אמריקן קרוז ליינס משיקה את עונת ההפלגות לנהר המיסיסיפי 2024

Category: חדשות | 0
אמריקן קרוז ליינס משיקה את עונת ההפלגות לנהר המיסיסיפי 2024
אמריקן קרוז ליינס משיקה את עונת ההפלגות לנהר המיסיסיפי 2024

אמריקן קרוז ליינס החלה את עונת ההפלגות שלה לנהר המיסיסיפי לשנת 2024 עם הגעתם של אורחיה הראשונים לניו אורלינס השבוע.

החברה צופה שכל חמש סירות הנהר שלה במיסיסיפי ינווטו במיסיסיפי התחתית בשבועות הקרובים, ויציעו למטיילים חוויות ומסלולים חדשים רבים לחקור.

מגוון רחב של מסלולים המוצעים

השנה, אמריקן קרוז ליינס מציגה 16 מסלולים ייחודיים במיסיסיפי ויובליו, כולל הנהרות טנסי, אוהיו וקמברלנד.

בין אלה, מטיילים יכולים לצפות לתוספות מרגשות, כגון הפלגות לפארק הלאומי גרייט סמוקי מאונטיינז עם מסלול של 12 יום מנוקסוויל לנאשוויל, טנסי.

בנוסף, החברה תשיק את הפלגת "שדות הקרב של מלחמת האזרחים" הראשונה שלה אי פעם בת 35 יום, שתכלול עצירות ביותר מ-20 שדות קרב היסטוריים.

משלחת שוברת שיאים מדהימה

אוגוסט מסמן רגע היסטורי עבור אמריקן קרוז ליינס כשהיא חושפת את מסלול "ארצות הברית הגדולה" בן 61 הימים שלה, שנחשב לשייט הנהר הארוך ביותר בהיסטוריה של המדינה.

המסע יוצא הדופן הזה יחצה את כל נהר המיסיסיפי, יתפרש על פני 20 מדינות ויכלול ביקורים בשלושה פארקים לאומיים, ארבעה נהרות וחקר לאורך החוף המזרחי ונהר ההדסון.

הרחבת הצי ותכנון לעתיד

עם צי של 19 ספינות קטנות וסירות נהר, אמריקן קרוז ליינס מרחיבה את טווח ההגעה שלה ברחבי ארצות הברית.

השנה, הספינות יעגנו ביותר מ-140 נמלים בארה"ב, מהחוף המזרחי ועד לנהרות פנימיים.

אסטרטגיית הצמיחה השאפתנית של החברה כוללת תוכניות לשלש את גודל הצי שלה בחמש השנים האחרונות.

נכון לעכשיו, חמש ספינות נוספות נמצאות בבנייה בבניית ספינות צ'ספיק במרילנד, תוך התמקדות בהרחבה נוספת של טביעת הרגל שלה על נהר המיסיסיפי.

הזדמנות לחקור את ההיסטוריה והיופי הטבעי של המדינה

ההתרחבות של אמריקן קרוז ליינס תואמת את העניין הגובר בתיירות בארה"ב, ומציעה למטיילים הזדמנויות חסרות תקדים לחקור את ההיסטוריה העשירה, היופי הטבעי והתרבות התוססת של המדינה.

עם החדשנות המתמדת של החברה והרחבת ההיצע שלה, עמידה בדרישות ההגירה לארה"ב נותרה חיונית למטיילים המבקשים לקחת על עצמם מסעות שובי לב אלה.

אזרחי מדינות תוכנית הפטור מוויזה (VWP) המתכוונות לבקר בארה"ב יכולות להבטיח חוויית נסיעה חלקה על ידי קבלת אישור מראש באמצעות המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA).