האם אני צריך ESTA אם טסים באופן פרטי או במטוס שכר?

Category: תיירות ESTA | 0
מטוס פרטי

למרות שטיסה לארצות הברית במטוס פרטי או במטוס שכר יכולה להיות חוויה של פעם בחיים, אתה עדיין צריך לעמוד בכל הדרישות החוקיות הרגילות. אם המדינה שלך היא חלק מתוכנית הפטור מוויזה (VWP), אתה יכול להיכנס לארצות הברית במטוס פרטי או שכר עם ESTA תקף. אם אתה ממדינה שאינה VWP, עליך להגיש בקשה לוויזה הרבה לפני הזמן, בדיוק כמו כשאתה טס עם חברת תעופה מסחרית.

ללא קשר לסוג הטיסה, אתה צריך, כמובן, גם את
הדרכון
שלך איתך בעת הכניסה לארצות הברית מחו"ל. בעוד שטכנית אתה יכול לעלות על
טיסה פרטית
פנימית מניו יורק למיאמי מבלי שהדרכון שלך יהיה עליך, זה כנראה רעיון טוב יותר לשאת אותו תמיד איתך למטרות זיהוי.

האם המזוודות שלי ייסרקו לפני הטיסה שלי?

כמו במקרה של טיסות מסחריות, המטען שלך בדרך כלל ייסרק גם לפני שתוכל לעלות על מטוס שכר או מטוס פרטי. אין תורים של קילומטר, ולכן התהליך כולו צריך להיות מהיר וללא מאמץ. גם המגבלות הרגילות על גודל המטען המרבי אינן חלות, כך שמגבלות גודל המטען והמשקל המרביות הן בדרך כלל נדיבות למדי.

אתה גם לא צריך ללכת במסדרונות ארוכים עם התיקים שלך. שדות תעופה פרטיים או טרמינלים נועדו בדרך כלל להפוך את המסלול למטוס קצר ומהיר ככל האפשר.

האם עדיין אצטרך לעבור בדיקה ביטחונית?

נוסעים שרוצים לעלות על מטוס פרטי או שכר חייבים לעבור בידוק ביטחוני כמו עמיתיהם הטסים במטוסים מסחריים. עם זאת, בניגוד לאחרונים, ל- FBOs יש טרמינלים פרטיים המאפשרים לנוסעים לעלות הרבה יותר מהר וללא צורך למשל להפריד נוזלים או להסיר את נעליהם. ההגבלות הרגילות על כמות הנוזלים שאתה רשאי לקחת איתך למטוס בדרך כלל אינן חלות על טיסות פרטיות.

יהיה לכם ליווי אישי שיעזור לכם לעבור את תהליך הצ'ק-אין הפרטי ללא מאמץ. ובניגוד לפרוטוקול האבטחה הסטנדרטי הנהוג בטיסות מסחריות, יחפשו אותך מיד לפני שאתה עולה למטוס. לכן, למרות שאתם חייבים לעבור בדיקה ביטחונית, היא תהיה מהירה וקלה יותר מטיסה מסחרית.

האם הם בודקים את התיקים שלך גם במטוס פרטי או במטוס שכר?

כבודה במטוסים פרטיים ובטיסות שכר עדיין צריכה לעבור בדיקות רנטגן רגילות ובדיקות ביטחוניות אחרות ויכולה להיבדק באופן אקראי. זה חל גם על פריטים שאתה מביא איתך למטוס ככבודת יד. דוגמאות לכך כוללות ציוד אלקטרוני כגון מחשבים ניידים, טלפונים חכמים ותיקים.

אזור ההמתנה בטרמינלים פרטיים נוטה גם להיות הרבה יותר שקט מאשר עמיתיהם המסחריים. צוות הטרמינל או צוות הטיסה אחראי על תהליך הצ'ק-אין לנוסעים, כבודת הצ'ק-אין שלהם וכבודת היד שלהם. לסיכום, תוכלו למצוא את תהליך הצ'ק-אין מהיר יותר וללא מאמץ מאשר בחברת תעופה מסחרית.

האם יורשה לי לעשן בטיסת שכר / פרטית?

כאמור,
הכללים לטיסות פרטיות
אינם נוקשים כמו בטיסות מסחריות. העישון, אם כן, מותר בדרך כלל על הסיפון הראשון. עם זאת, כאשר מדובר בחכירה, הכללים עשויים להשתנות מחברה אחת לאחרת, בהתאם להעדפות הבעלים. כל מטוס פרטי או מטוס שכר קובע חוקים משלו לגבי מה ניתן לעשות או לא על הסיפון.

למרות שניתן להתיר עישון במטוסים פרטיים ובמטוסי שכר, הם עדיין צריכים לעמוד בתקנות/כללים שנקבעו על ידי הרשות הרגולטורית הרלוונטית. זה כולל צורך לספק מספיק מאפרות ולהציב את השילוט הדרוש.

עם זאת, אנו ממליצים לקוראים לשאול על כללי העישון לפני העלייה לטיסה פרטית. אף אחד לא אוהב עימות באמצע האוויר על משהו שגרתי כמו עישון.

האם אוכל לבצע קצת עבודה על סיפון טיסת שכר פרטית/שכר

אם אתה איש עסקים או אישה, סביר להניח שתרצה לדעת אם תוכל להשתמש בטלפון, בטאבלט או במחשב הנייד שלך במהלך הטיסה כדי לבצע עבודה של הרגע האחרון. האמת היא שכמעט כל מטוס פרטי מציע חיבור Wi-Fi מוצק, ורוב הזמן, גם טלפון טיסה לווייני. לכן, לא צריכה להיות שום בעיה להביא את הכלים של המקצוע שלך למטוס ולעבוד במהלך הטיסה תוך לגימת המשקה האהוב עליך.

המצב דומה מאוד אם אתה עובד מרחוק ואתה צריך אות Wi-Fi טוב ומקום שקט לעשות את העבודה שלך. למעשה, בדרך כלל תהיה לך פרטיות הרבה יותר טובה בטיסה פרטית מאשר בטיסה מסחרית. אתה אמור להיות מסוגל ליהנות משיחות טלפון פרטיות ולהשתמש במחשב הנייד שלך כדי לבצע עבודה סודית מבלי להיות מוטרד.

אני נוסע עם חיית מחמד. מה המצב לגבי זה עם טיסה פרטית?

עבור כל חיית מחמד, טיסה יכולה להיות חוויה מפחידה באמת. היכולת לטוס איתך בתא הנוסעים בטיסה פרטית תעשה דרך ארוכה כדי להפחית את הלחץ – הן עבור חיית המחמד והן עבור עצמך.

הכללים לגבי דרכונים לחיות מחמד ומסמכים אחרים נשארים זהים, ללא קשר אם אתה טס עם מטוס מסחרי או פרטי. אתה עדיין צריך לספק הוכחה כי החיה כשיר לנסוע בריא.

המסמך החשוב ביותר שתזדקק לו הוא תעודת בריאות של חיית מחמד. זה חייב להיות מונפק על ידי וטרינר מוסמך ומוסמך. תעודה כזו נשארת בתוקף לתקופה של 90 יום, אך יש להנפיק אותה לא פחות מעשרה ימים לפני תחילת הנסיעה.

הווטרינר חייב גם לאשר כי חיית המחמד שלך במצב בריאותי טוב ואינה סובלת ממחלות זיהומיות כלשהן. תזדקק גם לתעודת חיסון כדי להראות שהוא חוסן נגד מחלות כגון כלבת. בנוסף, תתבקש לתת את מספר השבב של בעל החיים לווטרינר, כך שהוא או היא יוכלו לרשום אותו בדרכון של חיית המחמד.

טסים עם חיית המחמד שלכם בתוך ארצות הברית

משרדי התחבורה והחקלאות האמריקניים פרסמו את ההנחיות הבאות בכל הנוגע לטיסה עם
חיות מחמד
בזמן שהותכם בארצות הברית.

  • חתולים וכלבים חייבים להיות בני 8 שבועות לפחות
  • צריך לגמול אותם לפני שהם יכולים לעלות על טיסה
  • יש לספק הוכחה לכך שבעל החיים חוסן נגד כלבת

השורה התחתונה

טיסה במטוס פרטי תהיה בדרך כלל חוויה מדהימה המציעה את הנוחות והיוקרה האולטימטיביות. לפני הטיסה, עם זאת, עליכם לוודא שיש לכם את כל המסמכים הדרושים, כולל דרכון שיישאר בתוקף לפחות 90 יום לאחר חזרתכם, ויזה או eTA. ואם אתם טסים עם חיית המחמד האהובה שלכם, ודאו שיש לה דרכון תקף לחיות מחמד, תעודת חיסון ומסמכים נדרשים אחרים. חיות מחמד גם צריך להיות שבב.