אילו ויזות לארה"ב מיועדות למבקרים עסקיים?

Category: ויזות לארה"ב | 0
כניסה לארה"ב עם ויזת עסקים

אזרח ממדינה זרה הרוצה לבקר בארצות הברית למטרות עסקיות זמניות צריך להגיש בקשה לוויזת מבקר B-1 אלא אם כן הוא זכאי להיכנס למדינה במסגרת VWP (תוכנית פטור מוויזה). במקרה כזה הם צריכים להיות גם ברשותם ESTA תקף.

באופן כללי, אזרחי ברמודה וקנדה גם אינם זקוקים לוויזות B-1 כדי לטפל בענייני עסקים זמניים בארה"ב, אם כי סוגים מסוימים של נסיעות עסקים עשויים לדרוש ויזה.

להלן דוגמאות למה שנחשב "עסק זמני":

  • משא ומתן על עסקאות עסקיות
  • השתתפות בכנס או כנס הקשורים לעניינים עסקיים
  • השתתפות בהתייעצויות או פגישות עסקיות

תיעוד שיש להכין בעת הגעה לראיון עבור ויזת עסקים B-1

דרכון בתוקף – תאריך התפוגה של הדרכון שלך צריך להיות לפחות שישה חודשים מעבר לתאריך שבו אתה מתכוון לעזוב את ארצות הברית שוב. כל אדם הזקוק לוויזה צריך להגיש בקשה משלו, כולל כל אחד מבני משפחתו הרשומים בדרכון הראשי של המועמד.

דף האישור המקוון – קיבלת לאחר הגשת טופס DS-160 (בקשת ויזה שלא למטרת הגירה) באופן מקוון.

קבלה על התשלום – כל מי שהיה צריך לשלם אגרת בקשה צריך לשמור את הקבלה על התשלום ולהציגה בראיון הוויזה.

תמונה אחרונה – במהלך מילוי טופס בקשת הוויזה המקוון, תתבקש להעלות תמונה עדכנית של עצמך. אם ההעלאה לא הצליחה, יהיה עליך לצלם תמונה מודפסת בפורמט שנקבע איתך לראיון הוויזה.

מסמכים נוספים – לפני שתגיעו לראיון הוויזה, עליכם לבקר תחילה באתר האינטרנט של שגרירות ארצות הברית או הקונסוליה בה אתם מגישים בקשה. ייתכן שתתבקש להביא מסמכים נוספים כדי להוכיח שאתה זכאי. דוגמאות כוללות הוכחה לדברים הבאים:

  • מטרת הביקור בארה"ב
  • שיש לך את האמצעים הכספיים לכסות את כל העלויות הכרוכות בטיול שלך
  • שאתה מתכוון לעזוב את ארה"ב שוב לאחר הנסיעה

הרשויות בדרך כלל יקבלו הוכחה לקשרי המשפחה שלך בארה"ב ו / או שאתה מועסק במדינה שלך כמספיק. אם אינך יכול לשלם עבור כל העלויות הקשורות לטיול שלך, אפשרות אחת היא לספק הוכחה מספקת שמישהו אחר מוכן לכסות את כל העלויות הללו או חלקן.

מועמדים לוויזה צריכים להיות זכאים על בסיס מקום מגוריהם ו / או קשריהם במדינה שלהם במקום לתת ערבויות מחברים ובני משפחה בארה"ב. כמו כן, אין צורך להביא תצהיר תמיכה או מכתב הזמנה בעת הגשת בקשה לוויזת מבקר. אם תבחר לקחת את אחד המסמכים הללו לראיון הוויזה בכל מקרה, שים לב שהוא לא יכול לשמש כגורם כאשר הרשויות מחליטות אם אתה עומד בתנאי הזכאות לוויזה או לא.

כניסה לארצות הברית כזר כדי להקים עסק

כאשר זר רוצה לנסוע לארצות הברית כדי להקים עסק, לוויזה B-1 שנדונה לעיל יש מספר חסרונות. אלה כוללים:

  • זה עשוי להיות פחות גמיש מאפשרויות ויזה חלופיות
  • זה לא מתאים לפעילות עסקית ארוכת טווח
  • זה לא חל על אלה שרוצים לעבוד בארצות הברית

אם אתה כרגע הבעלים של עסק מבוסס במדינה שלך, אתה צריך לשקול כמה אפשרויות אחרות. המשך לקרוא לפרטים נוספים.

מעביר פנים חברה (L-1)

סוג זה של ויזה מיועד לאנשים העובדים עבור חברה רב לאומית כמנהל ברמה גבוהה, מנהל או עובד מיומן. זה נדרש כאשר החברה רוצה להעביר אחד או יותר מאנשים אלה לארצות הברית או ממנה.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של ויזה מסוג זה הוא שבן הזוג ו / או התלויים של בעל הוויזה יכולים לקבל ויזות L-2 המאפשרות להם לעבוד בארצות הברית במהלך שהותם באותה מדינה. מלבד זאת, מעסיק רשאי גם להגיש בקשה גורפת אחת להגיש בקשה ליותר מאשרת L-1 אחת בו זמנית.

ויזות אלקטרוניות

ויזה אלקטרונית מגיעה בשלושה סוגים שונים: E-1, E-2 ו- EB-5.

ויזת סוחרי האמנה (E-1)

זוהי האפשרות הטובה ביותר עבור משקיעים, מנהלים ואנשי מקצוע זרים מחברת אמנה שרוצים לבקר בארצות הברית מכל אחת מהסיבות הבאות:

  • לנהל השקעה משמעותית במדינה
  • להיות מעורב במסחר בין ארצות הברית לבין מפעל בחו"ל

למטרות אשרה זו, המונח סחר מוגדר כחילופי טכנולוגיה, סחורות ו / או שירותים גלובליים.

חברות ממדינות אמנה שמתכננות לשלוח אנשי צוות ברמה גבוהה לארצות הברית כדי להקים עסק יכולות למצוא את E-1 האפשרות הטובה ביותר שלהם. למרות שאין ערך דולרי ספציפי המגדיר סוחר לצורך ויזה זו, מינימום של 50% מפעילות המסחר שלו צריכה להתבצע בארה"ב.

היתרונות הקשורים לוויזת E-1 כוללים כי בעל הוויזה יכול לנסוע בחופשיות לארצות הברית ובחזרה. הארכות בלתי מוגבלות לשנתיים זמינות גם עבור סוג זה של ויזה, בתנאי שהסטטוס שלך נשאר ללא שינוי. התלויים שלך מורשים גם להצטרף אליך בארה"ב כל עוד סטטוס E-1 שלך נשאר בתוקף. בנוסף, בן / בת הזוג שלך יכול להתחיל לעבוד במדינה באופן חוקי.

ויזת E-2

משקיעים המעוניינים להקים או להצמיח עסק בארצות הברית עשויים למצוא את ויזת E-2 כחלופה הטובה ביותר. בדומה למקבילו E-1, סכום דולרי קבוע עבור ההשקעה שלך בארה"ב אינו נדרש – כל עוד הוא "משמעותי".

עם זאת, באופן כללי, ככל שהעסק יקר יותר, כך החלק של הערך הכולל שלו ההשקעה בארה"ב צריכה להיות קטנה יותר. אחוז קטן של עסק גדול מאוד הוא כמובן עדיין יותר מאחוז גדול של עסק הרבה יותר קטן.

בדומה למקבילתה E-1, אשרת E-2 מאפשרת חידוש ללא הגבלת זמן ובן / בת הזוג שלך, כמו גם התלויים בך, יוכלו להצטרף אליך בארצות הברית.

הגשת בקשה לוויזות E1 או E-2

ההליך להגיש בקשה לוויזה E-1 ו- E-2 כמעט זהה. את שתי הבקשות יש לשלוח לקונסוליה/שגרירות ארה"ב שיש לה סמכות שיפוט בנושא. ההבדלים היחידים הם בסוג התיעוד התומך הנדרש ובעלות.

גרין קארד של המשקיע או ויזת EB-5 – עד כה דנו בוויזות שאינן למטרת הגירה המקנות למחזיק את הזכות לעבוד בארצות הברית לתקופה מוגבלת של זמן. אשרת EB-5 או 'גרין קארד' מאפשרת תושבות קבע במדינה.

על המבקש להשקיע בין חצי מיליון למיליון דולר בעסק. אם המפעל נמצא באזור כפרי עם אבטלה גבוהה, הסכום הוא 500,000 דולר. יש ליצור לפחות 10 מקומות עבודה בתהליך.

רק 10,000 ויזות EB-5 מונפקות בשנה. כ-5,000 מתוכם זמינים לאנשים המגישים בקשה במסגרת תוכנית הפיילוט באמצעות מרכז אזורי ייעודי של חבר העמים.

מיזם מסחרי יכול להיות כל אחד מהבאים (אך אינו מוגבל ל):

  • חברת אחזקות
  • תאגיד
  • מיזם
  • אמון עסקי
  • שותפות
  • בעלות בלעדית

כפי שהחוק עומד כיום, מועמדים מכל המדינות יכולים להגיש בקשה. אם הבקשה תאושר, גם בני זוג ותלויים מתחת לגיל 21 עשויים לקבל גרין קארד.