מהן הערים הטובות ביותר בארה"ב לעסקים?

Category: תיירות ESTA | 0
מהן הערים הטובות ביותר בארה"ב לעסקים?

להלן נסקור שמונה מהערים המובילות לעסקים ברחבי ארצות הברית. הרשימה כוללת מרכזי טכנולוגיה ומוקדי יזמות – ובדקנו גם את יוקר הדיור, רמת המחיה, האקלים ועוד.

ריילי, קרוליינה הצפונית

ראלי נמצא בראש הרשימה שלנו מסיבה טובה. זוהי עיר ידידותית לעסקים באמת – והיא מציעה מיקום נהדר, איכות חיים טובה ובמחיר סביר. יחד עם צ'אפל היל ודורהאם, ראלי מהווה חלק ממה שמכונה "משולש המחקר", חלק מצפון קרוליינה שממש שופע יזמות וחדשנות. העיר הזו כל כך רצינית לגבי המרת רעיונות גדולים לעסקים משגשגים, שהיא הקימה תוכנית חדשנות כדי לסייע במימון לעסקים חדשים.

ראלי היא העיר הרביעית בצמיחה המהירה ביותר בארצות הברית. מעבר לכך, יש בו קסם דרומי נהדר, והמוזיאונים, הפארקים והשבילים הירוקים כולם בחינם. העיר היא יעד מתאים במיוחד
לעסקים קטנים
. היא מתגאה גם באוניברסיטאות מוכרות ברחבי העולם, מגזר קמעונאי חזק ומגזרי אירוח ותיירות משגשגים.

נאשוויל, טנסי

נאשוויל, הידועה גם בשם עיר המוזיקה, כמעט הגיעה למקום הראשון ברשימה שלנו. מהתרבות היצירתית והנופים הירוקים השופעים שלה לאנשיה הידידותיים, יש מעט מאוד מה לא לאהוב בעיר הזו או במדינה שבה היא ממוקמת.

יש יתרון נוסף לבעלי עסקים פוטנציאליים: בטנסי אין מס הכנסה מדינתי, מה שהופך אותה למיקום טוב במיוחד לעסקים קטנים. נאשוויל מציעה גם הכנסה אישית גבוהה וארנונה נמוכה, ואבטלה. זה אומר שלמקומיים יש מספיק כסף כדי לגרום לכלכלת העיר לשגשג. זה לא צריך להפתיע את הקוראים כי נאשוויל יש מעל 53,000 עסקים, רבים מהם סטארט-אפים.

קוראים ששוקלים להשקיע במגזר הבריאות צריכים לשים לב שלשש מתוך 10 קבוצות בתי החולים הפרטיים בארה"ב יש משרדים ראשיים בנאשוויל. יש גם יותר מ -800 סטארט-אפים בתעשיית הבריאות בעיר.

מלבד זאת, משאבים רבים זמינים במדינה עבור יזמים שאפתניים, כגון מרכז היזמים של נאשוויל.

העיר מציעה גם הרבה מקום לעסקים ולמשפחות לצמוח. שוק הנדל"ן כאן פורח, וזו אופציה נהדרת לאנשים שרוצים להקים עסק חדש וחיים חדשים. יש קהילה יצירתית תוססת, ותעשיית המוזיקה משחקת תפקיד חזק בכלכלת נאשוויל. יוקר המחיה נמוך יחסית וקיימים מספר מוסדות להשכלה גבוהה.

מיאמי, פלורידה

לא רק שמיאמי מציעה גישה ללא מאמץ לדרום אמריקה, אלא שהיא גם ידועה כמרכז לפעילויות יצירתיות. בעלי עסקים קטנים ויזמים שמתכננים להקים עסק באזור יכולים לעשות הרבה יותר גרוע מאשר להקים חנות בעיר החוף הזו. משקיעים וקרנות גידור רבים מצאו את דרכם בתקופה האחרונה למיאמי, נמשכים למסים הנמוכים יחסית ולאקלים השמשי.

חללי עבודה משותפים, סטארט-אפים פיננסיים וחברות טכנולוגיה נמצאים בכל מקום. ומאז השקת ענף העיצוב המרגש של העיר, תעשיות יצירתיות החלו לפרוח כאן. האווירה המכילה, החברה הרב-תרבותית ומזג האוויר החם הם כולם חלק מהסיבה שכל כך הרבה יזמים נמשכים לחלק זה של ארצות הברית.

סולט לייק סיטי, יוטה

סולט לייק סיטי, הידועה גם בשם SLC, היא לא רק ביתם של ארגונים גדולים רבים, אלא גם מספר גדול של חברות בינוניות וסטארט-אפים. למרות שאוכלוסייתה קטנה למדי (המטרופולין הוא ביתם של כ-1.2 מיליון איש), בסולט לייק סיטי יש כוח עבודה משכיל וצעיר יחסית. כמעט מחצית (45.1% ליתר דיוק) מאנשי המקצוע הצעירים בעיר בגילאי 25 עד 34 הם בעלי תואר ראשון או משהו מרשים יותר, כמו תואר שני או דוקטורט. זה הופך את סולט לייק סיטי למקום אידיאלי למצוא כישרונות חדשים אם אתה רוצה להקים עסק.

העיר מושלמת גם לעשיית עסקים. בהקשר זה, הוא משתווה היטב לעמק הסיליקון. היא גם הופכת יותר ויותר לכוח משמעותי בתעשיית אבטחת הסייבר. אנשי מקצוע מכל רחבי ארצות הברית מוצאים את סולט לייק סיטי מושכת בגלל המיקום הנוח שלה קרוב לפארקים לאומיים רבים – והמדבר הסמוך עם הסלעים האדומים הסימן המסחרי שלו.

נוסף על כל אלה, יוקר המחיה כאן נמוך יחסית.

בויסי, איידהו

רוב האנשים כנראה לא היו מצפים למצוא את אחת הערים המתרחבות במהירות הרבה ביותר בארה"ב במדינה שהיא אולי הידועה ביותר בתפוחי האדמה שלה. אבל לבויסי באיידהו יש יותר ממה שנראה לעין. האווירה התוססת של עיר הקולג', זמני הנסיעה הקצרים ועלויות המחיה הסבירות הפכו את העיר הזו לפופולרית במיוחד בקרב אנשי מקצוע טכנולוגיים שמאסו בחיים הלחוצים באזורי ביג טק כמו עמק הסיליקון.

מכללת הסיכון של העיר מילאה תפקיד גדול בסיוע להפוך אותה למרכז צומח במהירות עבור יזמי טכנולוגיה. Boise היא ללא ספק אופציה נהדרת לעסקים מכל הסוגים. וקוראים חובבי הטבע הגדול ישמחו לבלות את זמנם הפנוי בחקר הפארקים היפים של העיר, אזור הטבע הפראי ומסלולי ההליכה.

אטלנטה, ג'ורג'יה

אטלנטה נחשבה במשך זמן רב לסוד טכנולוגי גלוי. מגזר הטכנולוגיה בעיר משגשג, עם סטארט-אפים רבים של מיליארדי דולרים. בחמש השנים האחרונות חלה צמיחה מואצת בשוק ההון סיכון בעיר. זוהי עיר ידידותית לעסקים באמת, ואין זה מפתיע שכלכלתה היא העשירית בגודלה בארה"ב.

אטלנטה היא ביתם של עסקים רב-לאומיים רבים, כולל ג'נרל אלקטריק, קוקה קולה ומיקרוסופט. רבות מהחברות הללו החליטו לעבור לעיר זו בדרום מזרח ארצות הברית בגלל העלויות הנמוכות יחסית שלה, הקשרים הבינלאומיים והאווירה של העיר הגדולה.

אוסטין, טקסס

חביב נוסף על חובבי טכנולוגיה, אוסטין למעשה,
מושך
יותר סטארט-אפים בתחום ההיי-טק מאשר אזור מפרץ סן פרנסיסקו. חיי הלילה המדהימים שלה, המסעדות הנהדרות שלה, המבחר הרחב של פעילויות תרבות ונוף הררי יפהפה הופכים אותה לעיר נהדרת לעבוד ולחיות בה. בנוסף, מדובר בנסיעה קצרה יחסית של 4 שעות לדאלאס.

בעלי עסקים קטנים פוטנציאליים ישמחו לשמוע שאוסטין ידועה בקמפיינים שלה למימון המונים ובשיעורי הצלחה מעל הממוצע לסטארט-אפים חדשים. בני דור המילניום מוצאים את העיר מושכת במיוחד, מה שאומר שמעסיקים יכולים לבחור מתוך מאגר כישרונות גדול. תוסיפו לזה את העובדה שבאוסטין אין מס הכנסה אישי, וקל להבין למה בכלל לאפל יש כאן משרד.

בוסטון, מסצ'וסטס

קוראים שרוצים להקים עסק חדש או להצמיח עסק קיים ימצאו את בוסטון אופציה נהדרת. בתור האזור העירוני העשירי בגודלו בארה"ב, כשמדובר בהעסקת צוות, יש המון כישרונות לבחירה. נוסף על כך, מחירי הנכסים כאן סבירים, וקל למדי למצוא דירה מרוהטת או לא מרוהטת טובה להשכרה במחיר סביר.

למרות שזה מטרופולין אמיתי, הוא בכל זאת קטן מספיק כדי עדיין להרגיש שאתה חלק מקהילה. הנסיעות אינן ארוכות מדי, כך שבאופן כללי, אין צורך לבלות חצי מהיום בפקקים.

לבסוף, כמה מהאוניברסיטאות המובילות בארה"ב מבוססות במסצ'וסטס, מה שאומר שבכל הנוגע להעסקת צוות, תוכלו ליהנות מגישה לכמה מהמוחות החדים ביותר במדינה.