חג הפסחא גורם לשיבושים גדולים בנסיעות ברחבי ארצות הברית

Category: חדשות | 0
חג הפסחא גורם לשיבושים גדולים בנסיעות ברחבי ארצות הברית
חג הפסחא גורם לשיבושים גדולים בנסיעות ברחבי ארצות הברית

סופת חורף גדולה פגעה במרכז האוקיינוס האטלנטי ובניו אינגלנד, וגרמה לשלג משמעותי ולשיבושים נרחבים בנסיעות הנוסעים ביום שלישי.

נתוני FlightAware מראים כי יותר מ-1,400 טיסות בוטלו וכמעט 700 עוכבו בתוך ארה"ב נכון ליום שלישי בבוקר בשל הסופה.

נמל התעופה לה גוארדיה בניו יורק נפגע קשות, כאשר 43% מהטיסות היוצאות בוטלו באותו יום.

נמל התעופה הבינלאומי בוסטון לוגן נפגע קשות גם הוא, עם 27% מהטיסות שבוטלו.

ביטולי טיסות ואזהרות מסע שפורסמו

הנוסעים צריכים להישאר ערניים ולהשתמש באפליקציית חברת התעופה שלהם לקבלת עדכוני היציאה האחרונים.

חברות תעופה מקומיות גדולות, כולל אמריקן, דלתא, פרונטיר, ג'ט בלו, סאות'ווסט, ספיריט ויונייטד איירליינס, פרסמו אזהרות מסע הקשורות למזג האוויר.

אזהרות אלה מציעות פטור מדמי שינוי והפרשי תעריפים, ומאפשרות לנוסעים לעכב טיסות ללא קנס.

FAA מבצעת עצירות קרקע ותוכניות עיכוב

רשות התעופה הפדרלית (FAA) ביצעה עצירה קרקעית בנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי בניו יורק מאז השעה 9:00 בבוקר שעון ישראל.

שדות תעופה שונים, כולל בוסטון, ניוארק, לה גוארדיה, טטרבורו, פילדלפיה, דאלס, רייגן ובולטימור, מצפים ליותר עצירות קרקע או עיכובים לאחר השעה 11:00 שעון ישראל.

אמצעי הקרח משפיעים על זמני התחלופה של המטוסים

שדות התעופה שנפגעו יישמו נהלי קרח, מה שסיבך את פעילות הטיסות והגדיל את זמני האספקה של המטוסים.

חברות תעופה אזוריות כמו ריפבליק ואנדוור אייר ביטלו 32% מטיסותיהן, בעוד ג'ט בלו, עם מרכזים גדולים בבוסטון ובניו יורק, מובילה את חברות התעופה המקומיות בביטולים.

שעון סערת חורף שהונפק עבור העיר ניו יורק

העיר ניו יורק צפויה לסבול את הסופה החורפית הקשה ביותר, שתחל בסוף יום שני עם גשם מקפיא ותצבור 1.4 סנטימטרים של שלג עד תחילת יום שלישי.

מחלקת ניהול החירום של העיר ניו יורק פרסמה שעון סערה חורפי עד השעה 18:00 ביום שלישי, עם תחזיות לחמישה עד שמונה סנטימטרים נוספים של שלג.

מזג אוויר קריר צפוי בכל הארץ

מלבד ההשפעה על צפון מזרח, טמפרטורות מתחת לאפס וצמרמורות רוח ארקטיות שוטפות את המדינה, משתרעות מהרי הרוקי ועד המערב התיכון.

נוסעים המליצו להכין דרישות חיוניות

בתוך שיבושים בנסיעות הנגרמים על ידי אירועי מזג אוויר קשים כמו חג הפסחא, נוסעים בינלאומיים צריכים להיות מודעים לתוכניות כגון המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA).

ESTA מפשטת את קביעת זכאות המבקרים לנסוע לארצות הברית באמצעות תוכנית הפטור מוויזה (VWP), המאפשרת כניסה לתיירות, עסקים או מעבר ללא ויזה מסורתית.

קבלת אישור ESTA לפני הנסיעה מאפשרת למבקרים זכאים להיכנס לארצות הברית בקלות, מה שמספק גמישות ומפשט את סידורי הנסיעה, במיוחד בתקופות של חוסר ודאות.