מהם מעברי הגבול העיקריים המקיפים את ארצות הברית?

Category: דרישות ESTA | 0
מעברי גבול בארה"ב

איך אתם מתכננים להיכנס לארצות הברית? זו שאלה שמטיילים רבים לא שואלים את עצמם כשהם מתכננים טיול. אפשרות ברירת המחדל אם בדרך כלל טסים, אולם מטיילים יכולים להיכנס למדינה גם ביבשה או בים. לא משנה אם אתה נכנס לארה"ב ביבשה, באוויר או בים, תזדקק ל- ESTA אם אתה מחזיק בדרכון ממדינת תוכנית פטור מוויזה (VWP).

במאמר זה, נדון במצבים בהם נוסע ייכנס לארה"ב ביבשה, בים או באוויר וכן נדון באפשרויות שלהם לקבלת ESTA או ויזה לארה" ב בהתאם לנסיבות הנוסע.

נסיעה דרך גבול ארה"ב-מקסיקו עם ESTA

גבול ארה"ב-מקסיקו הוא אחד העמוסים בעולם, ומיליוני אנשים חוצים אותו מדי שנה. אם אתם מתכננים לנסוע לארה"ב ממקסיקו, תצטרכו לוודא שיש לכם את המסמכים המתאימים. ESTA (מערכת אלקטרונית לאישור נסיעה) נדרשת עבור כל הנוסעים ממדינות 40 VWP. יש להשיגו לפני ההגעה לארה"ב. ניתן להשיג את ה-ESTA באופן מקוון, והוא תקף למספר נסיעות על פני תקופה של שנתיים. ברגע שיש לך את ה- ESTA המאושר שלך, אתה אמור להיות מסוגל לחצות את הגבול ללא בעיות. עם זאת, יש לזכור כי ESTA אינה מבטיחה כניסה לארה"ב. ייתכן שעדיין תהיה כפוף לבדיקה על ידי פקידי הגבול. אבל עם ESTA, תוכל לנסוע לארה"ב בראש שקט, בידיעה שיש לך את התיעוד הנכון. אם נדחתה בקשת ESTA או שאינך זכאי, תזדקק לויזה לארה"ב כדי להיכנס למדינה.

חציית גבול ארה"ב-קנדה עם ESTA

גבול ארצות הברית-קנדה הוא הגבול הבינלאומי הארוך ביותר בעולם, המשתרע כמעט 5,525 מיילים מהאוקיינוס האטלנטי ועד האוקיינוס השקט. עבור קנדים, חציית גבול זה היא עניין פשוט של הצגת דרכון תקף או מסמך נסיעה אחר בנמל כניסה ייעודי לארה"ב. עבור הנוסעים הרבים שאינם קנדים, תידרש ויזה לארה"ב. עם זאת, נוסעים המחזיקים בדרכון ממדינה המשתתפת ב- VWP, עשויים להיות מסוגלים להיכנס לארה"ב באמצעות ESTA. ESTA הוא אישור נסיעה דיגיטלי המאפשר לנוסעים זכאים להיכנס לארה"ב למטרות עסקים, תיירות או תחבורה. היתרון של ESTA הוא שמכיוון שמדובר בפטור מוויזה, מטיילים שאושרו על ידי ESTA אינם נדרשים לקבל ויזה.

כדי להיות זכאי ל-ESTA, עליך להחזיק בדרכון ממדינת VWP ולהיות בעל כתובת דוא"ל תקפה. לאחר הגשת בקשתך, בדרך כלל תקבל החלטה מהמכס והגנת הגבולות (CBP) תוך 72 שעות. אם בקשתך תאושר, תוכל להשתמש ב- ESTA שלך כדי לחצות את גבול ארה"ב-קנדה. ניתן להשתמש ב-ESTA מאושר עבור שהיות של עד 90 יום לביקור. אם ה-ESTA שלך נדחה, אתה עדיין יכול להגיש בקשה לוויזה. חשוב לציין כי ESTA אינה ויזה. אם אינך בטוח אם אתה עומד בדרישות הזכאות ל- ESTA, או אם אתה זקוק לעזרה בהשלמת בקשתך, אנו ממליצים להתייעץ עם עורך דין הגירה מוסמך.

הפלגה בגבול ארה"ב-האיים הקריביים עם ESTA

גבול ארה"ב-האיים הקריביים הוא נתיב שיט פופולרי עבור כלי שיט למטרות פנאי ומסחר כאחד. כלי שיט הנוסעים במסלול זה חייבים לציית לתקנות הרלוונטיות הן של ארה"ב והן של מדינת היעד. עבור כלי שיט המסומנים כדגל ארה"ב, הדבר כולל קבלת תעודת ESTA תקפה לפני ההגעה. ה-ESTA נדרש עבור כל מי שאינו אזרח ארה"ב הנכנס לארה"ב דרך הים, וניתן להשיגו באופן מקוון דרך אתר המשרד לביטחון המולדת של ארה" ב. כלי שיט מסחריים חייבים גם לקבל תעודת תיעוד ממשמר החופים האמריקאי. לקבלת מידע נוסף על הפלגה בגבול ארה"ב-האיים הקריביים, שקול להתייעץ עם הרשויות הרלוונטיות הן בארצות הברית והן במדינת היעד שלך.

סיכום

אם אתם מתכננים לנסוע לאחד מגבולות ארה"ב, חשוב לדעת איזה סוג תיעוד אתם צריכים. ESTA הוא כל מה שנדרש עבור נוסעי פולקסווגן הנוהגים דרך גבול ארה"ב-מקסיקו וארה"ב-קנדה. אם אתה ממדינת VWP ואתה מפליג בגבול ארה"ב-קריביים, תצטרך גם ESTA. אם אינך זכאי ל- ESTA או נדחתה לך ESTA, תצטרך לקבל ויזה כדי להיכנס לארצות הברית ביבשה, בים או באוויר. הקפד לעשות את המחקר שלך מראש, כך שתוכל למנוע בעיות בעת הכניסה לארצות הברית.