רשימת בדיקה עבור מה שנדרש כדי להגיש בקשה ל-ESTA

Category: טופס בקשה ל-ESTA | 0

מועמדים שרוצים להגיש בקשה ל-ESTA צריכים לוודא שהם מוכנים היטב. הקדישו זמן לקרוא לאט את השאלות ולוודא שאתם מבינים אותן. לאחר מכן אספו את כל המסמכים הנדרשים, וכן הקדישו בין 15 ל-20 דקות למילוי הטופס. רשימת התיוג שלהלן הורכבה כדי לעזור לך בתהליך הבקשה ל-ESTA. הם כרוכים במה שצריך כדי להגיש בקשה ל-ESTA.

זמן יישום ESTA

הקדישו לפחות 15 דקות, אך רצוי 20 דקות או יותר כדי לתת לכם מספיק זמן לקרוא את השאלות כראוי כדי שתוכלו להשלים את בקשת ה-ESTA בצורה נכונה. אם הבקשות הן מטעם עצמך ושל שלושה בני משפחה נוספים, תצטרך לפחות שעה כדי להשלים את כל הבקשה ולאחר מכן לעבור שוב על הכל כדי לוודא שהזנת את המידע הנכון.

דרישות טכניות

חיבור אינטרנט יציב

למרות שזה די ברור, מועמדים עדיין מנסים להגיש בקשה באמצעות חיבור אינטרנט לא יציב או איטי. מומלץ למבקשי ESTA לוודא שיש להם גישה לחיבור Wi-Fi או Ethernet אמין כדי שיוכלו למלא את כל שדות הטופס ולשלוח את הבקשה שלהם ללא הפרעות. אם חיבור האינטרנט שלך מופרע בזמן שאתה עסוק במילוי הטופס, יחול פסק זמן ותצטרך להפעיל את כל האפליקציה מאפס.

מכשיר התומך באינטרנט כגון מחשב נייד, שולחן עבודה, מכשיר נייד או טאבלט

המועמדים יצטרכו להגיש בקשה ל-ESTA באמצעות מכשיר שניתן לחבר לאינטרנט, כגון מחשב נייד, מכשיר נייד או טאבלט. המכשיר שלך יצטרך גם דפדפן מודרני התואם לאתר ESTA.

דרכון ממדינה לפטור ויזה

כדי להגיש בקשה ל-ESTA, אתה נדרש להצטייד בדרכון אלקטרוני תקף שהונפק על ידי אחת המדינות המשתתפות בויזה. זה אומר שאתה צריך להיות אזרח של מדינה כזו אחרת אתה לא זכאי לקבל ESTA. אנשים שהם אזרחים של יותר ממדינה אחת צריכים להזין את המידע מכל אחד מהדרכונים שלהם.

מידע משפחתי

טופס הבקשה של ESTA מחייב אותך לספק את שמות המשפחה והן הפרטיים של הוריך. אם אינך יודע את המידע הזה, פשוט הזן 'UNKNOWN'.

מידע ליצירת קשר לשעת חירום

כאן עליך להזין את השם וכן את מספר הטלפון וכתובת הדוא"ל של אדם או ארגון, בתוך או מחוצה לארה"ב, שישמשו כאיש קשר לשעת חירום שלך. אם אי פעם היית מעורב בתאונה, הרשויות יפנו לאדם או לארגון זה.

פרטים של איש הקשר בארה"ב

כאן עליך להזין את השם וכן את מספר הטלפון וכתובת האימייל של אדם או ארגון בארה"ב שישמשו כאיש הקשר שלך. כדי להבטיח את דיוק הנתונים, הכתובת שתספק תאומת. עם זאת, אם אין לך איש קשר או ארגון בארה"ב, תוכל להזין '00000' בשדות המספרים ו'UNKNOWN' בשדות הטקסט בטופס.

פרטי כתובת בארה"ב

בשדה זה יש להזין את השם וכן את פרטי ההתקשרות של המקום בו תשהו במהלך ביקורכם בארה"ב גם הכתובת שתזין תאומת כדי לוודא שהיא מדויקת. אם מידע זה אינו זמין עדיין, תוכל להזין שוב '00000' עבור שדות מספריים ו-'UNKNOWN' עבור שדות טקסט.

פרטי העסקה

אם אתה מועסק כרגע, זה המקום שבו אתה צריך לספק את השם, הכתובת וגם את מספר הטלפון של האדם או החברה שמעסיקים אותך.

רישומים קרימינליים

אם המשטרה עצרה אותך אי פעם בגין עבירה פלילית, עדיף שתבדוק את רישומי המשטרה ההיסטוריים שלך כדי לראות אם זה מופיע בהיסטוריה של עבירות פליליות חמורות. זה עלול להשפיע לרעה על הסיכוי שבקשת ה-ESTA שלך תאושר.

פרטי תשלום

שיטות תשלום

מערכת ESTA מקבלת מספר מוגבל של אפשרויות תשלום. הרשימה כוללת כרטיסי חיוב או אשראי מבית VISA, מאסטרקארד, Discover ואמריקן אקספרס. אפשרויות תשלום חלופיות כגון המחאות, העברות בנקאיות, מזומן, PayPal ואחרות אינן נתמכות כרגע.

תקופת תשלום של 7 ימים

תצטרך לשלם את העמלות הדרושות עבור בקשת ESTA תוך שבוע (7 ימים) לאחר שליחת הטופס. אם לא תעשה זאת, תוקף הבקשה שלך יפוג ותצטרך להתחיל מחדש את כל תהליך הבקשה מאפס.

יישומים קבוצתיים

ניתן לשלוח ולשלם בו זמנית עד 50 בקשות. אנשים המהווים חלק מאותה בקשה קבוצתית אינם חייבים לנסוע יחד, וגם המבקש הראשי לא חייב לנסוע איתם.

בדיקת הסטטוס של בקשת ה-ESTA שלך

לאחר הגשת בקשת ה-ESTA שלך, תוכל לבדוק את סטטוס הבקשה על ידי מעבר לדף בדיקת הסטטוס המקוון הרשמי של ESTA .

  • אם הסטטוס מראה שה-ESTA שלך אושרה, תוכל לעלות על ספינה או מטוס לארה"ב
  • אם זה מופיע בתור 'בהמתנה', עליך להמתין 72 שעות לפני שתבדוק שוב את סטטוס ה-ESTA שלך.
  • אם בקשת ESTA תידחה ואתה עדיין רוצה לנסוע לארה"ב, האפשרות הטובה ביותר שלך היא להגיש בקשה לויזה.
  • אם סטטוס ה-ESTA שלך מופיע כ'לא נמצא' או 'פג תוקף', עליך לבדוק מחדש את כל המידע שהזנת בטופס כדי לוודא שלא סיפקת מידע שגוי איפשהו.

האפשרות האחרונה שלך היא להגיש בקשת ESTA חדשה אם ה-ESTA שלך יידחה בגלל טעויות דפוס, או אם תחזיר סטטוס של 'לא נמצא' או 'פג תוקף'.

סיכום

מאמר זה סיפק רשימת בדיקה של הטכנולוגיה, הזמן, התשלום, המידע האישי והמסמכים הנדרשים להגשת בקשה ל-ESTA. מועמדים יכולים להבטיח חווית יישום חלקה על ידי ביצוע הפריטים ברשימת הבדיקה.