אמריקן קרוז ליינס חושפת מסלול שייט חדש למהפכה האמריקאית

Category: תיירות ארה"ב | 0
אמריקן קרוז ליינס חושפת מסלול שייט חדש למהפכה האמריקאית
אמריקן קרוז ליינס חושפת מסלול שייט חדש למהפכה האמריקאית

אמריקן קרוז ליינס, הידועה ברוח החלוצית שלה בתחום הנסיעות האמריקאיות, עומדת להשיק מסלול שייט משופר של המהפכה האמריקאית, המבטיח מסע סוחף אל לב ההיסטוריה האמריקאית.

החברה, שעלתה לכותרות ב-2018 כשהפכה לראשונה לעגון בוושינגטון הבירה מזה יותר משישה עשורים, מעלה את היצע המוצרים שלה עם הפלגה מרגשת בת 11 לילות שיוצאת מבירת המדינה וחוזרת אליה.

הפלגה מוושינגטון הבירה

במהלך אסטרטגי, אמריקן קרוז ליינס תפעיל כעת את מסלול 11 הלילות של המהפכה האמריקאית מוושינגטון הבירה, היוצא מארבע העונות וושינגטון הבירה.

האורחים יכולים להתפנק עם שהיית לילה במלון יוקרתי זה לפני העלייה לאחת מהאוניות החדישות ביותר של אמריקן קרוז ליינס, לרבות החוקה האמריקאית או אמריקן גלורי.

הספינות מתפארות בקטמרנים החדישים ביותר של חתולי החוף, ומציעות יחידות אירוח מרווחות עם תאים ששטחם מתחיל ב-280 מ"ר.

סיור בנמלי העגינה ההיסטוריים

ביציאה מוושינגטון הבירה, האורחים יחצו דרך מרילנד, עם עצירות בולטות באנאפוליס, שם הם יכולים לחקור את האקדמיה הימית האמריקנית המוערכת.

יום בים עוקב אחריו, המוביל ללינה בנורפולק, עם אפשרויות טיול הכוללות ביקורים באנדרטה הלאומית של האחים רייט, אנדרטת מקארתור ומוזיאון קרייזלר לאמנות.

בהמשך המסע, האורחים יעמיקו ב"משולש ההיסטורי" של וירג'יניה, הכולל את ויליאמסבורג, יורקטאון וג'יימסטאון, אתרים מרכזיים בהיסטוריה הקולוניאלית האמריקאית.

המסע מגיע לשיאו בביקור במאונט ורנון, האחוזה האייקונית של ג'ורג' וושינגטון, לפני החזרה לוושינגטון הבירה.

חוויה ייחודית על סיפון אמריקן קרוז ליינס

מליסה יאנג, מנהלת פיתוח עסקי באמריקן קרוז ליינס, מדגישה את הייחודיות של הפלגות המהפכה האמריקאית, ואומרת: "האוניות האמריקאיות הקטנות של אמריקן מציעות לאורחים הזדמנויות לבקר בנמלי עגינה שאינם נגישים לאוניות גדולות יותר, בתוספת מסלולים שהם ההפלגות היחידות מסוגן בשוק; הפלגה מלאה בארה"ב לכל אורכה".

מסלול זה שאצר בקפידה משקף את מחויבותה של החברה להציג את המורשת העשירה של אמריקה.

ESTA ונסיעות בארה"ב

עבור מטיילים השוקלים לצאת למסע היסטורי זה, חיוני להבטיח עמידה בהנחיות ההגירה של ארה"ב.

המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) היא פלטפורמה מקוונת יעילה המאפשרת לאזרחים ממדינות זכאיות לבקש אישור לנסיעה לארצות הברית באמצעות תוכנית הפטור מוויזה (VWP).

ESTA מייעלת את תהליך הכניסה לנוסעים זכאים, ומספקת סינון מוקדם לפני העלייה למטוס המיועד לארצות הברית.

הוא מציע נוחות ויעילות, במיוחד עבור נסיעות פנים בתוך ארה"ב, כמו שייט המהפכה האמריקאית המוצע על ידי אמריקן קרוז ליינס.

אידיאלי עבור תיירים ואנשי עסקים כאחד, ESTA מאפשר כניסה ללא טרחה לארצות הברית לשהייה של עד 90 יום למטרות תיירות, עסקים או תחבורה.

על ידי קבלת אישור ESTA , מטיילים יכולים לצאת בביטחון להרפתקה האמריקאית שלהם, בידיעה שהם עמדו בדרישות ההגירה הדרושות.

שייט המהפכה האמריקאית של אמריקן קרוז ליינס מהווה הזדמנות שובת לב לחקור את העבר המפורסם של אמריקה תוך הנאה מהנוחות של נסיעות מודרניות.

בשילוב עם הנוחות של ESTA, מטיילים יכולים לצאת למסע מעשיר זה בקלות, וליצור זיכרונות מתמשכים על רקע ציוני הדרך ההיסטוריים והנופים הנופיים של אמריקה.