מריוט אינטרנשיונל ו-MGM ריזורטס חושפים פרטים על שיתוף הפעולה ביניהם

Category: חדשות | 0
מריוט אינטרנשיונל ו-MGM ריזורטס חושפים פרטים על שיתוף הפעולה ביניהם
מריוט אינטרנשיונל ו-MGM ריזורטס חושפים פרטים על שיתוף הפעולה ביניהם

חודשים לאחר ההכרזה הראשונית על השותפות בין מריוט אינטרנשיונל ל-MGM Resorts, שני המותגים הנודעים שפכו אור על המורכבות של שיתוף הפעולה ביניהם, והתמקדו בעיקר ביתרונות עבור חבריהם.

המיזם המשותף, הידוע כיום בשם "אוסף MGM עם מריוט בונוי", מאגד יותר מ-190 מיליון חברים ממריוט בונוווי ויותר מ-43 מיליון חברים מ-MGM Rewards.

העברת נקודות והטבות בונוס

חברים המקשרים בין חשבונות Marriott Bonvoy ו-MGM Rewards שלהם יכולים להעביר נקודות בצורה חלקה בין שתי התוכניות.

שילוב זה מאפשר לחברי Marriott Bonvoy לצבור נקודות בונוס על שהיות עתידיות במלונות האייקוניים של MGM בלאס וגאס, כולל Mandalay Bay, Bellagio ו- MGM Grand, בהתבסס על מעמדם הנוכחי בתוכנית.

חברי פלטינה, טיטניום ושגריר של מריוט בונוווי נהנים מהטבות נוספות, כולל עדיפות בצ'ק-אין, צ'ק-אאוט מאוחר חינם ומתנות קבלת פנים עם זיכוי מזון ומשקאות בסך 15 דולר ארה"ב.

מריוט פרסמה טבלה מקיפה המפרטת את היתרונות הייחודיים לכל רמת חברות.

מתקנים בלעדיים לחברי Marriott Bonvoy

מריוט בונוווי (Marriott Bonvoy), הידוע במתן שירותים מותאמים אישית לכל רמת שירות, מבטיח שחברי Ambassador Elite יקבלו קונסיירז' ייעודי שיסייע להם בתוכניות הנסיעה שלהם, ויוסיף נופך אישי לחוויה שלהם.

התאמת סטטוס לחברי MGM Rewards

באופן מפתיע, חברי MGM Rewards עומדים לזכות ביתרונות משמעותיים באמצעות שיתוף פעולה זה.

בעלי מעמד זהב, פלטינה או NOIR יכולים כעת להתאים ישירות את מעמדם למריוט בונוי, ללא קשר לסטטוס MGM שלהם.

המרת הסטטוס היא כדלקמן:

  • MGM Rewards Gold משחקים עם Marriott Bonvoy Silver Elite
  • משחקי MGM Rewards Platinum עם Marriott Bonvoy Gold Elite
  • MGM Rewards NOIR משחקים עם Marriott Bonvoy Ambassador Elite

ציר זמן ומידע על הזמנות

בעוד שהתאריך המדויק לתחילת הטבות השותפות עדיין לא נחשף, מריוט שיתפה כי עד תחילת 2024, ניתן להזמין מספר יעדים של MGM Resorts דרך הפלטפורמות הדיגיטליות של מריוט, כולל Marriott.com ומריוט בונוי.

כל מקומות האירוח צפויים להיות נגישים זמן קצר לאחר שחרור ראשוני זה.

חשוב לציין כי הטבות קידום מכירות מסוימות, כגון חניה עצמית חינם, זמינות רק עד 31 בדצמבר 2024, בהתאם למידע שסופק על ידי Marriott.

כיצד ESTA משפרת את חוויית הנסיעה שלכם

בזמן שהעולם מצפה בקוצר רוח להתפתחות שיתוף הפעולה בין מריוט ל-MGM, חיוני לשקול את ההשפעה על ההגירה והנסיעות בארצות הברית.

עבור מבקרים בינלאומיים המחפשים יעדים ידועים אלה, המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) מתגלה כשחקן מפתח בייעול מסעם לארצות הברית.

ESTA, מערכת אוטומטית הקובעת את זכאותם של מבקרים לנסוע לארה"ב במסגרת תוכנית הפטור מוויזה (VWP), מציעה מספר נוחות למטיילים זכאים.

תהליך הגשת הבקשה המקוון שלה מהיר ופשוט, ובדרך כלל מספק אישור תוך דקות.

מערכת אלקטרונית זו מבטלת את הצורך בוויזה מסורתית לביקורים קצרי טווח, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור תיירים.

ESTA נועדה לשפר את האבטחה ולהקל על כניסה חלקה יותר לארה"ב, והיא מתאימה ביותר לאזרחי מדינות פולקסווגן המתכננים ביקורים למטרות תיירות, עסקים או תחבורה. זה מיישר קו בצורה חלקה עם המטרות של מטיילים בינלאומיים המחפשים תהליך כניסה יעיל וללא טרחה.

מכיוון שהשותפות בין מריוט ו-MGM מבטיחה חוויית נסיעה משופרת, שילוב ESTA בתוכניות הנסיעה שלכם מבטיח מסע הרמוני מתחילתו ועד סופו.

בין אם אתם חוקרים את הנוף העירוני התוסס של לאס וגאס או מתמכרים ליוקרה של היעדים הגלובליים של מריוט, ESTA מהווה מרכיב חיוני, מפשט את המורכבות של ההגירה לארה"ב ומאפשר לכם להתמקד בהתרגשות של הנסיעות שלכם.

כתוצאה מכך, שיתוף הפעולה בין מריוט ל-MGM מפגיש בין שתי ענקיות אירוח ומדגיש את האופי המקושר של תהליכי נסיעות והגירה.

על ידי שילוב ESTA בהכנות הנסיעה שלך, אתה יכול לנווט בקלות בנבכי דרישות הכניסה לארה"ב, ולהבטיח חוויה בלתי נשכחת ונטולת מתח כשאתה יוצא למסע שלך.