איפה בבריטניה ובאירלנד יש הכי הרבה חופים עם מתקני שירותים?

Category: ESTA מדיה חברתית | 0

מכיוון שרבים בבריטניה בוחרים לנפוש בבית ולא בחו"ל בקיץ הקרוב, יעדי החוף בבריטניה נהרו אליהם תיירים שמבלים את חופשות הקיץ שלהם על אדמת בריטניה. עם הגידול במספר המבקרים וההוצאות על תיירות פנים שצפויות לעלות ב – 51% בהשוואה לשנת 2020, המתקנים המקומיים צפויים להיות גדושים במטיילים.

זה יכול להיות קשה כאשר ביום בחוץ עם משפחה או חברים לחזות את הצורך בשירותים שונים, במיוחד כאשר ייתכן שתצטרך ללכת לשירותים. האם יש מספיק? האם הם קרובים? הגרף שלהלן מציג את חופי בריטניה עם הגישה הטובה ביותר לשירותים.

ראה היכן בבריטניה ובאירלנד יש הכי הרבה מתקני שירותים בחוף לפי מיקום.

ברור כי האזורים שנחקרו באירלנד, כמו מחוז לונדונדרי, מחוז דונגל ומחוז סליגו הורידו את המתקנים, כאשר כל המיקומים נוחתים בשלושת המקומות הראשונים לגישה לשירותים בחופים שלהם. המשמעות היא שלא תיתפס קצר ותוכל ליהנות מהיום במלואו.

באיזה אזור בבריטניה ובאירלנד יש הכי הרבה מתקני שירותים בחוף

ראה היכן בבריטניה ובאירלנד יש הכי הרבה מתקני שירותים בחוף לפי אזור.

כשמדובר באזורים המובילים ברחבי בריטניה, דרום מזרח אנגליה תופסת את המקום הראשון עם 78% מהחופים שלה עם גישה לשירותים, מה שאומר הרבה פחות סיכוי לצאת לצוד מתקנים באזורים הסמוכים. עם זאת, אם אתה יוצא לחופים באי מאן, אז זה עשוי להפוך למציאות עם רק 38% מהחופים שלה יש שירותים.

מתודולוגיה: באמצעות מדריך החופים ניתחנו את מספר החופים שבהם מתקני השירותים רשומים לעבודה מתוך אחוז החופים עם שירותים. הנתונים כוללים מיקומי חופים בפנים הארץ. הנתונים זמינים כאן.