רשות התיירות של הוואי חושפת תוכנית פעולה מקיפה לשנת 2024 להתאוששות מאווי

Category: חדשות | 0
רשות התיירות של הוואי חושפת תוכנית פעולה מקיפה לשנת 2024 להתאוששות מאווי
רשות התיירות של הוואי חושפת תוכנית פעולה מקיפה לשנת 2024 להתאוששות מאווי

במהלך משמעותי לתמיכה בהתאוששות מאווי, מועצת המנהלים של רשות התיירות של הוואי (HTA) אישרה תוכנית פעולה מיידית בת שישה חודשים לשנת 2024.

התוכנית נועדה להתמודד עם אתגרים גדולים העומדים בפני תושבים, עסקים קטנים, ספקי תעשיית מבקרים, כלכלת מאווי ומשפחות המבקשות דיור.

יוזמה זו עולה בקנה אחד עם ההנהגה שהוקמה על ידי המושל ג'וש גרין, MD, והמאמצים הרחבים יותר של מחלקת המדינה לעסקים, פיתוח כלכלי ותיירות (DBEDT) וסוכנויות מדינה אחרות.

תחומי מיקוד אסטרטגיים ופעולות מובילות

תוכנית הפעולה לשנת 2024 מתמקדת בשבעה תחומים אסטרטגיים מרכזיים, שלכל אחד מהם פעולות ספציפיות שנועדו להחיות את כלכלת מאווי ולשפר את התחזית לתושבים:

  1. ניראות מוגברת וקריאה לפעולה לנסיעות: התמקדות בשווקים בעלי פוטנציאל גבוה באמצעות תוכניות שיווק התאוששות במאווי בדגש על מלמה מאווי בארה"ב ובקנדה.
  2. תמיכה בהעברת הודעות עקבית: שיפור האתר והאפליקציה של GoHawaii.com עם מידע נוסף המדגיש כי מאווי פתוחה למבקרים, ומתן תמיכה להשתתפות באירועי נסיעות המיועדים ליועצי נסיעות.
  3. מסרים מקומיים להתאוששות המשק: פיתוח מסרים כדי להעביר כי רבים מתושבי מאווי מחפשים עבודה במשרה מלאה, מוגברת באמצעות טלוויזיה, רדיו ומדיה חברתית.
  4. תקשורת מבקרים לאחר ההגעה: שיפור מאמצי התקשורת והחינוך של המבקרים במאלאמה הוואי לאחר ההגעה באמצעות הודעות ספציפיות לאתר המתייחסות לשינויים שלאחר השריפות.
  5. תמיכה לעסקים קטנים: מתן תמיכה במימון לשווקי Maui Made באי וקידום מוצרי Maui Made במהלך קמפיינים של רוויה בחוף המערבי של ארה"ב.
  6. הרחבת המוצר התיירותי: יצירת הזדמנויות למטיילים לחקור אזורים שונים במאווי הפתוחים למבקרים, תמיכה בעסקים מקומיים ובניית קיבולת לעסקים קטנים.
  7. תמיכה בדיור: הקלה על דיור לטווח ארוך יותר עבור משקי בית שנפגעו משריפות במגורי מבקרים על ידי הגברת התקשורת עם בעלי יחידות נופש ארעיות מחוץ למדינה.

נקודת מבט מנהיגותית על תוכנית הפעולה

יו"ר מועצת המנהלים של HTA, מופי הנמן, הדגיש את האיזון בין הצרכים הכלכליים הקריטיים לבין שמירה על עקרונותיה של מאווי.

"כמות עצומה של מחשבה והקשבה לאנשים ולעסקים ברחבי מאווי הושקעה בפיתוח התוכנית הכוללת הזו", אמר היו"ר הנמן. "אנחנו מקווים שתעשיית התיירות של מאווי תתחיל לראות תוצאות חיוביות בקרוב".

סגנית יו"ר מועצת המנהלים של HTA, מהינה פיישון, חזרה על המחויבות לרווחתם של תושבי מאווי ומשפחותיהם, והבטיחה ש-HTA תישאר תומכת וקשובה לרגשות הקהילה.

הנשיא והמנכ"ל הזמני של HTA, דניאל נהואופי, הדגיש את הגישה ההוליסטית, המשלבת תשומות מתושבי מאווי, עמותות ועסקים. הוא הדגיש את החשיבות של נסיעות מכבדות וחומלות ועודד את המבקרים ליהנות מזמנם באי.

תוצאות מפתח מדידות

נהואופי'י התווה ארבע תוצאות מרכזיות הניתנות למדידה ליישום התוכנית לשנת 2024:

  1. עודדו פונו, נסיעות מודעות והגדילו את מספר המטיילים המתכוונים לבקר באי בשנים 2024 ו-2025.
  2. להצמיח את כלכלת התיירות ברחבי המדינה, לתמוך בהתאוששות של מאווי ולחזק את כלכלת המדינה.
  3. להבטיח שילוב מתמשך של תושבי מאווי בדיונים על התאוששות התיירות.
  4. הגדל את התעסוקה על ידי מילוי יותר משרות בתעשיית המבקרים בשיתוף עם מחלקות וסוכנויות אחרות.

ESTA ותוכניות מבקרים

ככל שתוכנית ההתאוששות מתפתחת, מבקרים פוטנציאליים צריכים להבין את דרישות הכניסה לארצות הברית.

המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) מסייעת לייעל את הנסיעות לארצות הברית עבור אזרחים המגיעים ממדינות תוכנית הפטור מוויזה (VWP).

נוסעים המתכננים לבקר במאווי ובחלקים אחרים של ארה"ב במסגרת VWP צריכים להבטיח עמידה בתקנות ESTA ולספק דרך נוחה ויעילה לקבל אישור לנסיעה שלהם.

ESTA מועיל במיוחד לביקורים קצרי טווח, ומאפשר למטיילים זכאים ליהנות מיופייה של מאווי ללא צורך בוויזה מסורתית. זהו פתרון אידיאלי עבור אלה המבקשים לחקור את ההיצע המגוון של האי ולתמוך במאמצי ההתאוששות שלו באמצעות תיירות אחראית.

בעוד מאווי שואפת להתאוששות, הקשר בין יוזמות מקומיות לבין תוכניות נסיעות רחבות יותר כמו ESTA הופך לחיוני. שיתוף הפעולה בין רשויות התיירות ותוכניות כמו ESTA מבטיח חוויה חלקה וחיובית למטיילים, ותורם לתחייתה של תעשיית התיירות של מאווי בשנת 2024 ומעבר לה.