בעיות טכניות באתר שעלולות לעכב את בקשת ה-ESTA שלך

Category: ESTA קשיים טכניים | 0
עיכובים בעיבוד אתר ESTA

לא לעתים קרובות אנשים חווים בעיות עם אתר ESTA, אבל כשזה קורה, זה מאוד מתסכל – במיוחד עבור מטיילים שנמצאים בלוח זמנים צפוף. עם זאת, יש לקבל שכל מערכת מקוונת תחווה תקלות טכניות מעת לעת, במיוחד אם היא תומכת במספר כה גדול של משתמשים. עם זאת: למערכת ESTA יש היסטוריית זמן פעולה מרשימה של יותר מ-99%.

CBP (Custom and Border Protection) בדרך כלל מבצעת עדכונים ומשימות תחזוקה חיוניות באתר ESTA במהלך סופי השבוע, לרוב בשבת בבוקר (GMT) כשהשעה בסביבות חצות בארצות הברית.

בזמן שעבודה זו מתבצעת, האתר בדרך כלל לא יהיה זמין למשך כל דבר בין שעה ל-10 שעות. המציאות המצערת היא שבמהלך ההפסקות הללו לא ניתן לאנשים שרוצים לנסוע לארצות הברית לקבל אישור מוקדם והם עלולים להיאלץ לדחות את נסיעתם.

מה צריך לעשות מי שעסוק בבקשת ESTA אם הוא חווה בעיות?

אם אתה נתקל בבעיות טכניות או שיש לך בעיות אחרות באתר ESTA, הדברים הבאים עשויים לעזור:

  1. נקה את נתוני הגלישה (מטמון הדפדפן). ב-Google Chrome עליך ללחוץ על שלוש הנקודות האנכיות בפינה השמאלית העליונה של המסך, לבחור בכלים נוספים ולאחר מכן לבחור נקה נתוני גלישה. הדפדפן הספציפי שלך עשוי להיות שונה.
  2. כעת פתחו שוב את אתר ESTA
  3. נסו לשלוח את הבקשה פעם נוספת

אם השלבים המפורטים לעיל לא עובדים ואין אינדיקציה באתר ESTA מתי הוא יחזור לפעול, נסה לעבור לדפדפן אחר. אם כל השאר נכשל, תוכל גם לנסות לעבור למחשב אחר – אולי במיקום אחר, למשל בעבודה שלך – כל עוד החיבור לאינטרנט יציב ומאובטח.

אפשרות נוספת היא לנסות לשלוח את האפליקציה ממכשיר נייד כמו הטלפון החכם או הטאבלט. תזדקק לאות חזק ולחיבור 3G, 4G או 5G. אם אף אחד מהדברים לעיל אינו עובד, המוצא האחרון שלך הוא לפנות למפעיל השייט או לחברת התעופה שלך כדי לסייע לך עם הבקשה.

מדוע הם צריכים לעדכן את אתר ESTA לעתים קרובות כל כך?

ישנן סיבות רבות מדוע ESTA עשויה לעדכן את אתר האינטרנט שלה מעת לעת. דוגמאות מכילות:

עדכונים מתוכננים: אלה בדרך כלל מוכרזים כמה שבועות לפני שהם ייושמו.
הפסקות לא מתוכננות: אלו מתרחשות בתדירות נמוכה בהרבה, אך כאשר הן מתרחשות הן בדרך כלל ללא הודעה מוקדמת.

עדכונים חיוניים כדי לוודא שאתר ESTA פועל תמיד בטכנולוגיה העדכנית ביותר. זה מבטיח שאחסון נתוני מועמדים, תהליכי תשלום, בדיקות נתונים ופונקציות דומות מסוגלים לתמוך בצרכים של נוסעים מכל העולם.

סיבה נוספת היא לטפל בכל בעיות אבטחה אפשריות הקשורות למטיילים שרוצים לבקר בארצות הברית. דוגמה לכך היא הוספת שדות נוספים בטופס הבקשה כדי לקבל מידע על ביקורים קודמים של מועמד בטריטוריות מחוץ לארצות הברית. דוגמה שנייה היא הוספת שדות נוספים בדף התשלום כדי לסייע באימות כרטיס אשראי.

אילו אפשרויות יש לי אם אני לא יכול לחכות עד שאתר ESTA יתחיל לעבוד שוב לפני הגשת הבקשה שלי?

אנשים שאינם יכולים, או לא רוצים, להמתין עד שהאתר של ESTA יחזור לאינטרנט יכולים לשלוח את הבקשה שלהם דרך צד שלישי. כשהם עושים זאת הנתונים שלהם מאוחסנים ויועברו למערכת הרשמית ברגע שאתר ESTA יחזור לפעול. שים לב שבדרך כלל יש לשלם עמלות נוספות לצד השלישי עבור שירות כזה.

כיצד אוכל לוודא שבעיות באתר לא יפריעו ליישום שלי?

אם אתה רוצה לוודא שבעיות באתר ESTA לא ישפיעו על הבקשה שלך, האפשרות הטובה ביותר שלך היא להגיש בקשה מוקדם ככל האפשר. בעיות באתר ESTA הן לרוב בלתי צפויות מעצם טבען. זו הסיבה שממליצים למועמדים לשלוח את בקשתם ל-ESTA כמה שבועות לפני שהם מתכננים לנסוע לארצות הברית.

זה די נפוץ שיישומים חדשים מסווגים כ'ממתינים'. במקרה זה עשויות לחלוף עד 72 שעות עד שהבקשה תטופל ותתקבל החלטה. אם אינך יכול להרשות לעצמך לחוות עיכובים מיותרים, לכן, לעולם אל תעזוב בקשת ESTA עד פחות מ-72 שעות לפני יציאתך לארצות הברית.

סיכום

אחרון, אבל בהחלט לא פחות חשוב, מטיילים לעולם לא צריכים לדחות את הגשת הבקשה ל-ESTA שלהם עד לרגע האחרון. גם אם מישהו יבקש ESTA בדיוק 72 שעות לפני יציאתו לארצות הברית, הוא לוקח סיכון עצום להתאכזב.

נוסעים שבאמת רוצים לוודא שאין בעיות בבקשת ה-ESTA שלהם צריכים להגיש אותה מוקדם ככל האפשר – רצוי ברגע שיש להם תאריך מדויק ליציאתם לארה"ב. אין סיבה שלא תוכל לשלוח בקשת ESTA שבועות או אפילו חודשים לפני הזמן. על ידי הגשת הבקשה הרבה לפני יציאתך לארה"ב תבטיח שאם בקשתך תידחה, עדיין יהיה לך מספיק זמן להגיש בקשה לויזה לארה"ב.