מיקומי רשימת הדלי האולטימטיביים

Category: תיירות ESTA | 0

מאטרקציות מפורסמות, נופים עוצרי נשימה וחורבות עתיקות, יש כל כך הרבה מקומות ששווה לנסוע אליהם, מה שמקשה לצמצם את המיקומים שכדאי שיהיו בראש רשימת הדלי שלך.

כדי לעזור, הצוות של ESTA ניתח מעל 100 מאמרים שונים של רשימת דלי עבור אזכורים של מדינות וערים כדי ליצור את רשימת הדלי האולטימטיבית של מדינות וערים שחובה לראות.

מיקומי רשימת דלי הנסיעות הפופולריים

איטליה, הידועה בהיסטוריה הרומית שלה, מוזכרת הכי הרבה ברשימות דלי המופיעות ב -67% מהמאמרים שנותחו, באופן לא מפתיע עם כל דבר, החל מיופי, היסטוריה, אוכל טעים ותרבות.

באופן דומה, עם הרבה מה להציע, ארה"ב היא המדינה השנייה הכי מוצגת שמופיעה במאמרים ברשימת הדלי, ומוזכרת בקצת יותר ממחצית המאמרים שנותחו (56%). למטיילים יש הרבה דברים להוסיף לרשימת הדלי שלהם עם הפארקים הלאומיים שאפשר לחקור, כביש 66 האייקוני, אוצרות הוואי או מסיבה בלאס וגאס.

במקום השלישי נמצאת בריטניה, שמככבת ב-55% ממאמרי רשימת הדלי. תיירים יכולים לנצל את ההזדמנות לבקר בארמון בקינגהאם, בנופים עוצרי נשימה במחוז האגמים או לראות מחזה במקום הולדתו של שייקספיר, סטרטפורד-אפון-אייבון.

תמונה המציגה את רשימת דלי הנסיעות שהוזכרה רשת ערים

הערים הפופולריות ביותר ברשימת דלי הנסיעות

פריז, הידועה בכינויה עיר האהבה, היא העיר המוזכרת ביותר ברשימות דלי נסיעות, ומופיעה ב-45% מהן. מפורסם בזכות האתרים המפוארים שלו כמו מגדל אייפל ושער הניצחון, אין פלא שהוא כל כך פופולרי.

ונציה עשירה בהיסטוריה, משתרעת על פני יותר מ-400 איים עם גונדולות של 35 מעלות ו-417 גשרים, והיא העיר השנייה הכי פופולרית שמופיעה ברשימות דלי מקוונות, עם 44% מהנחקרים.

ניו יורק היא העיר השלישית הפופולרית ביותר, ומוזכרת ב -4 מתוך 10 רשימות דלי. עם אפשרות לחקור את סנטרל פארק, לראות הצגה בברודווי או לתפוס משולש פיצה, ג'ונגל הבטון מלא בדברים שראוי לעשות.

האם אני צריך ויזת ESTA כדי לנסוע לכל אחד מהמקומות האלה?

ESTA היא מערכת יישומים מקוונת שפותחה על ידי ממשלת ארצות הברית כדי לסנן מראש נוסעים לפני שהם מורשים לעלות על מטוס או ספינה לכיוון ארצות הברית. כדי להגיש בקשה ל-ESTA עכשיו, בקר בדף זה כדי להתחיל.

מתודולוגיה

החוקרים ניתחו מעל 100 מאמרים ברשימת דלי לאזכורים של מדינות וערים בדצמבר 2021. גרסאות נפוצות של שמות המדינות (ארצות הברית של אמריקה / ארצות הברית) נספרו כולם ואזכורים של אנגליה, סקוטלנד, ויילס וצפון אירלנד אוחדו תחת בריטניה.