כיצד למזער טעויות ביישום ESTA שלך

Category: טופס בקשה ל-ESTA | 0
טעויות ביישום ESTA

טעויות בבקשת ESTA עשויות לא רק לעלות כסף למועמד, אלא גם להשפיע לרעה על יכולתו של המועמד לצאת לטיול בארצות הברית. טעויות יכולות לגרום לדחיות ESTA ובכך להגדיל את הסבירות שנוסע לא יקבל אישור להיכנס למדינה במסגרת תוכנית הפטור מוויזה של ESTA (VWP). בהתחשב בסוגים רבים ושונים של שגיאות שעלולות להתרחש, מועמדים ל- ESTA צריכים תמיד לנקוט בזהירות רבה ביותר בעת מילוי טופס הבקשה של ESTA .

להלן פירטנו את 10 הטעויות הנפוצות ביותר אך ניתנות למניעה שאנשים עושים בטפסי בקשת ה-ESTA שלהם:

[1] הזנת מספר דרכון שגוי

מספרי הדרכונים שונים באופן משמעותי ממדינה למדינה. טעות נפוצה מאוד שמבקשי ESTA עושים היא להזין מעט מדי או יותר מדי ספרות בבקשת ESTA או להזין מספר דרכון שגוי. זוהי בעיה מכיוון שלאחר הגשת טופס הבקשה אינך יכול לערוך את מספר הדרכון שלך. יהיה עליך למלא ולהגיש טופס בקשה חדש.

[2] הזנת מידע שגוי תחת מדינת הנפקת הדרכון או מדינת האזרחות

מועמדים לעתים קרובות להתבלבל עם שני תחומים אלה. עבור רוב האנשים, לעומת זאת, הם זהים. אם אתה אזרח תאילנד, סביר להניח שהדרכון שלך יונפק גם על ידי תאילנד. אם יש לך גם דרכון שהונפק על ידי מדינה אחרת, יש שדה נפרד למידע זה.

[3] הזנת תאריך לידה שגוי

אם טעית ביום, בחודש או בשנה של לידתך בטופס ESTA יהיה עליך להגיש בקשה חדשה מכיוון שלא ניתן לשנות מידע זה לאחר הגשת הטופס. לכן חשוב כל כך לבדוק שוב את כל מה שהזנת בטופס לפני שתלחץ על כפתור השליחה.

[4] מגדר שגוי

אנשים מזוהים כיום בדרכונים שלהם כזכר או נקבה. אם תזין משהו שונה בטופס, בקשת ה- ESTA שלך עלולה להידחות וייתכן שלא יהיה מספיק זמן להגיש בקשה חדשה לפני עזיבתך.

[5] הזנחת הזנת שמך האמצעי

בטופס הבקשה של ESTA יש שדה שנקרא 'שם נתון'. זה המקום שבו אתה צריך להזין גם את השם הפרטי וגם את השם האמצעי שלך. אם אתה נקרא למשל 'ג'ון פיטר בראון' (כאשר בראון הוא שם המשפחה), עליך להזין את ג'ון פיטר בשדה שם פרטי. אם לא תעשו זאת, יהיה עליכם להגיש בקשה חדשה.

[6] ביצוע שגיאת כתיב בעת הזנת שם המשפחה או השם הפרטי שלך

אם מסיבה כלשהי, אתה עושה טעות כתיב בעת הזנת השם הפרטי או המשפחה שלך, תצטרך לשלוח יישום ESTA חדש. לא יינתן אישור אם המידע המסופק בטופס ESTA שונה מפרטי הדרכון שלכם.

[7] מתן תשובה שגויה לשאלת זכאות

אם תגיב בטעות ב'כן' לאחת או יותר משאלות הזכאות ל-ESTA (הפרעה נפשית, עבר פלילי, סמים וכו') בקשת ה-ESTA שלך עלולה להידחות. ואם אתה עונה 'לא' בעוד שהתשובה הנכונה היא למעשה 'כן', אתה עלול להיות מסורב כניסה לארה"ב למשך חמש שנים.

[8] כתובת דוא"ל שגויה

אם מועמד מזין כתובת דוא"ל שגויה בטופס בקשת ה- ESTA שלו, CBP לא יוכל ליצור איתו קשר לגבי תוצאות בקשתו. עם זאת, אם הוא או היא יבינו מאוחר יותר שכתובת הדוא"ל השגויה הוזנה בטופס, הם יוכלו לתקן את הטעות.

[9] אי בדיקת סטטוס ה-ESTA שלך

מועמדים יכולים לבדוק את סטטוס בקשת ה-ESTA שלהם ללא תשלום. עליכם לבדוק את סטטוס בקשת ה-ESTA שלכם 24 שעות לפני תחילת הנסיעה לארה"ב כדי לוודא שלא תקבלו הפתעה לא נעימה כשאתם מנסים לעלות על הטיסה או הסירה לאותה מדינה.

[10] טעויות נוספות בטופס הבקשה ל-ESTA

ישנם שדות רבים אחרים בטופס שבהם מועמדים יכולים (ולעתים קרובות עושים) לעשות טעויות, או להזין מידע חלקי. דוגמה לכך היא זו שבה הם צריכים להזין מידע על איש הקשר שלהם בארצות הברית. זה יכול להיות מלון שהמבקש עדיין לא הזמין או שההזמנה לא אושרה. במקרה זה, אתה רשאי להזין 'לא ידוע' בשדות טקסט או '00000' בשדות מספריים. תוכל לערוך מידע זה לאחר מכן.

סיכום

מהרשימה לעיל של טעויות נפוצות שאנשים עושים בטפסי בקשת ה- ESTA שלהם, יהיה ברור שניתן למנוע את רובן בקלות. זה אולי רעיון טוב להקליד את כל התשובות שלך ולבדוק שוב הכל לפני מילוי הטופס בפועל כדי להפחית את הסיכוי לעשות טעויות ביישום ESTA שלך.