התיירות בניו יורק משגשגת, ומייצרת השפעה כלכלית של 74 מיליארד דולר

Category: חדשות | 0
התיירות בניו יורק משגשגת, ומייצרת השפעה כלכלית של 74 מיליארד דולר
התיירות בניו יורק משגשגת, ומייצרת השפעה כלכלית של 74 מיליארד דולר

העיר ניו יורק, הידועה בציוני הדרך האיקוניים שלה ובהיצע התרבותי המגוון שלה, חוותה התעוררות מחודשת חזקה בתיירות, וסימנה אבן דרך משמעותית בהתאוששות הכלכלית שלה.

על פי New York City Tourism + Conventions, ארגון שיווק היעדים הרשמי ולשכת המבקרים, העיר יצרה השפעה כלכלית מדהימה של 74 מיליארד דולר בשנה האחרונה.

מספרי תיירות שוברי שיאים

המגפה העולמית לא הרתיעה את העיר ניו יורק מלמשוך יותר מ-61 מיליון תיירים השנה, אם כי היא לא מתקרבת לשיא שנקבע בשנה שעברה.

ראש העיר אריק אדמס הביע אמון בהתאוששות העיר, והדגיש את התפקיד המכריע של תעשיית התיירות בהתחדשות הכלכלית.

עם כמעט תשעה אחוזים מכלל כוח העבודה בעיר ניו יורק המועסקים במגזר האירוח, התעשייה תומכת ב -380,000 משרות, החל ממלונות גדולים ועד חנויות מזכרות מקומיות.

השפעה כלכלית ותרומה לכוח העבודה

במילותיו של ראש העיר אדמס, "תעשיית התיירות של העיר ניו יורק נוגעת בכל פינה בחמשת הרובעים – תומכת בעסקים קטנים בבעלות מיעוטים ויותר מ-380,000 מקומות עבודה מקומיים".

ההשפעה הכלכלית של 74 מיליארד דולר מדגישה את חוסנו של מגזר התיירות בעיר ואת תפקידו החיוני בשמירה על פרנסתם של תושבי ניו יורק.

כנשיא ומנכ"ל New York City Tourism + Conventions, פרד דיקסון הדגיש את החזרה המתמשכת של התעשייה לדפוסי הנסיעות שלפני המגפה במהלך 2023. הוא ציין, "העיר שלנו תוססת כתמיד", וייחס את המשיכה המתמשכת לאטרקציות חדשות, היצע תרבותי, מסעדות וחוויית הגעה משופרת.

דמוגרפיה תיירותית: מגמות מקומיות ובינלאומיות

נסיעות הפנים צפויות לעבור את 51 מיליון המבקרים עד סוף השנה, המשקפות גידול משמעותי של 7.9% לעומת השנה הקודמת.

בזירה הבינלאומית, העיר ניו יורק צפויה לקבל בברכה 10.8 מיליון מבקרים בשנת 2023, מה שמסמן צמיחה בולטת של 14.9 אחוזים משנה לשנה.

ההתעוררות המחודשת של השוק הסיני, השוק השני בגודלו בניו יורק מעבר לים בשנת 2019, ראויה לציון במיוחד ככל שיכולות הטיסה גדלות.

אתגרים בנסיעות עסקים

למרות המסלול החיובי הכללי, הדו"ח מצביע על כך שהנסיעות העסקיות עדיין מתאוששות.

עם קישוריות הטיסות הנרחבת שלה, העיר ניו יורק עדה ל-2,900 נחיתות יומיות, מה שהופך אותה ליעד המוביל עבור מטיילים.

עם זאת, בתי המלון צפויים לסיים את השנה עם יותר מ-36.8 מיליון לילות בחדר, כ-8% מתחת לרמות שנצפו ב-2019.

מבט קדימה: חיזוק הנסיעות העסקיות והסיכויים הכלכליים

מתוך הכרה במקום לצמיחה, העיר ניו יורק שואפת לחזק עוד יותר את מעמדה במגזר הנסיעות העסקיות .

ככל שהעיר ממשיכה להתפתח עם אטרקציות חדשות ואווירה מסבירת פנים, יש אופטימיות שההשפעה הכלכלית של התיירות תמשיך לעלות.

ייעול אישור הנסיעה למבקרים

בהתחשב בסטטיסטיקות תיירות משגשגות אלה, מבקרים המתכננים טיולים לארצות הברית יכולים להפיק תועלת מהמערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA).

ESTA היא מערכת מקוונת נוחה הקובעת את זכאותם של מבקרים ממדינות תוכנית הפטור מוויזה (VWP) לנסוע לארה"ב למטרות תיירות או עסקים.

ESTA מציעה תהליך יעיל, המאפשר לנוסעים זכאים לקבל אישור במהירות, ומשפר את חוויית הנסיעה הכוללת. זה מועיל במיוחד עבור אלה המחפשים ביקורים לטווח קצר, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור תיירים.

בעוד העיר מתכוננת לקבל מבקרים נוספים בשנים הקרובות, ESTA עומד ככלי חיוני כדי להקל על נסיעות ללא טרחה למטרופולין התוסס של העיר ניו יורק ויעדים אחרים ברחבי ארצות הברית.