בעיות עם שדות מדינה ביישום ESTA

Category: טופס בקשה ל-ESTA | 0
שדות טופס של יישום ESTA

מבוא

כל אדם שנוסע דורש דרכון. עם זאת, זה הופך להיות מאתגר מאוד בעת מילוי טפסי הבקשה, במיוחד מצד שאתה צריך לכתוב את מדינת ההנפקה או את המדינה; לכן, מאמר זה נועד לשפוך אור על עניין זה.

מהי ארץ ההנפקה

מדינת ההנפקה ברוב לוחות ההגירה פירושה המדינה ממנה אתה מגיע. הכוונה היא למקום הולדתך או לארץ אזרחותך. במהלך היישום, המדינה של הבעיה עלולה להחמיץ את האפשרויות בתפריט הנפתח; לכן, עליך לבחור את המדינה המקורית שלך. לדוגמה, אם אתה אזרח בריטניה הממוקם בהונג קונג ואתה מקבל את הדרכון מהונג קונג, אז אתה צריך לבחור את בריטניה כמו המדינה שלך של הבעיה כפי שאתה תבחר אותו מן הקונסול הבריטי הממוקם בהונג קונג. זהו בין הבלבול שקורה למבקשים במהלך תהליך ההרשמה.

מה לעשות אם יש לך אזרחות כפולה

לפני שנתמקד באזרחות כפולה, ברוב המקרים, מדינת ההנפקה עשויה להיות חסרה; לכן, לא מומלץ להגיש בקשה ל- ESTA. ESTA היא המערכת האלקטרונית לאישור נסיעה, שהיא מערכת אוטומטית הקובעת ומאמתת את זכאותם של מבקרים לנסוע לארצות הברית במסגרת תוכנית הפטור מוויזה. משמעות הדבר היא שהיא חלה על אזרחים ממדינות המשתתפות בתוכנית הפטור מוויזה; לכן, הם מקבלים את ההסמכה הישירה עבור ESTA.

באזרחות כפולה, אם אתה רשום ב- ESTA, עליך להשתמש ב- VWP כדי לנסוע וכאשר אתה על הסיפון. זה חיוני כפי שהוא ייבדק עם הגעתך. במקרה שבשתי המדינות יש לך אזרחות שלהם זכאים ל- VWP, עליך לבחור מדינה אחת בה תשתמש לנסיעה לארצות הברית, וניתן להשתמש בדרכון של אותה מדינה בכל פעם שאתה נוסע.

מה קורה אם יש לכם שני אישורי ESTA

אם ברשותכם שני אישורי ESTA מומלץ להימנע מאחד מכיוון שהוא יעכב אתכם בזמן הנסיעה שלכם. לדוגמה, אם אתה אזרח ארה"ב, וחבר במדינת VWP, עליך להימנע מהגשת בקשה ל- ESTA. הרציונל מאחורי זה הוא, אחת הדרישות של להיות אזרח ארה"ב, היא להגיש בקשה ולהשתמש בדרכון האמריקאי לנסיעה. התגלו מספר מקרים שבהם אזרחים בעלי אזרחות כפולה משתמשים במדינת ההנפקה שלהם כדרכוני נסיעה; עם זאת, מומלץ להשתמש בארה"ב עם ההגעה והיציאה מארה"ב ומהמדינה הזרה.

כאשר יש צורך בנסיעות חירום, ואינך יכול לקבל את הדרכון האמריקאי שלך, אם יש לך דרכון זכאי של VWP, תצטרך להגיש בקשה דרך ESTA בעת נסיעה לארצות הברית. עם זאת, עם ההגעה, יהיה עליכם להשתמש בתור שאינו תושב בעת הצגת דרכון זר במהלך הכניסה.

מסקנה

הבנת מדינת ההנפקה חשובה מאוד בתהליך בקשת הדרכון. מולדתו המקורית של אדם תסייע לו להבין אם הוא מוסמך ESTA או אם הוא חבר במדינות VWP. הבנת שני הגורמים הללו תקל על טרחת הנסיעה שלך.