנתיים מתאריך האישור או לתאריך התפוגה של הדרכון שלך, המוקדם מביניהם יבטל את תוקף ה- ESTA שלך. לאחר שתשלים את בקשת ה-ESTA שלך, תאריך האישור של ה-ESTA שלך יוצג במסך אישור מאושר. עם זאת, במקרה של ביטול, תוקפו של ה-ESTA שלך מסתיים.

חשוב לקבל תדפיס של ה-ESTA שלך לאחר שהשגת אישור בהצלחה. למרות שאינו נדרש עם ההגעה לארצות הברית, הוא חיוני למטרות רישום. לקציני ההגירה של ארה"ב יהיה עותק אלקטרוני משלהם כדי לאמת את הרשאתך למדינה.

שימו לב שה-ESTA שלכם מתאים לשימוש במהלך נסיעות מרובות במהלך תקופת התוקף של שנתיים. משמעות הדבר היא כי אין צורך להגיש בקשה חוזרת עבור ESTA במהלך תקופה זו. במקרה שתוקף ה-ESTA שלכם פג בזמן שהותכם בארה"ב, עדיין יש לכם סיכוי לחזור למדינתכם מכיוון שתוקפו אינו משפיע על עזיבתכם. עם זאת, חשוב לדעת שלמרות שה-ESTA שלכם נשאר תקף למשך שנתיים, זה לא נותן למטיילים מרחב תמרון לשהות בארה"ב כל כך הרבה זמן. השהייה שלכם בארה"ב בהתאם לדרישות VWP נמשכת, לכל היותר, 90 יום. אם יש לך כוונות להישאר יותר מ -90 יום, ייתכן שתרצה לשקול קבלת ויזה מהקונסוליה או שגרירות ארה"ב.

כמו כן, שים לב ששינוי בפרטי הדרכון שלך, כגון ארץ אזרחות, מין או שמך, יגרום לפקיעת ה- ESTA הנוכחי שלך. משמעות הדבר היא שתידרש להגיש בקשה ל- ESTA חדש, שמגיע בתשלום. למרות ש-DHS לא יזדקק לעותק של ה-ESTA שלך, חיוני לשמור עותק של הבקשה שלך למטרות שמירת רשומות.

האם ESTA מבטיחה כניסה לארצות הברית?

אישור בקשת ESTA שלך אינו מבטיח את כניסתך לארצות הברית. הבקשה מאמתת רק את זכאותך לנסוע לארה"ב באמצעות תוכנית VWP. עם הגעתם לארצות הברית, נוסעים תחת VWP נבדקים על ידי קציני המכס והגנת הגבולות. הבדיקה כוללת סקירה של המסמכים שלך כדי לקבוע אם אתה קביל לארצות הברית תחת VWP בהתבסס על חוקי נסיעה מסוימים. אנשים הנוסעים באמצעות טיסות בינלאומיות חייבים גם לעבור את ההליכים הרגילים של מכס ועיבוד הגירה.

האם יש צורך ביישום ESTA כאשר אני עובר בארצות הברית בדרך למדינה אחרת?

כאשר אתה נוסע למדינה שלישית שאינה ארצות הברית, אתה נחשב לנוסע במעבר. במקרים כאלה, אתה נדרש להגיש בקשה ל-ESTA אם מדינת המוצא שלך נמצאת ברשימת הצדדים המשתתפים בתוכנית הפטור מוויזה. בעת מילוי טופס בקשת ESTA על האדם הנוסע למדינה אחרת דרך ארצות הברית להצהיר כי הוא נמצא במעבר. הצהרה זו מלווה גם באינדיקציה של מדינת היעד שלך.

האם עלי למלא טופס I-94W אם כבר יש לי אישור ESTA ?

לפני יישום המערכת האלקטרונית לאישור נסיעה, המכס והגנת הגבולות (CBP) הסתמכו על טופס I-94W כדי לפקח על תנועתם של מי שאינם אזרחים אל ארצות הברית וממנה. עם זאת, הקמת ESTA אפשרה ל-DHS לבטל ניירת מיותרת כגון השימוש ב-I-94W כדי לאמת קבלת נוסעים במסגרת VWP לארה"ב. כיום, אנשים שכבר קיבלו אישור ESTA לא יקבלו את קופון היציאה I-94W המצורף לדרכונים שלהם.

האם יש דרישות דרכון לנסיעה עם ESTA?

כן, יש צורך בדרישות דרכון בעת נסיעה במסגרת תוכנית הפטור מוויזה. חלק מדרישות אלה כוללות;

  • דרכוני VWP שהונפקו לפני 26 באוקטובר 2005 חייבים לכלול אזורים הניתנים לקריאה על-ידי מכונה בדפים הביוגרפיים.
  • דרכוני VWP שהונפקו ב-26 באוקטובר 2005 או לאחר מכן חייבים להגיע עם תמונה דיגיטלית.
  • דרכוני VWP שהונפקו ב-26 באוקטובר 2006 או לאחר מכן חייבים להיות אלקטרוניים. המשמעות היא שהם חייבים להיות בעלי שבב דיגיטלי המכיל מידע ביומטרי על הבעלים של כל דרכון.
  • דרכונים זמניים ודרכוני חירום ממדינות VWP חייבים גם הם להיות אלקטרוניים, החל מה-1 ביולי 2009.

כל אזרח הנוסע לארצות הברית ממדינות VWP הבאות מחויב להציג דרכון אלקטרוני המכיל שבב;

  • יוון
  • הונגריה
  • דרום קוריאה
  • אסטוניה
  • סלובקיה
  • לטביה
  • רפובליקת מלטה
  • הרפובליקה הצ'כית
  • ליטא

אזרחים משאר מדינות VWP מחויבים להציג דרכונים הניתנים לקריאה במכונה.

האם עלי להגיש בקשה ל- ESTA אם ברצוני לנסוע לארצות הברית ממקסיקו או קנדה?

אזרחי מדינות VWP אינם זקוקים ל- ESTA בעת נסיעה ממקסיקו או קנדה לארצות הברית דרך היבשה. להלן נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון בעת נסיעה לארה"ב דרך היבשה;

  • אם אתה נכנס לארה"ב דרך הגבול היבשתי בפעם הראשונה, תעבור תהליך כניסה ידני לאחר מילוי טופס I-94W. זה נכון במיוחד אם אין לך ESTA חוקי.
  • מצד שני, תעבור תהליך כניסה ידני בגבול המעבר היבשתי של ארה"ב מבלי למלא בהכרח טופס I-94W. זה חל אם אתה נכנס לארה"ב דרך הגבול היבשתי בפעם הראשונה עם ESTA תקף.
  • במקרה שאתה נכנס מחדש לארה"ב דרך הגבול היבשתי, תהליך הכניסה שלך יתקל ללא צורך למלא טופס I-94W חדש. זה חל אם כבר יש לך חותמת תקפה על הדרכון שלך או I-94W תקף.
  • מעבורות הנוסעות בין ויקטוריה, קולומביה הבריטית וונקובר, ומדינת וושינגטון נחשבות לנמל גבול יבשתי. לכן, אזרחי מדינות VWP הנכנסים לארצות הברית באמצעות מעבורות אלה לא יזדקקו לבקשת ESTA.

טופס בקשה ל-ESTA

מתי הזמן האידיאלי להגיש בקשה ל-ESTA ?

למרות שכל אחד יכול להגיש את בקשות ה-ESTA שלו בכל עת לפני הנסיעה לארה"ב, המכס והגנת הגבולות ממליצים למטיילים להגיש בקשת ESTA בזמן שהם מזמינים נסיעה. זה צריך להיעשות במיוחד 72 שעות לפני זמן הנסיעה.

מה אם מועמד לתוכנית פטור מוויזה לא יכול להתקבל?

ישנן תקנות לגבי האופן שבו יש להתייחס לאנשים שנמצאו בלתי קבילים לארצות הברית תחת VWP. לדוגמה, אם ייקבע שאינך קביל, בקשת ה-ESTA שלך תידחה. לאחר מכן אתה מוחזר לארץ מולדתך, על סיפון המוביל שדרכו נסעת לארצות הברית, או נלקח בחזרה למדינה שלישית שבה יש לך כרטיס הלוך ושוב.

האם שאלות ה-ESTA הנוספות לא משוות את זה לוויזה?

התשובה היא, לא. התנאים המוקדמים המשפטיים הנלווים לבקשת ויזה הם מורכבים למדי, והם אינם יכולים להשתוות לדרישות ה- ESTA . בקשה לוויזת נסיעה ללא מהגרים, למשל, תדרוש ממך להגיע לראיון בשגרירות או בקונסוליה של ארה"ב. כמו כן, תידרש למסור מידע מוגדר, כגון ביומטריה אישית ופרטים ביוגרפיים נוספים. מדובר בדרישות שלא ייקבעו בעת הגשת בקשה ל-ESTA .

כמה זמן לוקח להשלים את תהליך הגשת הבקשה ל-ESTA ?

כדי להשלים את תהליך הבקשה של ESTA, תוכלו לבלות טווח ממוצע של 20 דקות. עם זאת, אם יש לך את כל המסמכים הדרושים בהישג יד, כולל כרטיס אשראי ודרכון, אתה יכול לבלות רק 10 דקות. כמו כן, חשוב לדעת כי זמני העיבוד של ה-ESTA שלך עשויים להיות מושפעים מגורמים שונים, כולל בעיות טכניות הקשורות למערכות CBP. בעיות אחרות, כגון עיבוד תשלומים ובעיות באתר, עשויות גם הן להשפיע על זמן עיבוד ה-ESTA .

האם יש צורך בתוכנה ספציפית כדי להגיש בקשה ל-ESTA ?

בכל הנוגע לתצורות מחשב בהגשת בקשת ESTA להלן תנאי הסף שצוינו;

  • דפדפן אינטרנט. רוב הדפדפנים העיקריים נתמכים להגשת בקשות ESTA.
  • דפדפנים כאלה צריכים לתמוך בהצפנת 128 סיביות.
  • דפדפן אמין צריך לקבל קובצי Cookie, להיות מעודכן ו-JavaScript מופעל.

מתי עלי לחדש את ה- ESTA שלי?

עם פקיעת ה- ESTA שלך, זה יהיה חיוני לחדש אותו. עם זאת, נסיבות מסוימות דורשות ממך לחדש את ה- ESTA שלך בכפייה. הנה כמה ממקרי חובה אלה;

  • חידוש או רכישת דרכון חדש. ESTA תקף רק תחת דרכון יחיד. אם אתה מקבל דרכון חדש, אז אתה צריך גם להגיש בקשה לחידוש ESTA שלך.
  • שינויים בדרכון. אם יש שינויים שבוצעו בדרכון שלך, יש צורך בחידוש בקשת ה- ESTA שלך. אלה כוללים שינויים שבוצעו בשמך, במינך ובתושבך או במדינת אזרחותך.
  • שינוי בנסיבות הבסיסיות של תשובותיך לשאלות 'כן/לא' של אפליקציית ESTA .

אילו נתונים אוכל לשנות ביישום ESTA שלי?

לאחר שתשלים ותגיש את בקשת ה-ESTA שלך, אינך רשאי לבצע שינויים במדינה המנפיקה את הדרכון ובמספר הדרכון שלך. עם זאת, באפשרותך לשנות מידע בכל אחד מהאזורים הבאים;

  • מספר טלפון
  • כתובת דוא"ל
  • הכתובת שלך בארצות הברית
  • מידע על הספק
  • העיר שבה אתה עולה למטוס

מה עלי לעשות אם פג תוקף הדרכון שלי?

הדרכון שלך הוא מסמך הזיהוי המאמת את תנועתך או שהיית בארצות הברית כזר. לכן, עליכם לוודא שהדרכון שלכם תקף לתקופה בה אתם מתכוונים לשהות בארה"ב. ESTA, לעומת זאת, הוא אישור הנסיעה שקובע את קבילותך לארה"ב, וה- ESTA שלך מקושר לדרכון שלך. משמעות הדבר היא כי פקיעת תוקף הדרכון שלך גורמת לפקיעת היתר ESTA שלך. לכן, חיוני לחדש את ה-ESTA לאחר חידוש הדרכון.

האם אוכל להגיש בקשה ל-ESTA מבלי לאשר תוכניות נסיעה?

התשובה הקצרה היא כן, אתה יכול. עם זאת, בעוד שאינך נדרש לתוכניות נסיעה ספציפיות, אתה זקוק לנקודת קשר בארצות הברית. ולמרות שזה לא חובה להגדיר את תוכניות הנסיעה שלך בסלע, מומלץ שתהיה לך את הכתובת שבה תשהה בארצות הברית כשתשלים את הבקשה. אם אתה מתכוון להישאר במספר מיקומים, רק את הכתובת הראשונה היא הכרחית. אם אין לך את הכתובת המלאה, שם המלון או המיקום שבו תבקר יספיקו. אם אתה במעבר, ענה "כן" כאשר אתה נשאל, "האם הנסיעה שלך לארה"ב מתרחשת במעבר למדינה אחרת", שאלה בסעיף מידע נסיעות.

כיצד אוכל לתקן טעות ביישום שלי?

לפני הגשת הבקשה, תינתן לך הזדמנות לבדוק ולעדכן את כל המידע שהזנת. לאחר ההגשה וללא ביצוע תשלום, תוכל לשנות ולעדכן את כל שדות הנתונים למעט מספר דרכון, ארץ אזרחות והמדינה המנפיקה. ייתכן שתוכל לערוך שדות נבחרים ביישום ESTA קיים. עם זאת, אם טעית במענה על אחת משאלות הזכאות , יהיה עליך להגיש בקשת ESTA חדשה.

האם ESTA יידחה אם אשאיר שדה חובה ריק?

עליך למלא את כל שדות החובה. ייתכן שתידרש פסיקה ידנית אם מוזנים נתונים שגויים או חסרים נתונים, והדבר עלול לגרום לעיכוב בתגובה מה- CBP.

למה אני צריך את פרטי המעסיק שלי?

בהתאם לסעיף 214b של חוק ההגירה והלאום, מבקרים בארצות הברית חייבים להוכיח שהם אינם מהגרים מתכוונים וחייבים להיות זכאים למעמד מבקר או שאינו מהגר. מידע תעסוקתי מסייע להוכיח זכאות לעמידה בדרישה משפטית זו.

מדוע יש צורך להרחיב את כמות המידע של ESTA שנאסף מנוסעי VWP?

לפני אירועי 9/11, המוקד של תוכנית הפטור מוויזה (VWP) היה תוכנית שפיקחה והקלה על נסיעות תוך חיפוש והגנה מפני איומי הגירה כלכלית. מאז, היא התמקדה ומתמקדת בסטנדרטים ביטחוניים כדי למנוע ניצול של התוכנית על ידי טרוריסטים ופושעים אחרים.

בשנת 2007 נכנס לחקיקה חוק השותפות לנסיעות מאובטחות ולוחמה בטרור משנת 2007 (חלק מהמלצות יישום חוק ועדת 9/11 משנת 2007, הידוע גם בשם "חוק 9/11") (Pub. L. No. 110-53).

על פי חוק זה, שמטרתו לשפר את הסינון של אנשים הנוסעים ממדינות VWP, כל נוסעי VWP נדרשים להשלים מערכת אלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) לפני הנסיעה לארה"ב.

המחלקה לביטחון המולדת חייבת להישאר ערנית וגמישה ולעדכן ולהשתנות ללא הרף כדי לעמוד בקצב של סכנות, סיכונים ואיומים. בנוסף, המחלקה לביטחון המולדת לא שידרגה את המערכת במשך יותר מ-6 שנים, למרות שהאיומים הפליליים והטרוריסטיים המשיכו להתפתח במהלך תקופה זו. המשרד לביטחון הפנים סבור כי שדות הנתונים שנוספו לאפליקציית ESTA יגבירו את הסינון האפקטיבי של נוסעים לארה"ב שעלולים להוות סיכון ביטחוני למדינה.

אני נוסע עם דרכון שמראה סמן מין "X". כיצד אוכל להשלים את ESTA?

ESTA אינה משתמשת כרגע בסמן מין "X" כבחירה באפליקציה. נוסעים צריכים לבחור את האפשרות המגדרית שהם הכי נוחים איתה. לא ניתן לדחות בקשות ESTA אך ורק על פי המין שנבחר בבקשה.

שמי מכיל אותיות שאינן באלפבית האמריקאי האנגלי. כיצד עלי לאיית את שמי ביישום ESTA ?

בשפות אירופאיות יש כמה אותיות ייחודיות שאינן בשפה האמריקאית. עליך להשתמש בתחליפים כפי שמוצג להלן במידת הצורך. ניתן לראות את האיות האוניברסלי של שמך גם בחלק הקריא של המכונה בדרכון שלך.

  • ß,ß = ss
  • æ = a e
  • ö = oe
  • ü = ue
  • ë = e
  • ä = ae
  • Å = aa
  • ø = oe
  • ñ = n
  • ? = i j

עיבוד ESTA

כמה זמן לוקח אישור בקשת ESTA ?

מכיוון שבקשות ESTA מטופלות ומושלמות באופן מקוון, רוב הבקשות הללו מאושרות בתוך הדקה הראשונה מהגשתן. עם זאת, אישורן של חלק מהבקשות עשוי להתעכב עד כ-72 שעות. לאחר אישור בקשת ה-ESTA שלך, הודעת אישור תישלח לדוא"ל או לדפדפן האינטרנט שלך. הודעה זו מכילה פרטים כגון תאריך תפוגה של ESTA , מספר הרשאה וכל מידע המשמש בעת הגשת הבקשה.

כמה ימים תישמר הבקשה האישית שלי, שהושלמה חלקית?

הבקשה שלך תימחק אם היא לא תושלם ותוגש תוך 7 ימים.


תשלום ESTA

מהם התשלומים עבור הגשת בקשת ESTA ?

בהתייחס לחוק קידום נסיעות 2009, ESTA אגרת הבקשה מתחלקת לשני סוגים של דמי טיפול.

  • דמי עיבוד. מחלקת ארצות הברית של ביטחון המולדת גובה דמי טיפול לכל בקשה.
  • דמי הרשאה. סכום נוסף ישולם עם אישור בקשת ESTA .

כיצד אוכל להשלים תשלום עבור בקשות ה-ESTA שלי?

ניתן לבצע תשלום עבור אפליקציית ESTA וכן דמי הרשאה באמצעות כרטיס אשראי או חיוב. ה-ESTA מקבלת כעת אמריקן אקספרס, מאסטרקארד, ויזה, דיינרס קלאב אינטרנשיונל ו- JCB. שלך ניתן לעבד את הבקשה רק אם בקשתך הושלמה עם כל שדות נדרשים, ואם התשלום שלך אושר בהצלחה.

במקטע תשלום לפי כרטיס בשדות הטופס, הפרטים יש למלא אותם בתווים אלפא-נומריים. הפרטים כוללים:

  • מספר כרטיס חיוב או כרטיס אשראי
  • תאריך תפוגת הכרטיס
  • קוד אבטחת כרטיס (CSC)

כיצד אוכל לדעת שהתשלום שלי הצליח?

אם אתה מבצע את התשלום באמצעות כרטיס חיוב או כרטיס אשראי, המערכת תציג הודעה אם התשלום שלך הצליח. אם אתה מקבל שגיאה במהלך תהליך התשלום, תוצג שגיאה תיאורית ב- מסך האומר לך מה עליך לעשות כדי לפתור את הבעיה.

בכל תרחישי התשלום, תקבל הודעת אישור לכתובת הדוא"ל שסיפקת בטופס התשלום.

האם ניתן לשלם עבור בקשת ה-ESTA שלי מאוחר יותר?

זוהי שאלה נפוצה המטופלת בשני חלקים: תשלום יישום יחיד ותשלום עבור יישומים מרובים. התשובה היא כן, ואתה יכול לשלם עבור הבקשה שלך מאוחר יותר אבל בנסיבות הבאות:

תשלום באפליקציה יחידה: ניתן לשלם עבור בקשה אחת בשבעת הימים הראשונים להגשת הבקשה. אחרי שבעת הימים חלפו, אינך יכול לגשת ליישום. פעם השבע הימים חלפו, ולא ביצעת את תשלום האגרה, תידרש להפעיל מחדש תהליך הגשת הבקשה כפי שפג תוקפו של הבקשות הקודמות.

תשלום עבור יישומים מרובים: בעת ביצוע בקשות עבור שני נוסעים או יותר, קבוצת המועמדים צריכה להיות בקשותיהם שולמו תוך שבעה ימים מיום הגשת הטופס על כך קבוצה. לאחר תום תקופת שבעת הימים, לא תוכל להשתמש בלחצן מזהה קבוצה מכיוון שתוקפן של האפליקציות היה פג. איש הקשר הקבוצתי יצטרך להגיש בקשות ESTA חדשות עבור בקשות קודמות שלא הוגשו מעובד עקב אי תשלום.

כיצד בטוחים פרטי הכרטיס שלי?

המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות אינה שומרת רשומות של פרטי חיוב או כרטיס אשראי לאחר עיבוד עסקאות תשלום. המערכת פועלת בהתאם לכללים ולתקנות של כרטיס התשלום העולמי תקני אבטחת נתונים בתעשייה (PCI-DSS).

האם ניתן להשתמש בתשלום אחד להגשת מספר בקשות?

ה-ESTA נועד לאפשר תשלום יחיד לקבוצות המורכבות של יותר משני יישומים. מטיילים הממלאים בקשה קבוצתית אינם עושים זאת צריך לנסוע יחד כדי להגיש מועמדות כקבוצה של מועמדים. ה-ESTA מאפשרת לכם להגיש בקשות של עד חמישים אנשים באמצעי תשלום אחד.

האם אקבל החזר כספי אם אבטל?

לא ניתן לבטל ESTA לאחר הגשה. עם זאת, אם ה-ESTA שלך נדחה, תידרש לשלם רק את דמי העיבוד. אם הבקשה אושרה, תחויב בתשלום דמי ההרשאה ב בנוסף לדמי הטיפול.

האם אוכל להגיש מחלוקת לחברת הכרטיסים שלי אם אני רוצה את כל כסף בחזרה?

אם הוגשה מחלוקת לחברת הכרטיסים שלך וקיבלת אישור מאושר, סביר להניח שה-ESTA שלך יבוטל. הגשת ערעור בעניין חיוב ה-ESTA שלכם עלול גם לגרום לבעיות בעתיד אם תגישו בקשה ל-ESTA ביקור נוסף בארצות הברית.

מה אני יכול לעשות אם חויבתי יותר מהממשלה עמלה על ידי צד שלישי?

סביר להניח שתשלם עמלות נוספות אם תשלח את יישום ESTA באמצעות צד שלישי. אתרים כאלה גובים תשלום נוסף עבור הגשת הבקשה בשמך. אם השתמשת בצד שלישי כדי הגש בקשה ל- ESTA, CBP ממליץ לך לבדוק את הלגיטימיות של ה- ESTA שלך ב- האתר הרשמי של המחלקה לביטחון המולדת של ארה"ב באמצעות מספר הבקשה מסופק על ידי הצד השלישי. מחלקת הגנת הגבולות של המכס אינה יכולה לקבל החזר כספי הסכום ששולם מעבר לעמלות ממשלתיות לאתר אינטרנט של צד שלישי.