האם אוכל לחדש ESTA?

Category: טופס בקשה ל-ESTA | 0
האם ניתן לחדש ESTA ?

האם אתה יכול לחדש ESTA? לא ניתן לחדש ESTA מאושר. תוקף ה-ESTA יפוג כאשר תוקף הדרכון שלך פג, כאשר תשובותיך לשאלות הזכאות של ESTA ישתנו, או כאשר חלפו 24 חודשים מאז שקיבלת את ה-ESTA המאושר האחרון שלך.

מתי אוכל להגיש בקשה ל- ESTA חדש?

ניתן להגיש בקשה ל-ESTA חדש בכל עת. אין תנאים התלויים בהגשת בקשה לאישור חדש, אלא אם כן אתה ממתין למידע הרלוונטי להשלמת בקשתך. חידושי ESTA ביישום קיים אינם אפשריים.

ניתן להגיש בקשה חוזרת לפני שפג תוקפו של ה-ESTA הנוכחי שלך. ככל שתאריך התפוגה של ה-ESTA הקיים שלך מתקרב, ייתכן שתקבל הודעה מהמכס והגנת הגבולות (CBP) המציינת שנותרו לך 30 יום ב-ESTA המקושר לדרכון שלך. יהיה גם קישור להגשת בקשה לאישור חדש במידת הצורך.

האם קבלת ESTA חדש תאפס את מספר הימים בהם אוכל לשהות בארצות הברית?

לא, קבלת ESTA חדש לא תאפס את מספר הימים שבהם מועמד יכול להישאר בארצות הברית. ניתן להשתמש ב-ESTA מאושר עבור שהיות של עד 90 יום לביקור. על המועמדים לוודא שהדרכונים שלהם תקפים וה-ESTA שלהם מאושר עם הכניסה לגבול ארה"ב.

מה קורה אם תוקף ה-ESTA שלי פג לפני שאני עוזב את ארצות הברית?

ה-ESTA והדרכון שלכם צריכים להישאר תקפים רק עם כניסתם לארצות הברית. אתה חופשי לעזוב את הארץ לאחר שפג תוקף תאריך התפוגה. כללי ה-ESTA תקפים רק במקרים של הגעה לארצות הברית.

בעת הגשת בקשה ל- ESTA חדש, אני מקבל אזהרה לגבי יישום קיים?

במקרים אלה, CBP מודיע לך כי ESTA מאושר קיים משויך לדרכון שלך. אם הדרכון וה-ESTA שלכם יהיו תקפים בתאריך הגעתכם לארצות הברית, לא תצטרכו להגיש בקשה ל-ESTA חדש.

באילו נסיבות אחרות עלי לקבל ESTA חדש?

ESTA חדש יידרש במצבים הבאים:

  • אתה מקבל דרכון חדש
  • אתה משנה את שמך (השם הפרטי, שם המשפחה או שניהם)
  • אתה משנה את המין שלך (בטופס הבקשה של ESTA אין כרגע מין X לבחירה. במקום זאת, הנוסע נדרש לעשות את הבחירה שהכי נוחה לו. בקשת ESTA לא תידחה אך ורק על סמך המין שבחרת במהלך הבקשה.
  • אתה משנה את מדינת האזרחות שלך
  • שינית אחת או יותר מהתשובות שסיפקת בעבר בתשע שאלות הזכאות של בקשת ESTA שלך. לדוגמה, אם אתה חולה במחלה מדבקת או שאתה מורשע על פשע של שחיתות. בנסיבות כאלה, ייתכן שתידרש לקבל ויזה לארה"ב כדי לנסוע לארצות הברית. עליכם להגיש בקשה מחודשת ל-ESTA והבקשה חייבת להראות את שינוי הנסיבות, אחרת ייתכן שתסורב כניסה לארה"ב עם ההגעה. ניתן למצוא מידע נוסף על הגורמים לאי זכאות באתר מחלקת המדינה של ארה"ב.