ESTA לאזרחי צרפת

סיכום דרישות ESTA

אזרחי צרפת זכאים להגיש בקשה ל-ESTA כחלק מתוכנית הפטור מוויזה
ניתן להשתמש ב-ESTA למטרות תיירות, עסקים, תחבורה, רפואה או מטרות זמניות אחרות
ESTA מאושר מאפשר למטיילים לשהות עד 90 יום בכל ביקור בארה"ב.
אזרחים צרפתים הנוסעים בחברות תעופה מסחריות או בחברות תעופה ימיות יכולים להגיש בקשה ל-ESTA
אזרחי צרפת יצטרכו גם למלא דרישות ESTA אחרות

האם אזרחים צרפתים זכאים ל- ESTA?

כן, כחלק מתוכנית הפטור מוויזה, אזרחים צרפתים יכולים להגיש בקשה ל- ESTA, ראשי תיבות של Electronic System for Travel Authorization. אזרחים צרפתים המעוניינים להגיש בקשה ל-ESTA יצטרכו לעמוד בדרישות ה-ESTA הנדרשות.

מה זה ESTA?

ESTA הושק בשנת 2009 כדרך לעבד את נתוני המבקרים הנכנסים לארצות הברית במסגרת תוכנית הפטור מוויזה (VWP). הנתונים משמשים כדי לקבוע אם נוסע מהווה סיכון ביטחוני או הגירה לארצות הברית, אזרחי ארה"ב או תושבים. ESTA הוא פטור מוויזה המאפשר לאזרחי מדינות פטורות מוויזה, כגון צרפת, להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. ESTA הוא אישור נסיעה שניתן לקבל באופן מקוון ומעובד תוך 72 שעות מהגשת בקשת ESTA .

אילו פעילויות ESTA מאפשרת לי לעשות?

ESTA מאושר מאפשר לאזרחי צרפת לבקר בארצות הברית למטרות תיירות, עסקים, מעבר, רפואה או לימודים קצרים עד 90 יום לכל ביקור. אם ברצונך להישאר בארצות הברית מעבר ל -90 יום, עליך להגיש בקשה לוויזת עסקים B1 או ויזת תייר B2.

האם ניתן להשתמש ב-ESTA עבור מספר ערכים?

כן, אזרחי צרפת יכולים להשתמש ב-ESTA מאושר לביקורים מרובים בארצות הברית. אין הגבלה על מספר הכניסות לארצות הברית, עם זאת, אם המכס והגנת הגבולות חושדים שאתה מנסה לעקוף את חוקי ההגירה או הגבלות, ייתכן שתימנע ממך כניסה.

מהם אמצעי התשלום המקובלים בטופס ESTA ?

מועמדים צרפתים יכולים לשלם את דמי הבקשה של ESTA באמצעות מספר כרטיסי חיוב או אשראי כגון אלה שהונפקו על ידי ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס, Discover, דיינרס קלאב, מאסטרו או JCB. התשלום מתבקש באופן מקוון בעת ההגשה ונדרש כדי לקבל החלטה בבקשת ה-ESTA שלך.

לכמה זמן תקף ESTA ?

ESTA מאושר מחזיק מעמד שנתיים או עד לתאריך שבו פג תוקף הדרכון שלך. אם תוקף ה-ESTA שלכם פג, תצטרכו להגיש בקשה לאישור חדש.

באילו נסיבות אצטרך ESTA חדש?

יהיה עליך להגיש בקשה ל-ESTA חדש אם אחת מהנסיבות הבאות חלה:

מה אם אזרח צרפתי אינו מקבל ESTA?

אזרחים צרפתים שבקשתם נדחתה יקבלו הודעה על "נסיעה לא מורשית" על המסך או בדוא"ל לאחר הגשת בקשתם. אם אתה מסורב ESTA, כאזרח צרפתי אתה יכול להגיש בקשה לוויזת מבקר כדי להיכנס לארצות הברית למטרות תיירות, עסקים או מעבר.

האם אני צריך ESTA אם אני אזרח כפול של ארצות הברית או קנדה?

לא, אם אתה אזרח צרפתי עם אזרחות כפולה של ארצות הברית או קנדה אז לא תצטרך להגיש בקשה ל- ESTA או ויזה. המכס והגנת הגבולות (CBP) ממליץ למטיילים להשתמש בדרכונים האמריקאים או הקנדיים שלהם בעת הכניסה לארצות הברית.

האם ESTA זהה לוויזה?

לא, ESTA אינה ויזה ויש הבדלים בין השתיים. ניתן לקבל ESTA על ידי מילוי בקשה מקוונת. לשם השוואה, בקשת ויזה לארה"ב דורשת ממך למלא טופס DS-160 ולהגיע לפגישה בשגרירות במדינת מגוריך. יתר על כן, ויזה לארה"ב מעובדת במשך מספר שבועות עם לוחות זמנים בלתי צפויים שעשויים שלא לחפוף את תוכניות הנסיעה שלך. ויזה מאושרת לארה"ב מעניקה לך מספר זכויות שאינן מוענקות למבקשי ESTA . לפיכך, מבקשי ESTA מאושרים אינם מובטחים כניסה לארצות הברית. קבילות האזרחים הצרפתים הנוסעים לארצות הברית עם ESTA תיקבע בסופו של דבר על ידי CBP בגבול ארה"ב.

היכן אוכל לקבל מידע נוסף אודות ESTA?

תוכלו לבקר בשאלות הנפוצות של ESTA ובדף הדרישות של ESTA לקבלת מידע נוסף לפני תחילת הגשת הבקשה.