כיצד ניתן להגיש בקשה קבוצתית ל-ESTA ?

Category: טופס בקשה ל-ESTA | 0
יישום ESTA קבוצתי

מאמר זה סוקר כיצד להגיש בקשות ESTA כקבוצה, כמו גם מכסה למעשה מידע על ESTA.

מהי אפליקציית ESTA ומדוע אני זקוק לה?

בקשת ESTA היא טופס מקוון שאזרחים זרים זכאים המחזיקים בדרכונים ממדינות תוכנית הפטור מוויזה (VWP) חייבים למלא לפני הנסיעה לארה"ב. יש למלא את הבקשה לפחות 72 שעות לפני הנסיעה. עם קבלת האישור, מונפקת ESTA למשך שנתיים או עד לפקיעת תוקף דרכונו של המבקש, המוקדם מביניהם. ה-ESTA נדרש עבור כל הנוסעים המשתמשים בתוכנית הפטור מוויזה כדי להיכנס לארה"ב לעסקים, תיירות או מעבר. הבקשה אוספת מידע ביוגרפי בסיסי ושאלות הקשורות לזכאות לתוכנית הפטור מוויזה. הוא גם שואל על סירובי כניסה קודמים לארה"ב, הרשעות פליליות ומחלות מידבקות. על ידי מילוי בקשת ESTA הנוסעים יכולים לזרז את כניסתם לארה"ב.

כיצד אוכל להגיש בקשה קבוצתית ל-ESTA בשם חברים או בני משפחה?

בעת הגשת בקשה ל- ESTA, יש לך אפשרות להגיש בקשה למספר אנשים בו זמנית. השלב הראשון הוא ליצור פרופיל עבור איש הקשר הקבוצתי. איש הקשר של הקבוצה יצטרך לספק את שם המשפחה, השם הפרטי (שניתן), תאריך הלידה וכתובת הדואר האלקטרוני שלו. לאחר מכן, הם יוכלו לנהל קבוצה של יישומים ולהוסיף יישומים חדשים לקבוצה, כולל אחד עבור עצמם. לאחר שאיש הקשר של הקבוצה יסיים למלא את הטפסים עבור כל מטייל בקבוצה שלו, הוא יוכל להגיש את הבקשה עבור כל חברי הקבוצה בבת אחת. יתר על כן, ניתן להשתמש בעסקת חיוב יחיד או בכרטיס אשראי כדי להשלים את התשלום עבור הקבוצה כולה.

מהם היתרונות של הגשת בקשה קבוצתית ל-ESTA במקום להגיש בקשה עבור כל אדם בנפרד?

בעת נסיעה לארצות הברית עם מספר אנשים, מומלץ בדרך כלל להגיש בקשת ESTA אחת בשם הקבוצה. יש לכך מספר יתרונות על פני הגשת בקשות נפרדות. ראשית, זה חוסך זמן. חשוב שכל אחד בקבוצה יעמוד בדרישות הכניסה תחת VWP. לבסוף, על ידי הגשת בקשה ל- ESTA קבוצתי, אתה יכול להיות בטוח שכל אחד בקבוצה שלך יכול להיכנס לארצות הברית ללא צורך להגיש בקשה לויזה לארה"ב.

כמה זמן לוקח לעבד בקשת ESTA קבוצתית, ומתי אקבל את ההחלטה הסופית שלי מהמכס והגנת הגבולות של ארה"ב (CBP)?

לאחר שכל הבקשות הקבוצתיות הוגשו, בדרך כלל לוקח ל – CBP כ- 72 שעות לעבד את הבקשות ולתת החלטה סופית. איש הקשר של הקבוצה יקבל הודעה על ההחלטות בדוא"ל, וכל חבר בקבוצה יקבל דוא"ל אישי משלו. לידיעתך, ייתכן שחלק מחברי הקבוצה יקבלו החלטה שונה מ- CBP (לדוגמה, אם לאחד החברים יש עבר פלילי). במקרה זה, ייתכן שאותו חבר יצטרך להגיש בקשה לוויזה במקום ESTA. אם יש לך שאלות לגבי תהליך הגשת הבקשה, תוכל ליצור קשר עם שירות הלקוחות של CBP.

מה אם מישהו בקבוצה נדחה?

אם בקשה ל-ESTA נדחית, יש כמה אפשרויות זמינות. האפשרות הראשונה היא להגיש בקשה מחדש ל- ESTA. אם אתה סבור שהסיבה לדחייה שלך הייתה טעות, או אם הנסיבות שלך השתנו, ייתכן שאתה זכאי לאישור בניסיון השני שלך. אפשרות נוספת היא להגיש בקשה לוויזה דרך שגרירות ארה"ב או קונסוליה במדינת הולדתך. אפשרות זו עשויה להיות גוזלת זמן רב יותר ויקרה, אך היא תאפשר לך להיכנס לארצות הברית גם אם נדחתה לך ESTA.

אם אדם אחד בקבוצה יידחה, האם זה ישפיע על מועמדים אחרים בקבוצה?

בעת הגשת בקשה ל- ESTA, ישנן שתי אפשרויות זמינות – הגשת בקשה ל- ESTA בודד, או הגשת בקשה קבוצתית. בכל מקרה, אם נוסע נדחה, הוא יקבל הודעה בדוא"ל לגבי ההחלטה. בבקשה קבוצתית, אם נוסע אחד נדחה, זה לא ישפיע על סטטוס הבקשות של שאר מבקשי ESTA בקבוצה.

סיכום

הגשת בקשה קבוצתית ל-ESTA יכולה לחסוך זמן ולספק ניהול ופיקוח קלים יותר למשפחות ולקבוצות מטיילים גדולות. אם אתה מבצע את השלבים המתוארים במאמר זה, ויש לך את כל המסמכים הנדרשים, זה יכול להיות תהליך ללא כאבים. זכור כי ישנם כמה סיכונים הקשורים בהגשת בקשה ל- ESTA קבוצתי במקום כל אדם בנפרד, אך כל עוד אתה מוכן לסיכונים אלה, לא אמורה להיות לך בעיה לקבל את ההחלטות הסופיות שלך ואת אישורי ה- ESTA שלך מ- CBP, בתקווה בזמן לטיול שלך לארה"ב.