האם אוכל להשתמש בדרכון לאחר תאריך עבור בקשת ה- ESTA שלי?

Category: טופס בקשה ל-ESTA | 0
דרכון מתוארך של ESTA Post

שינוי שמות בדרכונים

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים משנים את שמם, עקב נישואין, גירושין או נסיבות אחרות שבהן שינוי שם חוקי פירושו שתצטרך לוודא שאתה מבין את הכללים בעת נסיעה ויש לך דרכון או תיעוד מתאים. מדריך מועיל זה ימליץ על אפשרויות לעדכון הדרכון שלך בהתאם למצב שינוי השם שלך:

אזרחי בריטניה

הכללים קובעים כי אם הגשת בקשה לדרכון דחוי שלא יהיה תקף עד לאחר נישואיך, תהיה זכאי להגיש בקשה ל- ESTA רק מיום נישואיך ואילך, ואז הדרכון ייכנס לתוקף. תהליך הגשת הבקשה הוא פשוט ואמור להימשך כ -25 דקות בלבד.

נוסעים ממדינות אחרות בתוכנית הפטור מוויזה (VWP)

במקרה של אלה שמקבלים אישור להגיע לארה"ב אך לאחר מכן יש להם שינוי שם עקב נישואין, גירושין או הליכים משפטיים אחרים, יש צורך להגיש בקשה מחדש לאישור ESTA חדש לפני הנסיעה. מומלץ להגיש בקשות לפחות 72 שעות לפני הנסיעה, עם זאת, אם הדבר אינו אפשרי ניתן להגיש בקשה בתשלום של 14 דולר ארה"ב עבור כל בקשה חדשה.

הגשת בקשה לדרכון חדש

אם שמך השתנה מאז הנפקת הדרכון, עליך להגיש בקשה חדשה באמצעות מספר הדרכון הישן שלך ושמך לפני השינוי. הבקשה החדשה אמורה להציג את שמך בדיוק כפי שהוא מופיע בדרכון הישן שלך, עם זאת, בתגובה לשאלה "האם אתה ידוע בשמות או כינויים אחרים?" עליך להזין את שמך החדש. ניתן לנסוע עם כרטיס שהונפק על שמך החדש ודרכון על שמך הישן, עם זאת, מומלץ מאוד להביא גם עותק של רישיון נישואין, צו גירושין או מסמך משפטי אחר המציג את הקשר בין שמך הישן לזה המוצג בדרכון הנוכחי שלך.