סופרבול ספרס מחירי מלונות שיא בלאס וגאס

Category: חדשות | 0
סופרבול ספרס מחירי מלונות שיא בלאס וגאס
סופרבול ספרס מחירי מלונות שיא בלאס וגאס

לאס וגאס מתכוננת לארח את הסופרבול הראשון שלה אי פעם, כאשר מחירי המלונות נוסקים לגבהים חסרי תקדים, מה שמסמן זינוק היסטורי בתעריפים לאירוע.

על פי תחזית של חברת CoStar STR, המחיר היומי הממוצע לחדר במלון בלאס וגאס במהלך סוף השבוע של הסופרבול (9 בפברואר עד 11 בפברואר) צפוי להגיע לסכום מדהים של 573 דולר.

זה עולה על השיא הקודם שקבעה מיאמי בשנת 2020, שם המחיר הממוצע היה 559 דולר.

סטיב היל, נשיא רשות הכנסים והמבקרים של לאס וגאס, הדגיש את חשיבות האירוע עבור העיר ואמר: "זו תהיה הפעם הראשונה שלאס וגאס תארח את המשחק הגדול, וזה יהיה אחד האירועים הגדולים בהיסטוריה של העיר".

מעל 330,000 מבקרים צפויים להזמין כ-350,000 לילות חדרים בווגאס לסופרבול, מה שייצור השפעה כלכלית מוערכת של מעל 600 מיליון דולר.

סופרבול נגד גרנד פרי וגאס: עימות על הכנסות המלון

הסופרבול צפוי להיות מחולל הכנסות משמעותי לבתי מלון, ולעלות על הרווחים מהגרנד פרי של וגאס בנובמבר.

STR צופה כי מלונות וגאס ירוויחו 504 דולר לכל חדר פנוי במהלך הסופרבול, הרבה מעבר ל -390 דולר שהרוויחו במהלך הגרנד פרי.

עם זאת, ההתלהבות סביב הסופרבול מתקבלת בזהירות על ידי כמה עסקים מקומיים, בהתחשב בניסיון הקודם עם אירוע פורמולה 1.

אנג'לה ברבריאן, מנכ"לית StripViewSuites, סוכנות לניהול נכסים, הדגישה את האתגרים העומדים בפני אירוע פורמולה 1. "אחרי כל מה שקרה עם פורמולה 1, היה קצת יותר הייפ סביב האירוע הזה", אמרה.

השפעת פורמולה 1: הלקחים הופקו

StripViewSuites חוותה תנודות מחירים לקראת אירוע פורמולה 1, עם מחירים שנעו בין 1,000 דולר ללילה ל-100 דולר, תלוי בגורמים שונים.

למרות האתגרים, ברבריאן מביע אופטימיות זהירה לגבי הסופרבול, וצופה עלייה בעסקים בשבועות שלפני המשחק.

מרוץ פורמולה 1 משך מעל 117,000 משתתפים, עם הוצאה ממוצעת של 4,128 דולר לכל משתתף. סך ההוצאות, המשלב משתתפים ושאינם משתתפים, הגיע לסכום מרשים של 561 מיליון דולר.

למרות ההצלחה הכלכלית, הבנייה, סגירת הכבישים והגשר הזמני למסלול הסטריפ של לאס וגאס הציבו אתגרים למקומיים, השפיעו על זמני הנסיעה וגרמו לשיבושים.

לאס וגאס מתמודדת עם אתגרים עם אירועי ספורט ענקיים

ניהול אירועים בסדר גודל כזה מציב אתגרים משמעותיים בפני לאס וגאס.

אירוע פורמולה 1, שהיה הראשון מסוגו, התגלה כמשימה מרתיעה. סטיב היל הודה בקשיים, ואמר: "זה הדבר הקשה ביותר שעשינו אי פעם".

עבודות הבנייה הנפוצות, סגירת הכבישים ובניית הגשר הזמני הובילו לאי נוחות עבור המקומיים, וכשני שלישים דיווחו על השפעות על זמני הנסיעה שלהם.

עסקים העלו חששות, מה שהוביל לכך שקבוצה שלחה מכתב ב-2 בינואר, בדרישה להחזר על הפסדים של מיליונים שנגרמו כתוצאה מאירוע פורמולה 1.

הקבוצה התעקשה על הסרת הגשר הזמני לפני הסופרבול, כאשר פורמולה 1 נמצאת כעת בתהליך פירוקו.

ייעול הנסיעות לארה"ב

כאשר לאס וגאס מתכוננת לשטף הסופרבול, חיוני לקחת בחשבון את הנוחות של נסיעה לארצות הברית.

למערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) יש תפקיד חשוב בפישוט הכניסה של נוסעים זכאים ממדינות תוכנית הפטור מוויזה (VWP).

ESTA, מערכת מקוונת, קובעת את זכאות המבקרים לפני שהם עולים על מוביל לארצות הברית. זה מועיל לתיירים ולאנשי עסקים, מייעל את התהליך ומשפר את אמצעי האבטחה.

מטיילים המתכננים להשתתף בסופרבול או בכל אירוע אחר בארה"ב יכולים לנצל את ESTA כדי להבטיח כניסה חלקה ונטולת טרחה.

בעוד לאס וגאס צופה מחירי מלונות שוברי שיאים במהלך הסופרבול, חיוני להתייחס ללקחים שהופקו מאירועים קודמים ולהבטיח את חוויית הנסיעה החלקה שמאפשרת ESTA למבקרים בארצות הברית.

ככל שהעיר ממשיכה לארח אירועי ספורט גדולים, תיאום והכנה יעילים הופכים להיות בעלי חשיבות עליונה הן להצלחה כלכלית והן לשביעות רצון הקהילה.