מה זה TSA PreCheck®?

Category: תיירות ESTA | 0
בדיקה מוקדמת של TSA

PreCheck® היא תוכנית אמריקאית המאפשרת לנוסעים בסיכון נמוך לעבור תהליך בידוק ביטחוני מהיר בשדות תעופה בארה"ב. כדי להצטרף לתוכנית, עליך להגיש בקשה מקוונת ולאחר מכן לעבור פגישה אישית עבור טביעת אצבע ובדיקת רקע.

לאחר האישור, תקבל מספר נוסע ידוע שמאפשר לחברות התעופה לדעת שאתה זכאי להטבות
TSA PreCheck®
. חברים בתוכנית זו יכולים להשתמש בתורים מיוחדים וקצרים יותר ולהסיר פחות פריטים במהלך סינון האבטחה.

הם גם לא צריכים להסיר את הנעליים שלהם, והם יכולים לשמור את המחשבים הניידים שלהם ואת שקיות 3-1-1 בבטחה בתיקים שלהם. היתרונות של התוכנית זמינים כיום כאשר טסים כמעט בכל חברות התעופה הגדולות (יותר מ -80 מהן) ביותר מ -200 שדות תעופה.

תוכנית PreCheck® זמינה לאזרחי ארצות הברית, תושבי קבע חוקיים, אזרחים קנדים השייכים לתוכנית נקסוס ואזרחים בינלאומיים המשתתפים בתוכנית הכניסה הגלובלית. מאז הקמתה, התוכנית הורחבה לכמעט 200 שדות תעופה ברחבי ארצות הברית.

כיצד ניתן להשתמש ב-PreCheck®?

כדי לקבל את הציון הדרוש בכרטיס העלייה למטוס עבור הטיסה שלך, עליך לצטט את מספר הנוסע הידוע שלך בעת ביצוע הזמנת טיסה. לאחר מכן תורשה לעבור באחד מקווי האבטחה שהוקצו במיוחד. הערה: ייתכן שתיהנו או לא תיהנו מהטבות TSA PreCheck® בכל טיסה, בהתאם לחברת התעופה שבה אתם משתמשים, נהלי TSA ונמל התעופה שממנו אתם ממריאים.

ילדים בני 12 ומטה אינם צריכים להגיש בקשה לחברות TSA PreCheck® משלהם. בתנאי שחבר מבוגר בתוכנית ילווה אותם, הם יורשו להשתמש בנתיבי האבטחה של TSA.

מהם ההבדלים וקווי הדמיון בין TSA PreCheck® לבין Global Entry?

בעוד שתוכניות הכניסה הגלובלית
ו-TSA PreCheck®
נוצרו כדי להאיץ את תהליך המעבר בנקודות הבידוק הביטחוניות, כל אחת מהן מכוונת לסוג אחר של נוסעים.

TSA PreCheck® תוכנן לייעל את הנסיעה המקומית על ידי מתן נתיבי אבטחה ייעודיים בשדות תעופה. דמי הבקשה נמוכים יותר מאשר עבור כניסה גלובלית, ואתה יכול להירשם במספר גדול יותר של מיקומים.

כניסה גלובלית היא כנראה הבחירה הטובה יותר עבור מטיילים גלובליים. בעוד תוכנית זו כוללת כמה מאותם יתרונות המוצעים על ידי עמיתו TSA PreCheck®, היא גם שואפת לפשט את תהליך המכס עבור אנשים החוזרים לארצות הברית מיעד בינלאומי.

להלן נבחן כמה מההבדלים והדמיון בין שתי התוכניות:

משך החברות:

בדיקה® מוקדמת של TSA: 5 שנים
כניסה גלובלית: 5 שנים

דמי חבר:

בדיקה® מוקדמת של TSA: $78
כניסה גלובלית: $100

מספר המרכזים שבהם ניתן להירשם:

בדיקה® מוקדמת של TSA: 500
כניסה גלובלית: 100

גישה לנתיב האבטחה של TSA PreCheck®:

בדיקה® מוקדמת של TSA: כן
כניסה גלובלית: כן

האם חבר מבוגר יכול להיות מלווה בילדים מתחת לגיל 12?:

בדיקה® מוקדמת של TSA: כן
כניסה גלובלית: לא. ילדים מתחת לגיל 12 חייבים להגיש בקשה נפרדת לחברות

האם התוכנית מאפשרת לך להשתמש במסלולים מותאמים אישית במסלול מהיר?

בדיקה® מוקדמת של TSA: לא
כניסה גלובלית: כן

מן האמור לעיל, צריך להיות ברור כי TSA PreCheck® היא כנראה האפשרות הטובה יותר עבור אנשים הנוסעים בטיסות מקומיות באופן קבוע יותר, בעוד כניסה גלובלית טובה יותר עבור אלה שטסים באופן קבוע בינלאומי.

האם ניתן לקבל הטבות PreCheck® של TSA מבלי לשלם?

אם אתה רוצה ליהנות מהיתרונות של התוכנית, האפשרות הברורה שלך היא לשלם על זה עם כרטיס החיוב או האשראי שלך. יש, עם זאת, כמה פרצות שיאפשרו לך ליהנות מהיתרונות של תוכנית זו בחינם. בואו נסתכל.

  • ניסיון חינם: כחלק ממאמצי השיווק של התוכנית, המשרד לביטחון המולדת מחלק באופן אקראי הטבות TSA PreCheck® בחינם לזמן מוגבל כדי להציג לנוסעים את היתרונות הרבים של הצטרפות לתוכנית.
  • אנשי צבא: אם אתה חבר פעיל בצבא ארצות הברית, אתה זכאי לחברות חינם בתוכנית TSA PreCheck®. פשוט הזן את מספר תעודת הזהות של מחלקת הביטחון שלך בשדה מספר נוסע ידוע. זה חל גם על אנשים המשרתים במשמר הלאומי ובמילואים, ועל מידשיפמנים וצוערים הרשומים כיום באקדמיה צבאית.
  • קבלת החזר מחברת האשראי שלכם: לא מעט כרטיסי אשראי גדולים יחזירו את דמי החברות שלך ב- TSA PreCheck® מדי כמה שנים. דוגמאות לכך כוללות כרטיסי פרמייר שהונפקו על ידי קפיטל וואן ואמריקן אקספרס.
  • תוכניות נאמנות של בתי מלון וחברות תעופה: תוכניות נאמנות שונות של מלונות וחברות תעופה, כולל United MileagePlus ו- Marriott Bonvoy מאפשרות ללקוחותיהם לממש נקודות ומיילים כדי לכסות את עלות דמי הבקשה עבור TSA PreCheck®.

איך הופכים לחבר ב-TSA PreCheck®?

  1. בקר באתר האינטרנט של TSA ומצא את הקישור "הגש מועמדות עכשיו" ולאחר מכן לחץ עליו.
  2. מלא את השאלון הקצר כדי לאשר שאתה זכאי לתוכנית.
  3. רשום את סוג המסמכים המזהים שאתה מתכוון לקחת איתך לראיון.
  4. בחר אחד מיותר מ- 500 מרכזי ההרשמה כדי לקבוע פגישה.
  5. המתן להודעת הדוא"ל המאשרת את הפגישה שלך.

מה אוכל לעשות אם בקשת TSA PreCheck® שלי לא תתקבל?

קבלה כ-TSA PreCheck® אינה אוטומטית. ניתן לדחות מועמדים על סמך הרשעות פליליות, הערכתם הביטחונית או נושאים דומים. אם בקשתך ל-TSA PreCheck® נדחית, תוכל לערער על החלטה זו ולבקש לשקול אותה מחדש.

מה כולל ראיון ה-TSA PreCheck®?

התהליך כולו בדרך כלל לא לוקח יותר מ -10 דקות. מטרתו העיקרית היא לעבד את טביעות האצבע של המבקש ולאמת את מסמכי הזיהוי שלו. ברוב המקרים, תצטרך להביא רק את הדרכון ורישיון הנהיגה שלך.

המועמדים צריכים גם לשלם דמי בקשה בסך $78, שאינם ניתנים להחזר. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, המחאת קופה, המחאה של החברה או הוראת כסף.

לאחר שהתקבלת לתוכנית הבדיקה המוקדמת של TSA, פשוט הזן את מספר הנוסע® הידוע שלך בפרופיל שלך עבור כל תוכניות נאמנות של חברות תעופה ובהזמנות טיסה עתידיות. האחרון יאפשר לך להשתמש בכל נתיבי TSA PreCheck® ברחבי ארצות הברית.

האם שווה את הכסף להירשם ל-TSA PreCheck®?

לדעתנו, התשובה היא כן מוחלט. תוכנית זו ללא ספק לחסוך לך הרבה תסכול וזמן בביטחון התעופה. אם תורים ארוכים בבידוק הביטחוני בשדה התעופה גרמו לכם אי פעם להחמיץ טיסה, כדאי שתדעו כמה זמן זה יחסוך אם תוכלו לעבור את זה מהר יותר.

דמי הבקשה בסך $78 הם רק כאשר אתה מגיש בקשה בפעם הראשונה. לאחר מכן, דמי החידוש ל-5 שנים הם רק $70. זה מסתכם בפחות משני דולרים בחודש. גם אם אתם לא טסים לעתים קרובות, זה בהחלט לא יותר מדי לשלם עבור היתרון של לא צריך לחכות למה שמרגיש כמו שעות בתורי האבטחה בשדה התעופה.