האם ניתן לבצע ESTA במסלול מהיר?

Category: עיבוד ESTA | 0
המסלול המהיר ESTA

למרות מה שאולי קראתם באינטרנט, אין שום הליך חירום מיוחד או הליך הגשת בקשה ל-ESTA במסלול מהיר. זה לא משנה כמה דחופות הנסיבות שלך עשויות להיות. אתרי אינטרנט המפרסמים שירותי חירום או מסלול מהיר של ESTA מטעים לקוחות ומבקרים.

מתי עלי להגיש בקשה ל- ESTA?

לאנשים המתכננים לנסוע לארצות הברית מומלץ בדרך כלל להגיש בקשת ESTA יותר מ -72 שעות לפני הנסיעה לארה"ב. בהתחשב בנסיבות נוסעים משתנות, ייתכן שיהיה קשה לאנשים לעשות זאת. זה נכון במיוחד אם הסיבה למסע שלהם היא חירום.

כל בקשת ESTA מטופלת על ידי מערכת ממוחשבת ברגע קבלתה על ידי CBP (מכס והגנת גבולות). CBP מייעץ כי ייתכן שיידרשו 72 שעות לעיבוד בקשת ESTA נתונה. עם זאת, בגלל עיבוד בזמן אמת, יותר מ -90% מהמועמדים ל- ESTA מקבלים החלטה תוך דקות מרגע ההגשה.

לרוב המועמדים אין צורך לדאוג לזירוז תהליך הגשת הבקשה. הסיבה לכך היא כי ESTAs מונפקים כמעט מיד לאחר ההגשה. זה רק כאשר יישום ESTA של מישהו צריך יותר זמן מהרגיל כדי להיות מעובד על ידי CBP. המשמעות היא שעשויות לחלוף עד 72 שעות עד לקבלת החלטה.

האם אוכל לעשות משהו כדי להאיץ את לוחות הזמנים של עיבוד ESTA ?

אין דרך להאיץ את זמן העיבוד כאשר סטטוס בקשת ה-ESTA שלך מוצג כ'ממתין'. עליך להמתין עד שתתקבל החלטה. אין גם דרך שבה מועמד יכול לתמרן את התהליך על ידי מתן תשובות שונות לשאלות בבקשה.

מערכת ESTA בוחנת את הנתונים המוגשים באופן שיטתי ומפורט. המידע מאומת גם על ידי השוואת התשובות הניתנות בטופס למידע ממאגרים בינלאומיים שונים. אם בדיקות האבטחה המובנות מוצאות משהו שעשוי להיות מדאיג, פרטי המבקש מועברים לנציג CBP שיבדוק ידנית את כל התשובות. לאחר השלמת הבדיקה, תתקבל החלטה אם יש לאפשר לנוסע לנסוע לארה"ב במסגרת תוכנית הפטור מוויזה.

למרבה המזל, מועמדים שבקשות ה-ESTA שלהם נדחו עדיין יכולים להיות זכאים להגיש בקשה לוויזה לארצות הברית. הזמן שלוקח לטפל בבקשת ויזה לארה"ב עשוי להשתנות. זאת בשל תזמון התורים, כמו גם מהירויות העיבוד בין שגרירויות ארה"ב שונות ברחבי העולם.

מה קורה אם בקשת ה-ESTA שלי נדחית?

גם אם אתה מקבל את התגובה המפחידה 'נסיעה לא מורשית' לבקשת ה- ESTA שלך, יש תקווה. אין סיבה שלא תוכלו להגיש בקשה חדשה ל-ESTA שוב באיחור. עם זאת, יש רק תנאי אחד: כדי להיות זכאי להגיש בקשת ESTA חדשה זה צריך להיות לפחות 24 שעות מאז שקיבלת את הודעת הדחייה.

אם הזנת בטעות מידע שגוי בבקשת ה-ESTA שלך, יש לך את הזכות להגיש בקשה נוספת לאחר תיקון הטעויות שלך. עם זאת, אם בקשתך נדחתה פעם אחת, הליך המיון משם והלאה יהיה מחמיר יותר מבעבר. לכן, עליך לצפות להמתין זמן רב יותר מבעבר כדי לקבל תוצאה

אם אתה בודק את סטטוס ה-ESTA שלך באינטרנט והוא מופיע כ'אישור ממתין', זה אומר שהבקשה שלך נמצאת בבדיקה. המתן כשעה לפני שתבדוק שוב את המצב.

האם עדיין אשלם דמי בקשה אם ה-ESTA שלי יידחה?

אם בקשתך תידחה, התב"ע לא תחזיר את אגרת הבקשה. זאת ללא קשר לסיבת הדחייה. כך שגם אם רק הזנת פרטים שגויים עדיין תפסיד את דמי הבקשה. אתה גם לא תוכל לעלות על טיסה או ספינה לארצות הברית.

האפשרות היחידה שלך בשלב זה היא להגיש בקשת ESTA חדשה. הקפד בפעם השנייה שאתה מקפיד יותר להזין את המידע הנכון. כמו כן, זכור כי אתה צריך לחכות 24 שעות לפני שתוכל לשלוח את היישום הבא. ואז כמובן שתצטרך שוב לחכות לדוא"ל אישור לפני שתוכל לנסוע לארה"ב.