כיצד אוכל לבדוק את סטטוס הוויזה שלי לארה"ב וכיצד אוכל לזרז את התהליך במקרה חירום?

Category: ויזות לארה"ב | 0
זירוז ויזה לארה"ב

כיצד לבדוק את סטטוס הוויזה שלך

בקר בקישור הבא בכל עת כדי לפקח על מצב הבקשה שלך:

https://ceac.state.gov/CEACStatTracker/Status.aspx

לאחר ראיון הוויזה שלך, אנא המתן לפחות שלושה ימי עסקים לפני בדיקת סטטוס בקשת הוויזה שלך. לפני כן, ייתכן שהמערכת לא שינתה את מצב היישום. לכן, ייתכן שההודעה שתקבל לא תשקף במדויק את המצב הנוכחי.

המסמכים הדרושים כדי לאחזר את הדרכון שלך

יהיה עליך להציג את ספח הכרטיס הכחול שקיבלת לאחר הראיון כדי לקבל את הדרכון שלך בחזרה.

גם במקרה של בני משפחה, אם מישהו אחר אוסף את הדרכון שלך בשמך ממשרד האיסוף, הוא או היא יצטרכו להראות את ספח הכרטיסים שקיבלת לאחר ראיון הוויזה המוצלח שלך.

מה אם יש לי מקרה חירום, ותהליך בקשת הוויזה הרגיל ייקח זמן רב מדי?

תוכל לבצע הזמנת חירום רק לאחר קביעת
פגישה
רגילה תחילה. על ידי כניסה לפרופיל שלך ובחירה באפשרות "פגישת חירום" בשורת התפריטים השמאלית, תוכל להגיש בקשה לפגישה מזורזת (אם רלוונטי). תהיה לך הזדמנות להניע את בקשתך לפגישת חירום ככל שתמשיך בהליך הבקשה. תשובת הקונסוליה תישלח אליכם בדוא"ל. מכיוון שמועמדים רשאים להגיש בקשה אחת בלבד לפגישה מזורזת, חשוב לוודא שאתה עומד בכל הדרישות.

ודא שיש לך הוכחה תיעודית מתאימה כדי לגבות את דחיפות בקשתך לפני בקשת פגישה מואצת. תוצאות בקשת הוויזה שלך עלולות להיות מושפעות לרעה אם יתברר שזייפת מידע על העילות לצורך הדחוף שלך בנסיעה במהלך ראיון הוויזה. פרטים אלה ייכללו בתיק החקירה שלך. לא תהיה הזדמנות נוספת לבקש תור מזורז למועמדים שכבר קיבלו מינוי כזה אך מאוחר יותר נדחו ויזה בשגרירות ארה"ב. על כל המועמדים לשלם תחילה את האגרות הרלוונטיות עבור פגישה לוויזה רגילה לפני שהם מחפשים פגישה מזורזת.

הערה: פגישות מזורזות אינן זמינות עבור נסיעות שננקטו כדי להשתתף בחתונות, טקסי סיום, לעזור לבני משפחה לעתיד או להתפנק בפעילויות פנאי של הרגע האחרון. אנא תכננו פגישה שגרתית לוויזה זמן רב לפני הזמן לנסיעה מסוג זה.

מוות/הלוויה

זה כאשר אתה מתכנן לצאת לטיול כדי להשתתף בהלוויה של או לארגן את שרידיו של בן משפחה קרוב – אב, אם, אחות, אח או ילד – כדי לחזור לארה"ב.

מסמכים נדרשים

מכתב ממנהל בית הלוויות ובו פרטי ההתקשרות, פרטי הנפטר ותאריך הלוויה.

כמו כן, עליך להוכיח כי המנוח היה קרוב משפחה.

מצבי חירום רפואיים

לקבלת טיפול רפואי דחוף או לנסיעה עם בן משפחה או עמית לעבודה הזקוק לטיפול רפואי דחוף.

מסמכים נדרשים

  • מכתב מהרופא שלך המתאר את מצבך ומדוע עליך לנסוע לארה"ב לטיפול.
  • מכתב מבית החולים או הרופא בארה"ב המאשר כי הם מוכנים לטפל במקרה ומתאר את העלות המשוערת של הטיפול.
  • הוכחה ליכולתך לשלם עבור העלויות הכרוכות בטיפול.

ESTA נדחתה

אם אתה אזרח של מדינה המשתתפת בתוכנית הפטור מוויזה , אך נודע לך שאינך כשיר עוד להיכנס למדינה באמצעות תוכנית זו, תוכל להגיש בקשה לפגישה מזורזת לוויזה. מבקרים כאלה כוללים את אלה המחזיקים באזרחות כפולה עם איראן, עיראק, סוריה או סודאן, כמו גם אלה שביקרו בלוב, תימן, איראן, עיראק, סוריה, סומליה או סודאן לאחר 1 במרץ 2011. הנסיעה שלך אמורה להיות קרובה כדי להיות זכאי לפגישת ויזה מואצת. אנא ציינו את התאריך והסיבה לנסיעתכם בבקשה.

מסמכים נדרשים

שכפול של ההודעה שקיבלת מהמכס והגנת הגבולות של ארה"ב לגבי מצב ה-ESTA שלך.

נסיעות עסקים דחופות

במקרה זה, המסע חייב להיות לפתרון בעיה עסקית דחופה שלא ניתן היה לתכנן אותה מראש.

מסמכים נדרשים

מכתב הזמנה מהמשרד הקשור בארה"ב המאמת את דחיפות הנסיעה המיועדת, מתאר את אופי העסק ומציין כי החברה המקומית או האמריקאית תפסיד הזדמנות משמעותית בהיעדר מינוי מואץ.

צורות קבילות של הוכחה עבור מפגש הכשרה חיוני של 3 חודשים או קצר יותר בארה"ב כוללות מכתבים מהמעסיק המקומי ומהעסק האמריקאי המבצע את ההכשרה. יש להסביר את ההכשרה בפירוט בשני המכתבים, יחד עם הסבר מלא ונימוק מפורט מדוע, אם מינוי מואץ אינו אפשרי, החברה האמריקאית או המקומית תפסיד באופן משמעותי.

חילופי מבקרים או סטודנטים

המטרה העיקרית של הטיול היא להתחיל או לחדש תוכנית לימודים לגיטימית בארה"ב בתוך תקופה של 60 יום בזמן שפגישות ויזה רגילות אינן זמינות. רק סטודנטים/חילופי סטודנטים שעברו פחות מ-60 יום מתאריך ההתחלה שלהם זכאים לאפשרות זו.

מסמכים נדרשים

  • טופס I-20 מקורי או טופס DS-2019 המציין את תאריך תחילת התוכנית תוך 60 יום
  • רשומה המוכיחה ששילמת את אגרת SEVIS (היכן שרלוונטי).

בקשה לפגישה מזורזת (דחופה)

שלב 1

מלא את טופס הבקשה האלקטרוני לוויזה שלא למטרת הגירה DS-160.

שלב 2

שלם את דמי הבקשה הדרושים עבור הויזה.

שלב 3

בצע הזמנה מקוונת עבור משבצת הזמן הפתוחה המוקדמת ביותר. לידיעתך, עליך לקבוע תחילה פגישה כדי לבקש תאריך מואץ. הודעה על המסך המציגה את תאריך הפגישה המוקדם ביותר האפשרי – כולל פגישות מזורזות – תוצג על המסך כשתקבע את הפגישה. ייתכן שבשלב זה תגלו שלא ניתן לקבוע פגישה מזורזת מכיוון שאין תאריכים מוקדמים יותר.

אם ברצונך להתקדם בחיפוש אחר פגישה מואצת, מלא את טופס הבקשה המזורזת באנגלית או התקשר למוקד הטלפוני לקבלת עזרה. אנא הקפידו לציין את רמת הדחיפות שלדעתכם הופכת אתכם לכשירים לפגישה מואצת. אנא התאזר בסבלנות בזמן שאתה ממתין לתגובת הדוא"ל של שגרירות ארה"ב לאחר הגשת בקשתך.

שלב 4

אם שגרירות ארה"ב תיעתר לבקשתך, תקבל הודעה בדוא"ל לביצוע הזמנה מקוונת לפגישה המואצת. לידיעתך, בעוד נציגי מוקד השירות יכולים לעזור לך בכל שאלה, הם אינם יכולים לקבוע פגישה מואצת עבורך.

ייצרו איתך קשר בדוא"ל אם שגרירות ארה"ב תדחה את בקשתך לפגישה מזורזת, ובמקרה זה עליך לחזור לפגישה הנוכחית שלך.

שים לב no-reply@ustraveldocs.com יהיה שולח הדוא"ל המאשר או דוחה את בקשתך. שים לב שיישום הדואר שלך עשוי לסנן הודעות דואר אלקטרוני משולחים לא ידועים לתיקיית דואר זבל או דואר זבל. לכן, אנא בדוק את תיקיות האשפה והספאם שלך אם לא קיבלת הודעת דוא"ל תוך זמן סביר.

שלב 5

בקר בשגרירות ארה"ב ביום ובשעה של פגישת הוויזה שנקבעה לך. עליך להביא גרסה מודפסת של הודעת הפגישה שלך, דף אישור המראה שהגשת טופס DS-160, תמונה עדכנית אחת, הדרכון הנוכחי שלך וכל הדרכונים הקודמים, וכן כל תיעוד תומך נדרש. בקשה שאינה מלווה בכל אלה לא תטופל.