מהן האפשרויות לטוס לארה"ב מאירופה?

Category: תיירות ESTA | 0

שדות התעופה של האיחוד האירופי מציעים אפשרויות רבות לטיסה לארצות הברית. חלק משדות התעופה הפופולריים ביותר לטיסות שמקורן באיחוד האירופי ממוקמים בלונדון, פריז, פרנקפורט ואמסטרדם. עם זאת, האפשרויות הזולות ביותר יהיו תלויות בגורמים שונים כגון חברת התעופה, שדות התעופה היוצאים והנכנסים, הזמן בשנה והביקוש.

נמל התעופה לונדון הית'רו

למרות שטכנית כבר לא באירופה, נמל התעופה לונדון הית'רו הוא נמל התעופה העמוס ביותר ליד אירופה – וגם אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בעולם. זהו מרכז מרכזי לטיסות לארצות הברית וממנה, עם חברות תעופה רבות המציעות טיסות יומיות למספר ערים ברחבי ארה"ב. חלק מהיעדים הפופולריים ביותר מהית'רו כוללים את ניו יורק, בוסטון, וושינגטון הבירה ולוס אנג'לס. חברות תעופה כמו בריטיש איירווייז, וירג'ין אטלנטיק, אמריקן איירליינס ויונייטד איירליינס מפעילות טיסות מהית'רו לארה"ב.

נמל התעופה שארל דה גול – פריז

פריז שארל דה גול הוא עוד נמל תעופה אירופי גדול. היא מציעה טיסות רבות לארה"ב. חברות תעופה כמו אייר פראנס, דלתא איירליינס ויונייטד איירליינס מפעילות טיסות משארל דה גול לערים מרכזיות ברחבי ארה"ב. פריז היא גם יעד פופולרי למטיילים, מה שהופך אותה לשדה תעופה נוח לטוס אליו אם אתם מחפשים לחקור את אירופה לפני או אחרי הטיול שלהם לארה"ב.

נמל התעופה של פרנקפורט

נמל התעופה של פרנקפורט הוא הגדול ביותר בגרמניה ואחד העמוסים ביותר באירופה. זהו בסיס מרכזי לטיסות לארצות הברית וממנה, כאשר חברות תעופה רבות מציעות טיסות יומיות לערים שונות ברחבי ארה"ב. חברות תעופה כמו לופטהנזה, יונייטד איירליינס ואמריקן איירליינס מפעילות טיסות סדירות מכאן לארה"ב. כמה מהיעדים הפופולריים ביותר כוללים שוב את וושינגטון הבירה, לוס אנג'לס וניו יורק.

נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם

סכיפהול באמסטרדם הוא נמל התעופה הגדול ביותר בהולנד ומרכז פופולרי נוסף לטיסות לארצות הברית (וממנה). חברות תעופה כמו KLM רויאל דאץ' איירליינס, דלתא איירליינס ויונייטד איירליינס מציעות מספר טיסות בשבוע מסכיפהול לארה"ב. חלק מהיעדים הפופולריים ביותר מסכיפהול כוללים את ניו יורק, וושינגטון די.סי ובוסטון.

מבחינת האפשרויות הזולות ביותר לטיסה לארה"ב מהאיחוד האירופי, ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון. אחד החשובים ביותר הוא חברת התעופה מכיוון שחברות תעופה מסוימות עשויות להציע מחירים נמוכים יותר מאחרות. גורם חשוב נוסף הוא הזמן בשנה. מחירי הטיסות משתנים לעתים קרובות מאוד בהתאם לעונה. בנוסף, שקול את שדות התעופה היוצאים והנוחתים, מכיוון שהמחירים יכולים להשתנות הרבה בהתאם לשדות התעופה שמהם אתה טס ואליו.

באופן כללי, חברות תעופה מוזלות כמו ריינאייר ואיזיג'ט מציעות כמה מהאפשרויות הזולות ביותר לטיסה מהאיחוד האירופי לארה"ב. עם זאת, חשוב לזכור כי חברות תעופה אלה עשויות להיות פחות שירותים ויותר הגבלות על מזוודות בהשוואה לחברות תעופה מסורתיות.

זה יכול להיות גם שווה לשקול שדות תעופה חלופיים עבור ההגעה שלך לארה"ב. לדוגמה, טיסה לשדה תעופה קטן יותר במקום למרכז מרכזי כמו JFK בניו יורק או LAX בלוס אנג'לס עשויה להגיע עם מחירים נמוכים יותר. גורם נוסף הוא להיות גמישים עם תאריכי הנסיעה שלך מכיוון שטיסה באמצע השבוע במקום בסופי שבוע עלולה לגרום למחירים נמוכים יותר.

אם להגיע לשם מהר ככל האפשר חשוב

האוקיינוס האטלנטי תמיד היה מקור לקסם ורומנטיקה, במיוחד בעולם התעופה. 10 שנים בלבד לאחר שהאחים רייט ביצעו את טיסתם ההיסטורית, העולם כבר עודד טייסים לנסות לחצות את האוקיינוס האטלנטי. בשנת 1913 הרחיק הדיילי מייל לכת והציע פרס של 10,000 ליש"ט לכל מי שישלים בהצלחה מסע כזה. פרוץ מלחמת העולם הראשונה עצר את האתגר, ורק בשנת 1919 ביצעו הטייסים הבריטים בראון ואלקוק את הטיסה המוצלחת מניופאונדלנד לאירלנד, כאשר וינסטון צ'רצ'יל העניק להם באופן אישי את הפרס.

כיום, טיסות טרנסאטלנטיות הן כמובן תופעה שכיחה, עם יותר מ-2,524 מטוסים שעושים את המסע מדי יום. למרות זאת, הקסם של גישור בין שתי יבשות נותר עד היום.

כשמדובר בעיר הקרובה ביותר בצפון אמריקה לבריטניה, ניו יורק עשויה לעלות על הדעת. אבל המרחק בין לונדון לניו יורק הוא רק סביב 3,451 מיילים, עם זמן טיסה של קצת יותר משבע שעות. אפשרות ייחודית אחת לנוסעים עסקיים היא טיסת בריטיש איירווייז במחלקת עסקים בין נמל התעופה לונדון סיטי לניו יורק JFK, עם עצירה באירלנד לאישור מוקדם של ההגירה לארה"ב. בינתיים, שירות אייר לינגוס בין דבלין לבוסטון, שתי ערים המחוברות על ידי התפוצות שלהן, אורך שש שעות ומכסה 4,992 מיילים.

לבסוף, הקו הטרנסאטלנטי העמוס ביותר הוא בין JFK להית'רו בלונדון, עם מעל 2,972,817 נסיעות נוסעים בשנת 2017. זהו הקו הטרנסאטלנטי היחיד ברשימת 10 הטיסות העמוסות ביותר בעולם.

מהי העיר הטובה ביותר בארה"ב לטוס אליה מאירופה?

העיר הטובה ביותר בארצות הברית לטוס אליה מאירופה תלויה בגורמים שונים, כגון היעד הסופי שלך, התקציב וסוג הטיול שאתה מתכנן. אפשרות פופולרית כוללת את העיר ניו יורק, המהווה מרכז מרכזי לטיסות בינלאומיות ומספקת גישה מהירה לחלקים אחרים של המדינה.

וושינגטון היא בחירה פופולרית נוספת עבור מטיילים המתעניינים בביקור בבירת המדינה כדי לחוות את ההיסטוריה העשירה והאטרקציות התרבותיות שלה.

אפשרות שלישית היא לוס אנג'לס, הידועה בחופיה היפים, תעשיית הבידור ומזג האוויר החם.

אפשרויות חלופיות מעניינות בעת בחירת עיר בארה"ב לטוס אליה

לאיזו עיר בארה"ב תבחרו לטוס תלוי בעלות, בזמן הטיסה ואם תרצו לבלות יותר זמן ביעד זה או בקרבתו. בואו נסתכל על כמה
מהאפשרויות החלופיות
הטובות ביותר.

לאס וגאס

נמל התעופה הבינלאומי מק'קארן, הממוקם בלאס וגאס, הוא אחד מנמלי התעופה העמוסים בעולם. עם נפח גבוה של טיסות נכנסות ויוצאות, הבטחת כרטיסי טיסה במחיר סביר היא ללא מאמץ. טיסות ישירות יש בשפע.

עם זאת, שדה התעופה עצמו אינו האטרקציה העיקרית. לאס וגאס היא עיר שאף פעם לא ישנה, ומציעה אפשרויות בילוי אינסופיות, אפשרויות אוכל מהשורה הראשונה, וכל אותם בתי קזינו איקוניים. בין אם המטרה שלך היא לנסות את מזלך בהימורים או לספוג את המראות והצלילים של הסטריפ המפורסם, ללאס וגאס יש את כל מה להציע.

אורלנדו, פלורידה

אורלנדו, במדינת פלורידה, היא יעד טיולים נהדר, במיוחד עבור אלה עם תקציב. עיר זו מתגאה פארקי שעשועים רבים, מזג אוויר נעים, ואווירה רגועה. את כדאיות הטיסות לאורלנדו ניתן לייחס למגוון העצום של טיסות מחברות תעופה שונות ונמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו המשמש כמרכז מרכזי עבור חברות תעופה ידידותיות לתקציב, כמו גם חברות תעופה גדולות. טיסות ישירות נוטות להיות הבחירה החסכונית ביותר עבור נוסעים.

דאלאס, טקסס

דאלאס, המכונה לעתים קרובות גם "ביג D", היא מטרופולין תוסס הממוקם בלב טקסס, מפורסם בזכות מורשת הבוקרים האייקונית שלה, ברביקיו מעורר תיאבון, ואינספור אפשרויות קניות. זהו יעד אידיאלי למטיילים המחפשים טעימה ממדינת הכוכב הבודד ואחת הערים המשתלמות ביותר לטוס אליהן בארה"ב.

עם שני שדות תעופה עיקריים – נמל התעופה הבינלאומי דאלאס/פורט וורת' ונמל התעופה לאב פילד – דאלאס מספקת אפשרויות טיסה בשפע. נמל התעופה הבינלאומי דאלאס/פורט וורת', בפרט, הוא בין ארבעת נמלי התעופה העמוסים ביותר בעולם מבחינת תנועת המטוסים הכוללת.

בוסטון, מסצ'וסטס

עיר זו מציעה חווית נסיעה שובת לב. מטרופולין היסטורי זה, המכונה לעתים קרובות "העיר על גבעה", מתגאה בתרבות תוססת, אוניברסיטאות נחשבות מאוד ומאכלי ים נהדרים. עוד פלוס? זהו בין היעדים המשתלמים ביותר בארצות הברית לטוס אליהם.

למבקרים יש טיסות רבות לבחירה מכיוון שנמל התעופה הבינלאומי לוגן, נמל התעופה הראשי המשרת את בוסטון, הוא הגדול ביותר בניו אינגלנד ואחד משדות התעופה העמוסים ביותר במדינה. מחירי הטיסות הסבירים הם רק ההתחלה של האטרקציות הרבות של בוסטון.