מהן אפשרויות ביטוח הנסיעות הטובות ביותר עבור ארה"ב?

Category: תיירות ESTA | 0
מהן אפשרויות ביטוח הנסיעות הטובות ביותר עבור ארה"ב?

אם יש יעד אחד שבו ביטוח נסיעות טוב הוא מאוד חשוב, זה ארה"ב. מציאת החברה המציעה את ביטוח הבריאות הטוב ביותר לטיול בארצות הברית יכול לקחת הרבה מחקר, עם זאת, ואתה עדיין יכול לעשות את הבחירה הלא נכונה. מטרת הביקור שלכם, משך שהותכם והלאום שלכם ישפיעו כולם על בחירתכם.

אולי אתה מבקר רק לכמה ימים או שבועות, או אולי אתה מגיע לארה"ב ללמוד או לעבוד. אין צורך להתייאש.

להלן, אנו מסתכלים על כמה מהמבטחים המובילים בענף זה ולאחר מכן מספקים המלצות לאפשרויות ביטוח הנסיעות הטובות ביותר עבור ארצות הברית. גם אם, לאחר קריאת זה, תחליט לא ללכת עם אף אחת מהחברות ברשימה שלנו, אתה עדיין תהיה בעמדה טובה יותר לקבל החלטה מושכלת.

היימונדו

לא משנה אם תיסע לארצות הברית כתייר, ללמוד או להתחיל עבודה חדשה, אנו מאמינים שהיימונדו מציעה את פתרונות ביטוח הנסיעות הטובים ביותר.

ישנן לא מעט סיבות מדוע אנו מאמינים כי רכישת ביטוח נסיעות מהיימונדו היא אחת האפשרויות הטובות ביותר. מלכתחילה, הם מציעים מבחר רחב של אפשרויות שונות. דוגמאות לכך כוללות ביטוח נסיעות שנתי למספר נסיעות, נסיעות בודדות, ביטוח נסיעות שמכסה רק את ההוצאות הרפואיות שלכם, ותוכניות ביטוח נסיעות לטווח ארוך. האחרון הוא הבחירה הטובה ביותר עבור אלה שרוצים ללמוד או לעבוד בארצות הברית.

מלבד זאת, היימונדו היא גם (ככל שיכולנו לברר) החברה היחידה בשוק ביטוחי הנסיעות שתשלם את החשבונות הרפואיים שלכם מראש. כל האחרים דורשים ממך לשלם את החשבון ולאחר מכן לתבוע את הכסף בחזרה מהם.

זה רלוונטי במיוחד בארצות הברית, שם עלויות הבריאות יכולות להיות גבוהות מאוד. עם היימונדו, יהיה לך שקט נפשי בידיעה שאין צורך לשלם את החשבונות תחילה ולאחר מכן לחכות שהמבטח יחזיר לך.

נוסף על כך, להיימונדו יש גם יחס כיסוי/עלות נוח, כלומר, הוא מספק רמת כיסוי מצוינת במחיר סביר מאוד. החברה התבלטה מהקהל במחירים התחרותיים שלה במשך זמן רב, והיא ממשיכה לעשות זאת עד עצם היום הזה.

ראינו גם ביקורות חיוביות רבות באינטרנט עבור חברה זו. אנשים, למשל, לעתים קרובות מגיבים בחיוב על תמיכת הלקוחות שלהם 24/7, וצוות התמיכה הוא מאוד ידע וידידותי.

אגף הבטיחות

אם אתה סטודנט או נוסע תקציב שרוצה לחקור את ארצות הברית במשך כמה חודשים, אתה לא צריך לעשות את הטעות של חיסכון כמה דולרים על ידי הזנחת לקנות לפחות ביטוח בריאות. כפי שהזכרנו קודם לכן, שירותי הבריאות בארה"ב יכולים להיות יקרים להחריד.

אם אתה קונה רק ביטוח בריאות, עליך להיות מודע לכך שבדרך כלל לא תהיה מכוסה להוצאות אחרות הקשורות לנסיעה כגון ביטול נסיעה, אובדן מזוודות ועיכובים בנסיעה. כמו כן, בזמן שאתה משווה תוכניות ביטוח בריאות שונות, עליך להיות מודע לכך שרוב המבטחים בארה"ב דורשים כי המבוטח היה תושב ארצות הברית לפחות 6 או 12 חודשים.

בהתחשב באמור לעיל, אנו רואים ב- SafetyWing את האפשרות הטובה ביותר לביטוח בריאות נסיעות למי שרוצה לבקר בארצות הברית. תוכניות החברה מותאמות למבקרים בארה"ב הזקוקים לכיסוי ביטוחי רפואי מקיף שניתן לחדש מדי חודש עד שהמבוטח ירצה לבטל.

אופציית ביטוח Nomad של החברה, למשל, מספקת כיסוי לעלות הסעה באמבולנס, טיפול בבית חולים וטיפולי שיניים דחופים. המבוטחים מכוסים גם עבור עלויות שונות אחרות הקשורות לנסיעה, כגון החזרת חירום ופינוי, מזוודות אבודות והפרעה לנסיעה.

IMG גלובל

אנו רואים במשרד זה את האפשרות הטובה ביותר לביטוח נסיעות אם אתה אזרח אמריקאי אשר, למשל, עובד או גר בחו"ל ורוצה לבקר את ארצות הברית לבקר משפחה וחברים. IMG Global יכולה לספק ביטוח נסיעות לטווח קצר המכסה אותך עד שתרצה לחזור לכל מקום שבו אתה גר או עובד.

במצב כזה, קבלת ביטוח נסיעות לארצות הברית יכולה להיות קשה למדי, מכיוון שלמרות שמבטחי בריאות רבים מציעים פוליסות ביטוח נסיעות מצוינות לאזרחים אמריקאים שרוצים לנסוע לחו"ל, יש רק קומץ מהם שמוכרים כיסוי לאזרחים אמריקאים המבקרים בארצות הברית.

חשוב: אם אתה אזרח אמריקאי החי ומטייל בארה"ב, עליך לחפש ביטוח נסיעות פנים.

בנוסף, מבטחי נסיעות אמריקאים דורשים לעתים קרובות מהמבוטח להתגורר בארה"ב לתקופה מוגדרת (בדרך כלל כשישה חודשים) לפני שהם יהיו מוכנים לספק לו כיסוי ביטוחי.

זו אחת הסיבות העיקריות שאנו מאמינים כי IMG גלובל יש את תוכניות ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבור אזרחים אמריקאים שרוצים לבקר בארצות הברית. החברה, למשל, מציעה את אחת ממדיניות ביטול הנסיעות המובילות בשוק. הוא גם מוכר מדיניות מעולה של "ביטול מכל סיבה".

עם זאת, IMG Global היא גם בחירה מצוינת עבור גולים אמריקאים מכיוון שהיא מציעה 3 תוכניות פטריוט אמריקה המספקות כיסוי רפואי נהדר וכיסוי ביטוח נסיעות בסיסי כאשר הם מבקרים בארה"ב.

תוכנית הפטריוט האמריקנית שלהם, למשל, כוללת כיסוי מקיף לעלויות רפואיות ופינוי חירום מסיבות רפואיות, מוות בשוגג, מזוודות אבודות, הפרעה לנסיעה ואסונות טבע.

החברה מוכרת גם תוכנית פטריוט אמריקה פלוס המכסה את כל מה שהוזכר לעיל ואת ההתחלה החריפה של מצב קיים, בתנאי שאתה מתחת לגיל 70.

כיסוי טוב עוד יותר מסופק על ידי תוכנית הפטריוט פלטינום אמריקה שלהם, המכסה את כל מה שהוזכר לעיל בתוספת סכומי כיסוי מקסימליים גבוהים משמעותית (בין 2 מיליון דולר ל -8 מיליון דולר). תקופת החידוש כאן היא גם 36 חודשים במקום 24 חודשים שמספקת תוכנית פטריוט אמריקה פלוס.

טיולים עולמיים

חברה זו מספקת תוכניות ביטוח נסיעות נהדרות לאנשים שזה עתה נחתו עבודה בארצות הברית. זה יכול להיות קשה עבור זרים למצוא את ביטוח הנסיעות הנכון מכיוון שרוב חברות הביטוח בארה"ב דורשות מהמבוטח לשהות בארצות הברית לתקופה מינימלית של כשישה חודשים.

אם אתה בדרך להתחיל קריירה חדשה בארצות הברית, אל תעשה את הטעות של הולך ללא כיסוי. אנחנו לא יכולים להדגיש מספיק כי שירותי הבריאות בארצות הברית יכולים להיות יקרים. אתה לא רוצה לשלם את העלות של מבצע חירום גדול מהכיס שלך!

למרבה המזל, ל- World Trips יש את תוכנית ביטוח הבריאות של Atlas America Work Visa . הוא נוצר במיוחד עבור אנשים שיש להם אשרות עבודה זמניות לארצות הברית.

תוכנית זו מכסה את כל מה שהיית מצפה בדרך כלל מתוכנית ביטוח בריאות איכותית, כולל עלויות אמבולנס, שהות בבית חולים, טיפול נמרץ, פינוי חירום על רקע רפואי וטיפול דחוף.

החדשות הטובות הן שהוא מתומחר בצורה תחרותית מאוד, גם אם תחליטו לקחת את אופציית ההשתתפות העצמית של 0$. מלבד זאת, World Trips היא גם אחת מחברות ביטוח הנסיעות המובילות בכל הנוגע למצבים קיימים, אפילו עבור קשישים עד גיל 79 שנים.

בופה

שימו לב שהחל משנת 2021, חברה זו אינה מציעה עוד ביטוח נסיעות.*

אקסה

חברה זו דורגה כמותג הביטוח העולמי המוביל על ידי Interbrand במשך עשר שנים ברציפות.

AXA מציעה ביטוח נסיעות לתרחישים הבאים:

אובדן כבודה

AXA מציעה כיסוי החזר כספי במקרה שהחפצים האישיים או המטען שלך נגנבו או ניזוקו במהלך הנסיעה שלך.

כיסוי ביטול אם אתה צריך לבטל את הנסיעה שלך, ללא קשר לסיבה

החברה מציעה כיסוי עבור 75% מהעלויות המשולמות מראש שאינן ניתנות להחזר של הנסיעה שלך אם יש לבטל את הנסיעה מכל סיבה שהיא.

הפרעה לנסיעה

החברה מציעה כיסוי לכל עלויות הנסיעה שאינן ניתנות להחזר במקרה שלא תוכלו להמשיך בטיול בגלל סיבה מכוסה.

ביטול נסיעה

AXA תחזיר לך עד סכום מקסימלי השווה לערך עלות הנסיעה המבוטחת שלך בגין עלויות ביטול שנגרמו עקב אירוע שלא ניתן היה לצפותו, כגון מזג אוויר סוער או מחלה.

פינוי חירום

AXA מציעה כיסוי ביטוח נסיעות עבור פינויים והחזרות למתקן הבריאות הנאות הקרוב ביותר או לביתך הנחשב הכרחי מסיבות רפואיות על ידי רופא.

רפואת חירום

החברה מציעה גם כיסוי להוצאות הקשורות לטיפול רפואי דחוף לאחר מחלה או פציעה בשוגג במהלך נסיעה, וכן החזרת חירום ופינוי על רקע רפואי.

אליאנץ

OneTrip בסיסי

תוכנית חסכונית זו מספקת כיסוי במקרה שתצטרך לבטל את הנסיעה שלך או שהיא נקטעת. תוכנית זו מספקת גם כמות מוגבלת של כיסוי לאירועים לאחר ההמראה כמו, למשל, מזוודות שניזוקו או אבדו וכיסוי רפואי במקרה חירום.

OneTrip השכרת רכב מגן

ברוב המדינות, אפשרות זו תספק כיסוי ביטוחי ראשוני לעלויות הקשורות לאובדן מכוסה, התנגשויות ונזק למכונית שאתה שוכר. אפשרות זו כוללת גם סיוע 24 שעות ביממה במקרי חירום.

AllTrips Prime

תוכנית זו מספקת הגנה בעלות נמוכה יחסית לכל הנסיעות שלך במהלך שנה שלמה. ההטבות כוללות הפרעה לנסיעה וביטול נסיעה, כבודה גנובה, אבודה או מעוכבת וכו'.

AllTrips פרמייר

תוכנית AllTrips Premier מציעה שנה של הגנה על נסיעות בינלאומיות, כולל שירות קונסיירז'. הוא מספק כיסוי עבורך ועבור בני הבית שלך – ללא קשר אם אתה נוסע יחד או בנפרד.