מה אוכל לערוך ב- ESTA הקיים שלי?

Category: עדכון ESTA | 0
ערוך את ה-ESTA שלי

איזה מידע ניתן לעדכן?

תוכל לעדכן את רוב המידע בבקשתך יחד עם פרטי התשלום הנדרשים לפני שתגיש את בקשת אישור הנסיעה האלקטרונית שלך. עם זאת, היוצאים מן הכלל היחידים הם מספר הדרכון והמדינה המנפיקה. אם התקדמת ביישום ה-ESTA שלך מעבר לשלב הראשון וברצונך לערוך את מספר הדרכון או המדינה המנפיקה שלך, יהיה עליך ליצור בקשת ESTA חדשה.

לאחר אישור הבקשה, תוכל לעדכן רק את כתובת הדוא"ל ואת הכתובת בה אתה שוהה בזמן השהות בארה"ב.

מה עלי לעשות אם פרטי הדרכון שלי השתנו או פג תוקפם?

האפשרות היחידה עבור אדם ששינה את פרטי הדרכון שלו או קיבל דרכון חדש היא להגיש בקשה ל- ESTA חדש. שים לב שתצטרך לשלם את העמלות הנלוות להגשת בקשה.

כיצד אוכל לתקן טעות ביישום שלי?

מועמדים יכולים לבדוק ולתקן טעויות לפני הגשת בקשת ESTA כולל מספר הדרכון. אם אתה מגיש את הבקשה יחד עם פרטי התשלום הנדרשים, תוכל לערוך את כל שדות הנתונים האחרים למעט מספר הדרכון שלך והמדינה המנפיקה את הדרכון.

מועמדים שעושים טעויות במידע הביוגרפי או הדרכון שלהם חייבים להגיש בקשה חדשה ויצטרכו לשלם את האגרה הנלווית עבור כל בקשה שהוגשה. שגיאות אחרות ניתנות לתיקון בקלות על ידי לחיצה על "בדוק מצב אישי" תחת "בדוק סטטוס ESTA ". מי שטעה במענה על שאלת הזכאות יצטרך ליצור קשר עם CBP (מכס והגנת גבולות) מדף העזרה שלו.

מה קורה אם שכחתי את מספר הבקשה שלי?

תקבל דוא"ל אישור המכיל את מספר הבקשה לאחר השלמת תשלום הבקשה. תוכל גם לאחזר את מספר הבקשה שלך בדף הסטטוס של ESTA . עבור אל דף הבית של ESTA , לחץ על "בדוק יישום קיים" ולאחר מכן על "בדוק מצב אישי". כדי לקבל את אישורך, או מספר בקשתך, יהיה עליך לספק את מספר הדרכון שלך, תאריך הנפקת הדרכון, ארץ האזרחות, תאריך התפוגה של הדרכון ותאריך הלידה שלך.

חשוב לציין כי כל הפרטים שהוזנו צריכים להתאים בדיוק למה שהזנת באפליקציית ESTA . כל פער בין פרטי האחזור שהוזנו לבין פרטי האפליקציה שהזנת יגרום להודעות שגיאה כגון "לא נמצא יישום" או "פג תוקפו של היישום".

כיצד אוכל לתקן טעות בנוגע לתאריך הנפקת הדרכון או תאריך התפוגה של הדרכון לאחר השלמת בקשתי?

הפעם היחידה שבה תוכל לתקן את תאריך הנפקת הדרכון או תאריך התפוגה של הדרכון היא לפני שתשלם עבור בקשת ESTA . מועמד שיזין תאריך הנפקה או תפוגה שגויים של הדרכון לאחר השלמת תשלום בקשת ESTA יצטרך להגיש בקשה מחדש לאישור נסיעה חדש. הבקשה הקודמת תבוטל, והמבקש יצטרך לשלם עבור כל בקשה חדשה שיגיש.