מהם שדות התעופה הטובים ביותר בארה"ב לטיסות בינלאומיות נכנסות?

Category: תיירות ESTA | 0
מהם שדות התעופה הטובים ביותר בארה"ב לטיסות בינלאומיות נכנסות?

בין אם תבקרו בארצות הברית לצורך עסקים או הנאה, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מגיעים באיחור, מחכים שעות ארוכות לטיסת המשך, ואז נאלצים להתמודד עם טיסת המשך שגם היא לא מגיעה בזמן. כדי למנוע זאת, נבחן להלן את שדות התעופה המובילים בארצות הברית מבחינת טיסות נכנסות ויוצאות שמגיעות בזמן ונבחר כמה מנצחים.

כיצד קבענו את שדות התעופה הטובים ביותר בארה"ב לטיסות בינלאומיות נכנסות?

בחנו את הדוחות האחרונים שפורסמו על ידי משרד התחבורה האמריקאי ולאחר מכן הכנו רשימה של שדות התעופה הטובים ביותר עבור כניסות זרות בהתבסס על טיסות בזמן ועיכובים.

כדי להיות הוגנים כלפי שדות התעופה הקטנים יותר שלא מקבלים מספיק טיסות לחו"ל כדי לעשות השוואה הגיונית, השמטנו שדות תעופה שמקבלים פחות מ-500 טיסות נכנסות בשנה ממוצעת.

שדה התעופה הטוב ביותר בארה"ב מבחינת אחוז הטיסות הכולל שנמצא בזמן

לדעתנו, הדרך ההגיונית ביותר לפרש את הנתונים הייתה תחילה לחשב את האחוז הכולל של טיסות בזמן עבור כל שדה תעופה. אבל בחירת המנצח לא הייתה קלה כמו זו מכיוון ששדה התעופה OAK באוקלנד, קליפורניה, ושדה התעופה DAL בדאלאס תפסו במשותף את המקום הראשון כאן עם אחוז כולל של 95.5% מהטיסות בזמן.

ארבעת נמלי התעופה הבאים היו קרובים אליהם: סנט לואיס (STL), מיניאפוליס (MSP), וושינגטון הבירה (DCA) ויוסטון (HOU).

אף אחד לא רוצה להגיע או לצאת משדה תעופה שבו רוב הטיסות אינן בזמן. לכן, בשלב זה, אתם בטח סקרנים לגבי משהו אחר: אילו שדות תעופה רשמו את האחוז הכולל הנמוך ביותר של טיסות בזמן?

שדה התעופה שהגיע לתחתית הרשימה מבחינת טיסות בזמן היה לא אחר מאשר ANC, אולי מוכר יותר בשם נמל התעופה הבינלאומי טד סטיבנס אנקורג', שנמצא כמובן באנקורג', אלסקה. במהלך תקופת הסקר, רק 82.1% מהטיסות שנחתו או המריאו מכאן היו בזמן. אז בין אם אתם בנסיעת עסקים או בדרך למשפחה או חברים, אל תכינו תוכניות נסיעה תלויות זמן אם אתם מגיעים לשדה התעופה הזה או יוצאים ממנו.

שדות תעופה מובילים בארה"ב מבחינת נחיתות בזמן

אם הטיסה שלך מגיעה לשדה התעופה שעות לאחר השעה המתוכננת, סביר להניח שתשאיר מישהו מחכה, בין אם זה שותף עסקי, חבר או בן משפחה. לכן בהמשך, נסתכל מקרוב על שדות התעופה המובילים בארה"ב מבחינת אחוז הטיסות הנכנסות שמגיעות בזמן.

עם שיא מרשים של 95.5% מהטיסות הנכנסות בזמן, שדה התעופה DAL בדאלאס שוב יצא כמנצח. לא הרחק מאחור, עם 95.1% מהטיסות הנכנסות בזמן, נמצאת OAK באוקלנד. נמל התעופה הבינלאומי שיקגו מידוויי (MDW), נמצא רק מעט מאחור במקום השלישי, עם 94.8% מהטיסות הנכנסות בזמן.

את המקומות הרביעי והחמישי תפסו נמל התעופה ויליאם פ. הובי ונמל התעופה הבינלאומי סנט לואיס למברט עם 94.7% ו-94.5% מהטיסות הנכנסות בזמן.

עכשיו לצד השני של המטבע. כשהתחלנו לחפש את שדות התעופה בארה"ב עם שיאי ההגעה בזמן הגרועים ביותר, מצאנו שוב את שדה התעופה ANC באנקורג' ממש בתחתית הרשימה שלנו. כשמדובר בנחיתות בזמן, נמל התעופה הבינלאומי טד סטיבנס הצליח לרשום רק שיעור הצלחה של 76.9%. זה ללא ספק הופך אותו לאחד משדות התעופה האמריקאים המאתגרים ביותר להגיע אליהם.

כדי לשים את האחוזים בפרספקטיבה, זה אומר שקרוב לאחת מכל ארבע טיסות שהגיעו לכאן בוטלו או עוכבו במהלך התקופה הנסקרת. רק סיבה אחת נוספת מדוע לוח הזמנים שלך צריך להיות גמיש מאוד אם אתה מתכנן לטוס לשדה התעופה הזה בארה"ב.

שדה התעופה הטוב ביותר בארה"ב מבחינת יציאות בזמן

אם אתם מגיעים לשדה תעופה בארה"ב ואז תצטרכו לתפוס משם טיסת המשך למקום אחר, אחוז הטיסות שיוצאות בזמן יכול להיות גורם חשוב מאוד.

למעשה, די הופתענו לגלות שבנמל התעופה הבינלאומי מירטל ביץ' יש את האחוז הגבוה ביותר של טיסות יוצאות בזמן – 96% מרשים. ארבע הסגניות היו כל כך קרובות זו לזו, שיש טענה שכולן צריכות להיות ביחד במקום השני.

עם 95.9%, OAK (נמל התעופה הבינלאומי של אוקלנד) היה רק 0.1% מאחורי המוביל. ו-ABQ (נמל התעופה הבינלאומי של אלבקרקי) היה קרוב מאחור עם 95.6%. DCA (נמל התעופה הבינלאומי רונלד רייגן וושינגטון) נסגר באופן דומה עם 95.5%, ואחריו MCI (נמל התעופה הבינלאומי של קנזס סיטי) עם 95.4%.

אם נעבור לשחקנים הגרועים ביותר בקטגוריה הזו, הפעם זה לא היה ה-ANC של אנקורג'. היא דווקא הצליחה לנצח את הביצועים הגרועים ביותר בהפרש משמעותי. הביצועים הגרועים ביותר בקטגוריה זו היו EYW (נמל התעופה הבינלאומי של קי ווסט), שיכול היה לעבוד רק 84.7% לא מרשימים למדי מההמראות בזמן במהלך התקופה הנסקרת. המשמעות היא שאם אתה נוסע עסקים או תייר עם סדר יום צפוף, עליך לתכנן ביטולי טיסות ועיכובים אפשריים.

שדה התעופה בעל הביצועים הטובים ביותר בארה"ב מבחינת המספר הכולל של טיסות שנמצאות בזמן

היינו צריכים לבחון מבחר גדול של טיסות כדי לעשות את החישוב הזה. המנצח הברור היה נמל התעופה ATL באטלנטה, עם קרוב ל-41,760 טיסות שהיו בזמן בתקופה הנסקרת. נמל התעופה הבינלאומי דאלאס/פורט וורת' תפס את המקום השני עם 33,584 טיסות בזמן. במקום השלישי נמצא נמל התעופה DEN של דנבר עם 33,247 טיסות, ואחריו נמל התעופה הבינלאומי שארלוט דאגלס עם 24,907 טיסות שהיו בזמן. במקום החמישי נמצא נמל התעופה הבינלאומי או'הייר עם 23,324.

נמל התעופה שהציג את הביצועים הגרועים ביותר במונחים של טיסות בזמן בתקופה שנחקרה היה אשוויל, AVL של צפון קרוליינה. זהו שדה תעופה קטן יותר, כך ש-892 הטיסות שהיו כאן בזמן לא מספרות את כל הסיפור. מבחינת אחוזים, AVL סיפקה נתון הגעה בזמן של 86.3%. הנתון המקביל עבור יציאות בזמן היה 88.6%. אם אתם מגיעים לשדה התעופה הזה או יוצאים ממנו, ואתם עומדים בלוח זמנים צפוף, אנו ממליצים לכם לתכנן לפחות יום או יומיים מראש.

והמנצח הוא…

לפני שאנחנו מכריזים על הזוכה, יש לנו עוד נקודה מעניינת לשתף. למרות DFW (נמל התעופה הבינלאומי דאלאס / פורט וורת') הגיע למקום השני מבחינת המספר הכולל של טיסות שהיו בזמן, שדה תעופה זה גם הצליח לייצר את המספר הגדול ביותר (4,172) של טיסות שבוטלו או עוכבו. בהתחשב בכך, כנראה שעדיף להסתמך על אחוזים ולא על מספרי טיסות בפועל כאשר משווים בין שדות תעופה.

השורה התחתונה היא שעם האחוז הכולל הגבוה ביותר של טיסות שהיו בזמן, כולל האחוז הגבוה ביותר של טיסות נכנסות, לשדה התעופה דאלאס לאב יש מוניטין ללא דופי.

עם זאת, הם אינם חסינים מפני ביטולי טיסות ועיכובים. במהלך התקופה הנסקרת, שדה תעופה זה הסתיים עם כ -343 טיסות שבוטלו לטיסות מעוכבות מתוך סך של 7,616. זהו, בכל זאת, ביצועים נהדרים כי זה עדיין אומר כי יותר מ 95% מהטיסות הגיעו ויצאו בזמן.