האם ילדים צריכים להגיש בקשה ל- ESTA?

Category: דרישות ESTA | 0
האם ילדים צריכים ESTA?

כן, נוסעים בכל הגילאים נדרשים לקבל אישור ESTA אם ברצונם לנסוע במסגרת תוכנית הפטור מוויזה. ילדים כיום הם יותר ויותר אזרחים גלובליים, ומשפחות רבות מנצלות את ההזדמנות לנסוע בינלאומית. עם זאת, חשוב לזכור כי גם ילדים צעירים צריכים את המסמכים המתאימים על מנת להיכנס לארצות הברית. ESTA הוא אישור נסיעה נדרש עבור כל הנוסעים מהמדינות החברות בתוכנית הפטור מוויזה (VWP), וזה כולל ילדים בכל הגילאים. על ידי הגשת בקשה ל- ESTA, הורים יכולים להבטיח כי לילדם יש את האישור הדרוש להיכנס לארה"ב. בנוסף, ESTA יכול לעזור להאיץ את תהליך הכניסה על ידי מתן כל המידע הדרוש במקום אחד. כתוצאה מכך, חיוני שכל משפחה שמתכננת טיול לארה"ב תגיש בקשה מראש ל-ESTA .

מהי ESTA ומה היא מייצגת?

תוכנית הפטור מוויזה מאפשרת למטיילים ממדינות מסוימות להיכנס לארצות הברית לביקורי עסקים או תיירות קצרים. האישור המאפשר נסיעה זו ללא ויזה נקרא המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA). ESTA מבצעת סינון אלקטרוני לפני הגעתם לארה"ב.

הגשת בקשה ל- ESTA היא תהליך פשוט שניתן להשלים באופן מקוון. הנוסעים יצטרכו לספק מידע אישי בסיסי, כמו גם לענות על שאלות לגבי ההיסטוריה הפלילית והבריאות שלהם. לאחר הגשת הבקשה, הנוסעים יקבלו בדרך כלל תשובה תוך 72 שעות.

ESTAs תקפים לשנתיים, או עד שתוקף דרכון הנוסע פג. תאריך התפוגה המוקדם יותר עבור כל אחד מהם נלקח כתאריך הסיום הסופי. קבלת אישור ESTA אינה מעניקה זכות כניסה לארצות הברית. הכניסה לארה"ב נקבעת על ידי המכס והגנת הגבולות (CBP) עם ההגעה. עם זאת, קיום ESTA יפשט את תהליך הכניסה ויעזור להבטיח נסיעה חלקה לארה"ב.

מהם היתרונות של ESTA?

ESTA הוא אישור נסיעה אלקטרוני המאפשר לאזרחי המדינות המשתתפות לנסוע לארה"ב לעסקים או תיירות לתקופה של עד 90 יום מבלי להגיש בקשה לוויזה. ESTA היא דרך חסכונית ויעילה לנסוע לארה"ב, ויש לה גם מספר יתרונות אחרים. לדוגמה, ESTA מודיע ל- CBP שאתה מורשה להיכנס למדינה, מה שיכול לעזור לזרז את תהליך הכניסה. בנוסף, ESTA תקף לשנתיים, כך שאינך צריך להגיש בקשה לחדש בכל פעם שאתה נוסע לארה"ב. אם הנסיבות שלך משתנות במהלך תקופה זו (לדוגמה, אם אתה מקבל דרכון חדש), אתה יכול לעדכן את ESTA שלך באופן מקוון ללא צורך להגיש בקשה מחדש. בסך הכל, ESTA היא דרך נוחה ונטולת טרחה לנסוע לארצות הברית.

כיצד להגיש בקשה ל- ESTA לילד?

המערכת האלקטרונית לאישור נסיעה, או ESTA, היא חובה לכל מי שמתכנן לנסוע לארצות הברית למטרות עסקים, תיירות או תחבורה. תהליך הגשת הבקשה פשוט יחסית וניתן להשלים אותו באופן מקוון לחלוטין. השלבים להגשת בקשה ל-ESTA מסוכמים להלן:

  1. השלם את היישום המקוון על ידי מתן מידע בסיסי על הנוסע, כולל שמו, תאריך לידתו ומספר הדרכון שלו. יהיה עליך גם לענות על כמה שאלות לגבי תוכניות הנסיעה שלך ומטרת הטיול.
  2. לאחר שתגיש את בקשתך, היא תיבדק על ידי המכס והגנת הגבולות של ארה"ב (CBP).
  3. אם תאושר, תקבל הודעת דוא"ל עם מספר ה-ESTA שלך. אם בקשת ESTA נדחית, הילד הנוסע יצטרך להגיש בקשה לוויזה כדי להיכנס לארצות הברית.

הקפד להדפיס עותק של אישור האישור להצגה בשדה התעופה בעת הנסיעה. ייתכן שתתבקש לספק הוכחה לקשר שלך לילד.

כיצד ESTA מבטיחה את בטיחות הנוסעים?

ESTA הוא כלי אבטחה חשוב המשמש את CBP כדי לסנן באופן אוטומטי איומים פוטנציאליים הנכנסים לארצות הברית ביבשה, בים או באוויר. ESTA מרתיעה פושעים וטרוריסטים מלהשתמש בדרכונים ממדינות החברות ב-VWP לביצוע פשעים על הנפט האמריקאי. כאשר נוסע מגיש בקשה ל-ESTA, המידע שלו מוצלב מול מספר מאגרי מידע, כולל אלה המתוחזקים על ידי המחלקה לביטחון המולדת ומחלקת המדינה. אם יש דגלים אדומים, הבקשה נדחית באופן אוטומטי. בנוסף, ESTA מספקת ל-DHS מודיעין רב ערך על איומים פוטנציאליים, כמו גם נתונים שניתן להשתמש בהם כדי לזהות מגמות ודפוסים. כתוצאה מכך, ESTA הוא כלי חיוני לשמירה על בטיחות הנוסעים ולהגנה על הביטחון הלאומי של ארה"ב.

סיכום

אם אתם מתכננים לנסוע לארה"ב בזמן הקרוב עם ילד או קטין, וודאו שאתם דואגים ליישום ה-ESTA שלהם זמן רב מראש. עיבוד בקשות ESTA לקבלת החלטה יכול להימשך עד 72 שעות. ללא ESTA מאושר, נוסעים לא יורשו לעלות על מטוסים או ספינות בדרכם לארה"ב, או להיכנס למדינה דרך היבשה.