קבלת ESTA עם אזרחויות מרובות

אזרחויות מרובות של ESTA

מה קורה אם יש לי דרכון ממספר מדינות ו/או יש לי אזרחות כפולה?

אם אתה נוסע בתוכנית פטור מוויזה ואתה מתכנן לנסוע לארצות הברית, הדרכון שבו אתה מתכוון להשתמש לנסיעה צריך להיות מאושר ומורשה. במקרה שתקבל דרכון חדש, תידרש להעביר את בקשת אישור הנסיעה באמצעות הדרכון החדש ב- ESTA. חשוב לציין כי קיימת עמלת טיפול הנגבית עם הגשת כל בקשה חדשה.

יתר על כן, אם אתה מחזיק במספר אזרחויות, בכל פעם שאתה עוזב את מדינת המוצא שלך ועם הגעתך לארה"ב, תידרש להציג את הדרכון שלך זכאי VWP לפני שאתה עולה על מטוס כלשהו. בנוסף, מומלץ מאוד לבחור דרכון אחד לשימוש בעת נסיעה לארה"ב אם אתה מגלה שיותר מאחת ממדינות האזרחות שלך זכאיות ל- VWP. השתמש תמיד בדרכון המדינה שתבעת לנסיעה בכל פעם שאתה צריך להיכנס למדינות המאוחדות. שימוש באחד הדרכונים במקום במספר דרכונים מורשים של ESTA מסייע במניעת בלבול ועיכובים נוספים בנסיעה.

אם אתה אזרח ארה"ב על ידי התאזרחות, בין הדרישות שתצטרך לעמוד בהן הוא הגשת בקשה ושימוש בדרכון אמריקאי בעת נסיעה. זו הסיבה שאנשים שיש להם אזרחות כפולה עם ארה"ב ומדינת VWP לא צריכים להגיש בקשה ל- ESTA. ישנם מקרים בהם חלק מאזרחי ארה"ב המתאזרחים בוחרים להשתמש בדרכונים האחרים שלהם כדי לנסוע, עם זאת, צפוי כי הם ישתמשו בדרכון האמריקאי בעת נסיעה לארה"ב ממדינה אחרת, בשתי נקודות הנסיעה מהיציאה וההגעה.

מה אם אין לי דרכון למדינה זו ו/או פג תוקפו של הדרכון שלי שאינו VWP ויש לי אזרחות כפולה?

אם אתה מחזיק במספר דרכונים, הקפד להזין את המידע מהדרכון האחרון שלך, ללא קשר אם פג תוקפו או לא. עם זאת, אם אין לך דרכון ממדינה אחרת ואתה אזרח כפול, מהרשימה הנפתחת בטופס ESTA בחר את המדינה והשאר את השדה מספר דרכון ריק או, הזן רצף של אפסים '0'.

האם אני צריך ESTA אם אני אזרח VWP ואני נוסע לארה"ב לתיירות לטווח קצר או לעסקים תחת VWP ויש לי ויזת מבקר תקפה (B1/B2)?

לא, אינך צריך להגיש בקשה ל- ESTA. עליך להשתמש בדרכון המכיל את ויזת התייר B2 שלך, ויזת עסקים B1 או ויזת B1 / B2 לשימוש מעורב.

האם אני צריך ESTA אם אני אזרח VWP ואני נוסע תחת VWP לתיירות לטווח קצר או עסקים ואין לי אשרת מבקר?

כן, עליך להגיש בקשה ל- ESTA אם אתה מתכוון להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. אם נדחתה בפניך ESTA, תצטרך להגיש בקשה לוויזת מבקר אם אתה עדיין רוצה לנסוע לארצות הברית למטרות תיירות, עסקים או מעבר.

האם אני צריך ESTA אם אני אזרח VWP ויש לי סוג אחר של ויזה כמו ויזת סטודנט (F1) אבל אין לי ויזת מבקר, אבל אני נוסע תחת VWP לתיירות לטווח קצר או עסקים?

כן. אם אתה מחזיק בדרכון ממדינת VWP, ואתה על ויזת סטודנט F1, תצטרך לקבל ESTA או ויזת תייר אם ברצונך לנהל תיירות או פעילות עסקית בארצות הברית.