האם אני צריך ESTA כדי לעבור דרך ארה"ב?

Category: דרישות ESTA | 0
ESTA או ויזה טרנזיט ארה"ב

ESTA מאושר נדרש אם אתה מאחת ממדינות הפטור מוויזה (VWP) וברצונך לנסוע לארה"ב. אותו כלל חל אם אתה מעביר או עובר בתוך ארה"ב.

עליך להזין את המידע הנדרש על ידי סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארה"ב (CBP) ביישום הרשמי של ESTA . ניתן להשלים את כל התהליך באופן מקוון ותוכלו לקבל החלטה תוך דקות – אלא אם הרשויות דורשות מידע או תיעוד נוסף.

על פי רשות המכס והגנת הגבולות של ארה"ב, מבקרים שרוצים לעבור בשדה תעופה באותה מדינה בדרכם למדינה אחרת נחשבים כמהגרים (לטווח קצר) לארה"ב.

ESTA גם ממלאת תפקיד חשוב במניעת אנשים חשודים מלהשתמש בארה"ב כתחנת ביניים בעת נסיעה למדינה אחרת. ארה"ב הייתה בעבר יעד ליותר ממתקפת טרור אחת שגרמה לאובדן חיים. ממשלת ארה"ב הגיבה לכך על ידי חיזוק אמצעי האבטחה שלה ודרישת ESTA מאנשים שנמצאים בדרכם ליעד אחר מהווה חלק מתגובתה.

אז אל תשכחו להגיש בקשה ל-ESTA הרבה לפני תחילת הטיול שלכם.

מה לגבי התינוק שלי וילדי הגן? האם הם דורשים גם ESTA?

הכללים הרגילים לגבי מי צריך להגיש בקשה ל-ESTA חלים גם על כל הנוסעים במעבר, ללא קשר לגילם. זה אומר שתצטרך להגיש בקשה עבור כל חבר בקבוצת הנסיעות שלך שרוצה לעבור דרך ארה"ב. אפילו תינוקות וילדים בגיל הגן חייבים להיות בעלי ESTA.

מכיוון שעשויים לחלוף מספר ימים עד שתקבלו אישור על תוצאות הסינון לאחר הגשת בקשת ESTA , האפשרות הטובה ביותר היא להגיש בקשה מוקדם ככל האפשר, רצוי ברגע שתחליטו להשתמש בארה"ב למעבר או להעברה בדרך למדינה אחרת.

אם לא תגיש בקשה ל-ESTA עבור כל אחד מחברי הקבוצה שלך לפני המועד, ייתכן שלא תורשה לעלות על הטיסה שלך או להיכנס לארצות הברית. לכן אנו ממליצים לבדוק את כל היעדים, מספרי הטיסות ושדות התעופה שבהם אתם מתכננים לעבור הרבה לפני ההמראה המתוכננת שלכם.

מה ההבדל בין העברה, תחבורה ציבורית ועצירת ביניים/עצירת ביניים?

מבקרים שרוצים להשתמש בארה"ב כיעד העברה בדרך כלל עושים זאת במקרים הבאים: העברה, מעבר ועצירת ביניים או עצירת ביניים. ההבדלים בין מונחים אלה מוסברים להלן.

העברה

מונח זה מתייחס כאשר מישהו מחליף טיסות. ההבדל בין העברה למעבר מסתכם בעיקר בשאלה אם תשתמש באותו מטוס או במטוס אחר כדי להמשיך ליעד הסופי שלך. אם תמשיך את המסע שלך במישור אחר, המונח העברה משמש את הרשויות.

במהלך העברה אתה עשוי, למשל, לעבור לחלק אחר של שדה התעופה או אפילו לטרמינל אחר. במקרים מסוימים, ייתכן אפילו שתזדקק לכרטיס עלייה למטוס חדש לפני העלייה למטוס החדש.

מעבר

המונח תחבורה מתייחס לעצירה בזמן שאתה בדרך למקום אחר. הוא משמש בעיקר לתיאור מצב שבו המטוס צריך לנחות בשדה תעופה בארה" ב בדרכו למקום אחר כדי למלא מחדש את אספקת המזון והדלק. אותו מטוס ממשיך במסעו ליעד הבא.

ברוב המקרים, המטוס נשאר בשדה התעופה במשך שעה או שעתיים בזמן שהנוסעים נשארים בתוך המטוס או מתבקשים לעבור לחדר המעבר של שדה התעופה.

במהלך המעבר, פנים המטוס ינוקה בדרך כלל. אם אתם מתבקשים להגיע לאזור המעבר, עליכם להקפיד להוציא את כל חפציכם המאוחסנים בכיסי המושב או סביב רגליכם ולהניחם בתא עילי. כמו כן, הקפד לקחת איתך מסמכים חשובים כמו הדרכון שלך ופריטים יקרים כמו המצלמה שלך.

במהלך המעבר, בדרך כלל תקבל כרטיס תחבורה ציבורית מצוות שדה התעופה. ודא שאתה לא מאבד את זה.

חניית ביניים או עצירת ביניים

מונחים אלה מתייחסים למצב שבו המטוס שלך נשאר בשדה תעופה מסוים למשך 24 שעות או יותר בדרכו ליעד אחר. שני המונחים משמשים באנגלית בריטית ואמריקאית.

למרות שהמונח עצירת ביניים עשוי לשמש לעתים כאשר מתייחסים לשהייה של פחות מ -24 שעות, הוא מתייחס בדרך כלל לאחת של יותר מ -24 שעות.

מהם הסוגים השונים של ויזות מעבר לארה"ב?

אם אינך מאחת המדינות השייכות לתוכנית הפטור מוויזה (VWP), אינך יכול כמובן להגיש בקשה ל- ESTA. להלן נדון בסוגים השונים של ויזות מעבר שתוכלו להגיש בקשה אם אתם מתכננים לעבור דרך ארה"ב בדרככם למקום אחר. C1 היא האפשרות הנפוצה ביותר.

ויזת מעבר כללית (C1)

זוהי ויזת המעבר המומלצת אם אתה אזרח לא אמריקאי שיעבור דרך אותה מדינה בדרך ליעד הסופי שלך.

ויזה C2

מדובר באשרת מעבר המיועדת לאזרחים שאינם אמריקאים הנמצאים בדרכם למטה האו"ם בעיר ניו יורק. זוהי גם הוויזה הנכונה לפקידי האו"ם שעוברים דרך ארה"ב בדרך ליעד אחר. ניתן להגיש בקשה לוויזה זו רק לאחר שהוגשה בקשה או בקשה לשגרירות ארצות הברית הקרובה ביותר על ידי האו"ם או נציגות זרה דומה.

ויזה C3

זוהי הוויזה המתאימה לפקידי ממשלות זרות הנמצאים בעצירת ביניים בארצות הברית בעת נסיעה ליעדם הסופי. מטרת נסיעתם צריכה להיות לפעילות הקשורה לעבודה או לפעילות ממשלתית.

השלבים שיש לבצע בעת הגשת בקשה לוויזת מעבר לארה"ב

  • הגש טופס DS-160 באופן מקוון כדי להתחיל בתהליך המיון המוקדם – זאת כדי לאשר שאתה זכאי לוויזה. התהליך מקוון במלואו ונדרש מכל מי שמגיש בקשה לוויזה שלא למטרת הגירה במשרד הקונסוליה / השגרירות הכללית של ארה"ב, כולל ילדים בגיל הרך ותינוקות. במקרה של האחרון, הבקשה חייבת להיות מוגשת על ידי הורה או נציג משפחה אם הם מתכננים לחיות יחד בארצות הברית כמשפחה.
  • שלם את אגרת הבקשה הרלוונטית עבור ויזת מעבר לארה"ב – כרגע זה 185 דולר. רשמו לעצמכם את סימוכין התשלום על המסך ובדקו שקיבלתם אישור בדוא"ל מכיוון שתזדקקו להתייחסות זו שוב. האגרה עבור ויזת C2 או C3 עשויה להיות שונה וייתכנו עלויות אחרות הכרוכות בכך.
  • קבעו ראיון במשרדי הקונסוליה / השגרירות הכללית של ארה" ב – לאחר ביצוע התשלום הנדרש, המשיכו בקביעת ראיון זה – אך צרו איתם קשר לפני הזמן מכיוון שייתכן שאין מתקני ראיונות בעיר או במדינה בה אתם נמצאים כעת.
  • הכינו את המסמכים הדרושים לקראת הראיון – בעת הזמנת הפגישה בשגרירות תתבקשו להכין ולהביא מספר מסמכים לפגישה שנקבעה לכם. תוכל גם לבחור את השיטה שאתה מעדיף לקבל את הדרכון שלך לאחר עיבוד הבקשה שלך.
  • הגעה לפגישה – בתאריך ובשעה שנקבעו, יהיה עליך להגיע לראיון עם פקיד קונסולרי אמריקאי במשרדי הקונסוליה / השגרירות הכללית של ארה"ב. תישאלו מספר שאלות לגבי אופי הביקור הקצר שלכם בארצות הברית, למרות שהוא למטרות מעבר. הראיון אמור להימשך לא יותר מ-60 דקות, עם זאת, ייתכן שיהיה צורך בזמן נוסף אם התורים הביטחוניים ארוכים כדי להיכנס לשגרירות ארה"ב.

לאחר השלמת השלבים לעיל, תקבל בדרך כלל את הוויזה המאושרת שלך בתוך הדרכון שלך בתוך 3-5 עסקים באמצעות השיטה שבחרת בטופס הבקשה.

מקורות

https://uk.usembassy.gov/visas/visa-waiver-program/transit/