מהן הערים המובילות בארה"ב לתיירות?

Category: תיירות ESTA | 0
מהן הערים המובילות בארה"ב לתיירות?

בארצות הברית יש מספר פנטסטי של ערים מדהימות באמת. ממטרופולינים שוקקים ועד עיירות קטנות ומוזרות ויעדי חוף מדהימים, יש משהו לכל אחד. יש, למעשה, כל כך הרבה אפשרויות שקשה לבחור. רשימת הערים המובילות בארה"ב לתיירות אמורה להפוך את ההחלטה שלך להרבה יותר קלה. נהנה!

ניו יורק

זהו היעד התיירותי המוביל בארצות הברית מסיבות רבות וטובות. מאטרקציות מפורסמות ועד אוכל מדהים ותרבות מגוונת מאוד, בתפוח הגדול באמת יש הכל.

משהו שכל מבקר בניו יורק צריך לעשות הוא לצאת לשיט בסירה ממנהטן לסטטן איילנד. תוכלו ליהנות מנופים מדהימים של קו הרקיע המפורסם של מנהטן ופסל החירות.

אפשרויות פופולריות אחרות כוללות את מוזיאון המטרופוליטן לאמנות ואת טיימס סקוור, עם שלטי חוצות גבוהים רבים ודמויות רבות ושונות הלובשות תלבושות שונות. אם יש לך זמן, השתתפות במופע ברודווי היא חובה מוחלטת.

כאשר הקצב הקדחתני של העיר מתחיל להיות יותר מדי בשבילך, לברוח אל השקט והשלווה של סנטרל פארק. ולבסוף, אל תעזבו את העיר שלעולם לא ישנה לפני שניסיתם את אחת הפיצות המפורסמות שלה.

לאס וגאס

מטרופולין גדול זה במדבר נבדה נקרא לעתים קרובות עיר החטאים. זה מושך סוגים רבים ושונים של מטיילים מכל רחבי העולם. לא משנה מה גורם לכם להתרגש, סביר להניח שבלאס וגאס יהיה את זה – ממלונות מפוארים ועד בידור ברמה בינלאומית – וכמובן, היצע כמעט בלתי מוגבל של בתי קזינו. אל תחמיצו טיול לאורך רצועת וגאס המפורסמת (או לפעמים הידועה לשמצה).

לאס וגאס ידועה גם בתענוגות הקולינריים שלה ומציעה היצע אינסופי של מסעדות הכוללות שפים בעלי שם עולמי.

אם אתה רוצה להתרחק מההמונים, ההימור הטוב ביותר שלך הוא לצאת מהעיר ולצאת לטיול או לטייל. כמה אפשרויות מצוינות כוללות את אזור הנופש הלאומי ספרינג מאונטיינס (Spring Mountains National Recreational Area), סכר הובר (Hoover Dam) ואזור השימור הלאומי קניון הסלע האדום (Red Rock Canyon National Conservation Area).

ניו אורלינס

העיר המכונה לעתים קרובות "ביג איזי" צריכה להיות ברשימת הדלי של כל תייר. הוא עולה על גדותיו באישיות, תרבות והמון אטרקציות מרגשות. לחוויה ייחודית, נסו לבקר במהלך פסטיבל המרדי גרא השנתי של ניו אורלינס.

The Big Easy הוא גם גן עדן לאוהבי מוזיקה. היא ידועה ברוק, בלוז וג'אז. מלבד המוזיקה, תהיה לכם גם הזדמנות לחוות מאכלים בלתי נשכחים כמו beignets, גומבו, ועוד.

במהלך הטיול שלכם, הקפידו גם לבקר ברחוב בורבון באזור העתיק ביותר של העיר, הרובע הצרפתי. החלק ההומה הזה של העיר ממש שופע ברים מפורסמים.

סן פרנסיסקו

בסן פרנסיסקו יש את האוכלוסייה הרביעית בגודלה בקליפורניה ואת שש עשרה בגודלה בארצות הברית. זהו מטרופולין מקסים הידוע בשיפועים התלולים שלו, ערפל מתמשך, אקלים קריר וציוני דרך מפורסמים רבים. מקומות חובה לבקר כאן כוללים את בית הסוהר הפדרלי הישן של אלקטרז ואת גשר שער הזהב. מומלץ מאוד גם לחקור את אזור צ'יינה טאון ההומה של סן פרנסיסקו ולקחת נסיעה ברכבל לנופים מדהימים. סן פרנסיסקו ידועה גם במגוון הגדול של תענוגות קולינריים ובברים, מסעדות ובתי קפה אופנתיים רבים על הגג.

העיר וסביבתה הקרובה נחשבות גם למרכז בינלאומי של אמנויות ומדעים. אם יש לכם זמן, בקרו בנקודות ציון תרבותיות ידועות כמו מרכז הג'אז SF, המוזיאון לאמנות מודרנית של סן פרנסיסקו והאקדמיה למדעים של קליפורניה.

סיאטל

האטרקציות התיירותיות הרבות של סיאטל הופכות אותה לאחד היעדים הפופולריים ביותר במדינה. התחילו את היום בלגימת קפה ג'אווה איכותי באחד מבתי הקפה האופנתיים הרבים. כמו כן, הקפידו לבדוק את סטארבקס הראשונה שנפתחה בשנת 1971.

לאחר מכן בקרו באחד משוקי האיכרים המפורסמים (והוותיקים) ביותר במדינה: שוק פייק פלייס. אבל הטיול שלכם לא יהיה שלם בלי לבקר במחט החלל, אולי נקודת הציון הידועה ביותר של סיאטל. רק זכרו לקחת מטריה. מכיוון שהעיר הזו אינה זרה לגשם!

נאפה ואלי בקליפורניה

אם אתם אוהבים נופים ציוריים וכל מה שקשור ליין, עמק נאפה הוא יעד שחובה לראות. מעל 4 מיליון תיירים מבקרים באזור זה עם יותר מ -400 יקבים מדי שנה. אזור מקסים זה מתגאה באווירה של עיירה קטנה בשילוב עם נוף יפהפה ואספקה בלתי מוגבלת של יינות נהדרים. אין פלא שהוא הפך לאטרקציה תיירותית כה מרכזית.

לא רק שהיקבים הרבים מציעים טעימות יין בלתי נשכחות, אלא גם תוכלו ליהנות מאוכל נהדר, ויש הזדמנויות רבות לקניות. כמה מהיקבים המפורסמים ביותר כוללים את Sterling Vineyards, יקב Chateau Montelena ו- Castello di Amorosa – אך רבים אחרים בהחלט שווים ביקור.

למרות חוות היין עשוי לשמור אותך מאוד עסוק, ישנם אתרים רבים אחרים באזור זה כי הם גם שווה ביקור. דוגמאות לכך כוללות גייזר אולד פיית'פול (Old Faithful Geyser), פארק סקייליין ווילדרנס (Skyline Wilderness Park) והיער המאובן (Petrified Forest) של קליסטוגה.

פורטלנד

מבקרים רבים בעבר יגידו לך שברגע שהגעת לפורטלנד, קשה לעזוב. עיר רגועה זו מציעה נופים מדהימים, אפשרויות אוכל מצוינות רבות, ובין האנשים הידידותיים ביותר בארה"ב.

תאהבו את המסעדות הרבות, את בתי הקפה האופנתיים ואת מסלולי ההליכה היפים. במהלך הטיול שלכם, נסו לבקר בגן היפני רחב הידיים של פורטלנד, אחד הגדולים מחוץ ליפן. פורטלנד גם מפורסמת למדי בזכות מבשלות הבירה שלה, ובירה מלאכה ללא ספק תהפוך את השהייה שלכם לבלתי נשכחת עוד יותר.

הונולולו – בירת הוואי

הונולולו היא עיר לאוהבי הטבע הנהדר. כמובן שהחופים האינסופיים יעסיקו אתכם במשך שעות רבות. אבל יש גם פעילויות רבות אחרות ליהנות, כולל שנורקלינג, גלישה וקיאקים. ובמקרה הלא סביר שאי פעם נמאס לכם מהשמש, החול והים, למה שלא תצאו לרכיבה על סוסים?

כדאי גם לשקול לבקר בהר הגעש הרדום המפורסם המכונה דיימונד הד, באתר ההיסטורי של פרל הארבור, במפרץ הנאומה היפה ובגן החיות של הונולולו.

וושינגטון די.סי.

עם כמעט 2 מיליון מבקרים בשנת 2019, אזור המטרופולין של וושינגטון הבירה הוא מקום עמוס נוסף עבור תיירים זרים. העובדה שהיא בירת ארצות הברית, כמובן, משחקת תפקיד מרכזי בפופולריות שלה. אבל בעיר יש גם אנדרטאות רבות ומונומנטים היסטוריים. תיירים בדרך כלל אוהבים לבקר בבנייני ממשלה כמו הסנאט, הבית הלבן, גבעת הקפיטול, אנדרטת וושינגטון ואנדרטת לינקולן.

סדונה באריזונה

אנשים שמעריצים את הטבע הגדול בדרך כלל מתלהבים מסדונה במדבר אריזונה. אזור זה ידוע אולי יותר בשם ארץ הסלע האדום והוא מוקף בכמה מהסלעים העתיקים ביותר על פני כדור הארץ.

סדונה מציעה גם ציוני דרך מדהימים רבים אחרים, כולל בל רוק (Bell Rock), קפלת הצלב הקדוש (Chapel of the Holy Cross), כפר הקניות והאמנויות טלקפאק (Tlaquepaque) וקניון אוק קריק (Oak Creek Canyon). סביר להניח שתראו כאן כמה מהשקיעות המדהימות ביותר בחייכם, ושמי הלילה עוצרי נשימה עוד יותר.

לאחר יום עמוס של סיורים, תוכלו להירגע באחד ממרכזי הבריאות המפורסמים של סדונה, בספא או באתרי הנופש היוקרתיים.

שיקגו

שיקגו היא העיר השלישית בגודלה בארצות הברית. המטרופולין העמוס הזה מציע הכל, החל מאוכל יוצא מן הכלל ועד אירועי ספורט רבים ומוזיאונים איכותיים. עם זאת, שום ביקור בעיר הרוחות לעולם לא יהיה שלם, מבלי לנסות תחילה את כריכי הבקר האיטלקיים שלה, פיצות דיפ-דיש ונקניקיות.

סביר להניח שתאהבו גם לספוג את הנוף היפה תוך כדי יציאה לשייט בנהר, ביקור באוסף האמנות הגדול במכון האמנות של העיר, וביקור בפסל 'שעועית' הנודע בפארק המילניום. שווה לבדוק גם את הבניין הגבוה ביותר בארה"ב, מגדל וויליס.

לפני שאתם עוזבים, נסו לפנות זמן כדי להשתתף במופע סטנד-אפ בתיאטרון Second City בשיקגו. כאן החלו לא מעט קומיקאים ידועים את הקריירה שלהם, ביניהם מייק מאיירס וטינה פיי.