התמודדות עם בעיות טכניות של ESTA

Category: ESTA קשיים טכניים | 0
בעיות באתר ESTA

המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) היא מערכת יישומים מקוונת שנבנתה כדי לסנן מראש אנשים הנוסעים לארה"ב באמצעות ספינה או מטוס לפני העלייה למטוס. ESTA הוקמה ברבעון הראשון של 2019 ופועלת במסגרת תוכנית הפטור מוויזה (VWP). עם קצב אישור של בין 24-72 שעות, ESTA היא דרך קלה עבור מבקרים בארה"ב לקבל אישור נסיעה להיכנס לארצות הברית.

מי צריך להגיש מועמדות?

  1. אנשים שעדיין אין להם ויזת מבקר לארצות הברית
  2. אזרחים זכאים או אזרחים של מחוז תוכנית פטור מוויזה
  3. אנשים המתכננים להגיש בקשה לאישור חדש עבור יחיד או קבוצת מועמדים
  4. אנשים הנוסעים 90 יום או פחות
  5. אנשים המתכננים לנסוע לארה"ב להנאה או לעסקים

בעיות נגישות באתר ESTA

עם זאת, במהלך תהליך הגשת הבקשה עשויות להתעורר בעיות טכניות. מספר טריגרים עשויים לגרום לתקלות. לפני שתנסה להגיש בקשה, ודא שהמחשב שלך עומד בתקני קביעת התצורה. דרישות ESTA דורשות שדפדפן האינטרנט של המשתמש חייב לתמוך בהצפנת 128 סיביות וחייב להיות מופעל על ידי JavaScript. הגירסה המינימלית הנדרשת של Windows היא 5.0 כדי להשתמש באתר האינטרנט של ESTA . דפדפן האינטרנט שלך חייב גם לקבל קובצי Cookie. אם אתה משתמש בנטסקייפ, הגרסה שלך צריכה להיות 6.2 לפחות.

אם נראה שהתצורה שלך עומדת בתקני אתר האינטרנט, ייתכן שבעיות טכניות יקושרו לדפדפן האינטרנט או לחומת האש שלך. אם אתה נתקל בבעיות בהגשת הבקשה, ודא שהגדרות אבטחת האינטרנט שלך נכונות ושתוכנת האבטחה שלך אינה חוסמת את החיבור לאתר האינטרנט. ספקי שירותי אינטרנט (ISP) יכולים גם לחסום אתרי אינטרנט מסוימים. במצב כזה, יהיה עליך לפנות לספק שירותי האינטרנט שלך.

בעיות אימות טפסי ESTA

מספרי טלפון

ישנם מקרים בהם טופס הבקשה אינו מקבל את מספרי הטלפון של המבקשים. אם אתה נתקל בבעיה זו, נסה להזין מחדש את המספר שלך והקפד לא לכלול רווחים או תווים מיוחדים כגון מקפים.

מספרי דרכון

לעיתים, המערכות גם לא מקבלות מספרי דרכון. במקרים כאלה, הזן מחדש את המספר, תוך הקפדה להימנע ממקפים וריווח. להבין כי המערכת גם לא תקבל תווים מיוחדים, כולל אלה נוכחים בשמות. שמך חייב להופיע כפי שהוא מופיע באזור הניתן לקריאה במכונה של הדרכון (MRZ). זה אומר שתי שורות המורכבות של סוגריים זוויתיים ומספרים בחלק התחתון של דף המידע האישי שלך.

שגיאות בשליחת טופס ESTA

אם המערכת מזהה שגיאות בשדה כלשהו של ההגשה, היא תדחה באופן אוטומטי את הניסיון שלך לעבור לעמוד הבא. פתור את השגיאה והתקדם. לעתים, המערכת עלולה לקפוא ולמנוע ממך להגיש את בקשתך. במקרים אלה, ייתכן שהבעיה נובעת מהדפדפן שלך, כלומר ייתכן שיהיה עליך להשתמש במחשב אחר או בדפדפן אינטרנט אחר.

בעת בדיקת סטטוס ה-ESTA שלך, אם אתה מקבל הודעת בקשה המציינת שיש כבר בקשה קיימת עם מספר דרכון דומה, זה אומר שהגשת בקשה בעבר, וההגשה עדיין תקפה. תוקפה של בקשה ב-ESTA הוא בדרך כלל 30 יום. עם זאת, אם יש לך מידע ביוגרפי שגוי ביישום הקודם, הוא הופך ללא חוקי ויהיה צורך לשנותו.

שגיאות תשלום של ESTA

במקרים שבהם אתה נתקל בשגיאת תשלום, נסה להשתמש בכרטיס חיוב או כרטיס אשראי אחר. לחלופין, תוכל גם ליצור קשר עם הבנק שלך לקבלת מידע נוסף על הסיבות לחיוב שנדחה. באפשרותך גם לנסות שוב את היישום שלך באמצעות דפדפן אינטרנט אחר או מכשיר המותאם לשימוש באינטרנט אם אתה ממשיך להיתקל בתשלום, או כל בעיה אחרת.

במקרה כזה, לחץ על המשך והמשך ביישום שלך. חוק קידום הנסיעות משנת 2009 מציע תשלום עבור כל בקשות ה-ESTA . עבור כל הגשה חדשה, תחויב באופן הבא:

  1. דמי עיבוד: בעת בקשת אישור נסיעה אלקטרוני, הבקשה תחויב בדמי העיבוד.
  2. דמי הרשאה: קבלת אישור מאושר במסגרת תוכנית הפטור מוויזה תעלה תשלום נוסף אשר יחויב בכרטיס החיוב או האשראי שלך.

אם אישור הנסיעה שלך יידחה, תחויב רק עבור הטיפול בבקשה. עמלות עסקה נוספות של צד שלישי ששולמו על ידי המבקשים אינן ניתנות להחזר.

קבלת עזרה עבור שגיאות אחרות

עבור כל שגיאה טכנית אחרת, בקר בדף שאלות ותשובות של CBP כדי לראות אם לבעיה שלך יש פתרון באתר האינטרנט. אם אינך מוצא פתרון כלשהו, לחץ על (שאל שאלה) בדף מרכז המידע של CPB. מומלץ לכתוב את הבעיות הטכניות שלך באנגלית, כמו גם לכלול את הפרטים של מכשיר הגלישה באינטרנט (למשל מחשב נייד או טלפון חכם) ודפדפן האינטרנט (למשל Chrome).