אפליקציית ה-ESTA שלי הייתה 'נסיעות לא מורשות'

Category: ESTA Travel אינה מורשית | 0
ESTA אינה מורשית

מה לעשות אם ה-ESTA שלך לא אושר

סטטוס ESTA 'נסיעה לא מורשית' מציין כי המועמד נחשב לא זכאי לנסוע לארצות הברית במסגרת תוכנית הפטור מוויזה (VWP). זה יכול לנבוע ממספר סיבות, כגון הזנת פרטים ביומטריים או דרכונים שגויים, או מענה שגוי על אחת מתשע שאלות הזכאות. במקרים אחרים, חלק מהמועמדים עשויים להזין במכוון מידע שגוי בטופס ה- ESTA שאינו עולה בקנה אחד עם הרישומים שיש למכס והגנת הגבולות (CBP) לגבי הנוסע.

אם ה-ESTA שלך הוא 'נסיעה לא מורשית', ובכל זאת ברצונך לנסוע לארצות הברית, תצטרך להגיש בקשה לוויזה דרך אתר שגרירות ארה"ב המקומי שלך – https://www.usembassy.gov שם תמצא את המידע הדרוש כדי להתחיל את תיירות B2 שלך, עסק B1, או שימוש מעורב B1 / B2 אשרת מבקר.

אם בקשתך אישור נסיעה נדחה, זה בדרך כלל לא אומר שאינך זכאי לויזה לארצות הברית, מכיוון שהדחייה אוסרת בעיקר על נסיעה במסגרת תוכנית הפטור מוויזה. כמו כן, שימו לב שאף בית משפט לא יכול לבחון את זכאותכם תחת ESTA אם אישור הנסיעה לא אושר.

האם ניתן להגיש בקשה מחדש?

מועמדים שבקשתם ל-ESTA נדחתה יכולים להגיש בקשה חוזרת, במיוחד אם סירובם נבע מהזנת דרכון שגוי או מידע ביומטרי. בקשות חדשות עדיין יכולות להידחות, במיוחד אם הנסיבות האחרות של המבקש נותרו זהות. בעת הגשת בקשה חוזרת ל- ESTA, הימנע משימוש בפרטים כוזבים, מכיוון שאלה עלולים לגרום לאיסור קבוע מלהיות מסוגל לנסוע תחת VWP בעתיד.

אם מועמדי ESTA הזינו באופן שגוי מידע על אחת מתשע שאלות הזכאות שלהם, ייתכן שיהיה עליהם להגיש בקשת עזרה ל- CBP כדי לבדוק את המבקש שלהם ולהסיר את הסירוב כדי שיוכלו להגיש בקשה מחדש עם רשומה ברורה.

האם יש דרך לברר מדוע בקשת ESTA נדחתה?

למחלקה לביטחון המולדת (DHS) יש מערכת ייחודית המבטיחה שניתן יהיה לדחות את בקשת אישור הנסיעה שלך רק אם אתה מהווה איום ביטחוני, או אינך מורשה לנסוע במסגרת תוכנית הפטור מוויזה.

רוב האנשים מנסים לפתור את דחיית הבקשה שלהם על ידי מעבר דרך תוכנית החקירה לתיקון נסיעות של DHS (TRIP), שהקישור שלה מסופק בדרך כלל באתר האינטרנט של ESTA . החיסרון היחיד בכך הוא שזה לא מבטיח שהבקשה שלך תעבור או שתקבל סיבה לדחיית ה- ESTA שלך.

הקונסוליות והשגרירויות של ארה"ב אינן יכולות לחשוף מדוע ESTA דחתה חלק מהמועמדים. אז, אתה יכול לדעת שאתה זכאי לנסוע לארצות הברית רק אם הבקשה שלך תאושר. אחרת, ייתכן שתלמד על אי זכאות אפשרית של ESTA או סיבות לדחייה בעת הגשת בקשה לוויזה ללא מהגרים.

מה קורה כאשר אדם רוצה לנסוע באופן מיידי אך אין לו אישור נסיעה תקף?

כחלק מבקשת ויזה לארה"ב, המועמדים יצטרכו למלא טופס DS-160 ולקבוע ראיון בשגרירות או קונסוליה אמריקאית. מילוי טופס DS-160 אורך כ-60 דקות. עם זאת, זמני קביעת התור לשגרירות משתנים בהתאם למיקום השגרירות ולמועד בשנה שבו יש לקבוע את הפגישה. קשה מאוד לקבוע פגישות למחרת. בדרך כלל, תקופת המתנה של חמישה עד עשרה ימים היא נורמלית עד למועד התור הזמין הבא. אם אתה רוצה מידע חיוני, אתה יכול למצוא אותו באתר המחלקה או במחלקה הקונסולרית. לכן, עליך להגיש בקשה מוקדמת מספיק לאישור ESTA אם אתה מתכנן לנסוע למשהו חיוני כדי למנוע אי נוחות. לקבלת מידע עדכני על מועדי זימון תורים, בקר: https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/visa-information-resources/wait-times.html